Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z wycieraczkami
Autor Wiadomość
A 
Mitsumaniak

Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 65
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-10-2015, 19:01   Problem z wycieraczkami

Hej, co prawda Miśka już niestety nie mam - teraz jeżdżętoyotąyaris, ale może po starej znajomości mi coś poradzicie :) Założyłem do swojego auta uniwersalne dysze mgłowe spryskiwaczy i teraz ramiona wycieraczek ruszajązanim płyn trafi na szybę... szorują niemiłosiernie po suchym szkle, dojadąprawie do połowy cyklu zanim psikpsik zacznie wylatywać z dysz. Dołożyłem do instalacji zaworki zwrotne żeby płyn się nie cofałz układu, ale to nie wiele pomogło. Czy istnieje jakiśhack, tuning dzięki, któremu można by spowolnić/opóźnićstart ruchu wycieraczek o 1-2 sek względem pociągnięcia wajchy przy kierownicy?


Podobne dysze w mitsubishi galancie sprawdzały się bez zastrzeżeń...
_________________
Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-10-2015, 19:15   

Coś takiego - tylko doczytaj manuala http://www.conrad.pl/Modu...onrad&pi=218689

Jeśli prąd jest za duży jak na to, to pod tym opóźniaczem wysterowujesz przekaźnik, który z kolei z dużymi prądami by nie miał problemu.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
A 
Mitsumaniak

Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 65
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-10-2015, 23:03   

No to by zdecydowanie mogło pomoc, będę musiał pokombinować jak podłączyć. Nie wiesz może jak ogólnie rzecz biorąc działa sam mechanizm przekazywania sygnału? Jak pociągnę wajchę to prąd przez wajchę idzie do jakiegoś sterownika pewnie i on dopiero dalej zarządza kiedy włączyć pompkę a kiedy wycieraczki... Zgaduję że będzie trzeba puścić obejście tego sterownika żeby przez przekaźnik załączać wajchą bezpośrednio pompkę od spryskiwacza i jednocześnie puszczać prąd przez ten opóźniacz na sterownik; ale tylko wtedy jak wajcha jest pociągnięta, a włączenie samych wycieraczek np. w deszczu żeby następowało z pominięciem spowalniacza... :-k
_________________
Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.