 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z wycieraczkami |
Autor |
Wiadomość |
A
Mitsumaniak
Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 65 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2015, 19:01 Problem z wycieraczkami
|
|
|
Hej, co prawda Miśka już niestety nie mam - teraz jeżdżętoyotąyaris, ale może po starej znajomości mi coś poradzicie Założyłem do swojego auta uniwersalne dysze mgłowe spryskiwaczy i teraz ramiona wycieraczek ruszajązanim płyn trafi na szybę... szorują niemiłosiernie po suchym szkle, dojadąprawie do połowy cyklu zanim psikpsik zacznie wylatywać z dysz. Dołożyłem do instalacji zaworki zwrotne żeby płyn się nie cofałz układu, ale to nie wiele pomogło. Czy istnieje jakiśhack, tuning dzięki, któremu można by spowolnić/opóźnićstart ruchu wycieraczek o 1-2 sek względem pociągnięcia wajchy przy kierownicy?
Podobne dysze w mitsubishi galancie sprawdzały się bez zastrzeżeń... |
_________________ Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi. |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-10-2015, 19:15
|
|
|
Coś takiego - tylko doczytaj manuala http://www.conrad.pl/Modu...onrad&pi=218689
Jeśli prąd jest za duży jak na to, to pod tym opóźniaczem wysterowujesz przekaźnik, który z kolei z dużymi prądami by nie miał problemu. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
A
Mitsumaniak
Auto: Yaris d-4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 65 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-10-2015, 23:03
|
|
|
No to by zdecydowanie mogło pomoc, będę musiał pokombinować jak podłączyć. Nie wiesz może jak ogólnie rzecz biorąc działa sam mechanizm przekazywania sygnału? Jak pociągnę wajchę to prąd przez wajchę idzie do jakiegoś sterownika pewnie i on dopiero dalej zarządza kiedy włączyć pompkę a kiedy wycieraczki... Zgaduję że będzie trzeba puścić obejście tego sterownika żeby przez przekaźnik załączać wajchą bezpośrednio pompkę od spryskiwacza i jednocześnie puszczać prąd przez ten opóźniacz na sterownik; ale tylko wtedy jak wajcha jest pociągnięta, a włączenie samych wycieraczek np. w deszczu żeby następowało z pominięciem spowalniacza... |
_________________ Wcześniej: Galant 95 1.8 GLi. |
|
|
|
 |
|
|