Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory + sprężyny PII long 2.5 TD
Autor Wiadomość
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2015, 00:01   Amortyzatory + sprężyny PII long 2.5 TD

Witam
Stoje przed wymianą amorków (wszystkich) i sprężyn (tył), auto jeżdżone 70/30- (czarne-teren) na butach 31", nie przeciążane ładunkiem - co polecacie zarówno jako "tanio i da radę" jak i "najlepszy wybór" ??

Od razu dodam, moje amorki są wyjechanie jak studenty po imprezie, a sprężyny siedzą tak, ze na pustym autku to widać jak by 3 teściowe w bagażniku jechały, tak więc wymiana konieczna, ale nie interesuje mnie żaden lift czy cudowanie....
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-11-2015, 10:53   

Ja założyłem do swojego amory olejowe Ironmen + 2" i spręzyny + 2" + 200 kg
Stosunkowo dobra cena do jakości, mankament to to że szybko korodują (słaba jakość powłoki lakierniczej) ale coś za coś, mechanicznie sprawdzają się bardzo dobrze, jestem zadowolony.
Amory pracują w zakresie seria - do + 2"
Przy okazji mam 2 używane sprężyny +2" + 100 kg, do oddania za przysłowiowego liścia :D gdybyś potrzebował, mogę wysłać ci fotki na priv.

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2015, 12:23   

Mighn napisał/a:
ale nie interesuje mnie żaden lift czy cudowanie....
apetyt rośnie w miarę jedzenia :) Rada moja ->> przemyśl lub nawet zawieś co masz w planie do zawieszenia np> wyciągarka,bagażnik dachowy , namiot dachowy :) a potem montuj zawieszenie bo może się okazać że zamontowane siądą i dodatkowe miejsce w garażu na składanie będzie potrzebne :) Ja mam zamontowane LOVELLS i chwalę sobie na tych krótkich i dalekich wyjazdach. Fakt mam ostro dociążony samochód ( ostatni wyjazd do Grecji to blisko 3T ) w różne "dziwne" wyposażenie turystyczno - off-road-owe. Zobacz http://opony-4x4.pl/osprz...zenia-off-road/
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2015, 12:34   

A jak się zachowuje przód po podbiciu o 2"? bardzo przekasza kola czy jeszcze spokojnie się prosto trzymają??
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2015, 14:17   

Mighn napisał/a:
A jak się zachowuje przód po podbiciu o 2"? bardzo przekasza kola czy jeszcze spokojnie się prosto trzymają??
tak czy inaczej geometrię trzeba zrobić :) bo chyba o to pytasz ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2015, 14:22   

Pytam, bo nie mam pojęcia ile można w geometrii w pajerce zmieniać po lifcie na drążkach... jeżeli te 2" spokojnie jest do wyregulowania bez jakiś zmian w zawieszeniu to ok.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2015, 16:19   

Mighn napisał/a:
jeżeli te 2" spokojnie jest do wyregulowania bez jakiś zmian w zawieszeniu to ok.
spoko :) granicznym jest 4"
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-11-2015, 17:40   

Geometria obowiązkowo po podkręceniu,
jak masz wszystko sprawne i bez luzów to prowadzi się jak po sznurku
Nawet na dużych kapciach
_________________
Artur
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2015, 17:43   

U-96 napisał/a:
Nawet na dużych kapciach
ale reakcyjny przydał by się :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-11-2015, 18:05   

Oczywiście Waldku masz rację
Mam :lol:

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2015, 19:46   

U-96 napisał/a:
Geometria obowiązkowo po podkręceniu,
jak masz wszystko sprawne i bez luzów to prowadzi się jak po sznurku
Nawet na dużych kapciach


Ja na 31" jeżdżę, i większych nie planuje, przy turystyce moim zdaniem w miarę optimum to agresywne MT 31" ale autko jak pisałem wymaga ratunku... ...co widać chyba na fotce: https://goo.gl/photos/sjy4d9MWgLDnKA6c7
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 18-11-2015, 20:39   

Mighn napisał/a:
w miarę optimum to agresywne MT 31"
przy turystyce i Twoim 70/30 szosa/teren namawiam na AT ->> popełniłem ten błąd i założyłem, wiedziony nie wiem czym, MT-ki i czekam na dopływ gotówki i bardzo chętnie zamienię na AT-ki. MT-ki przy wilgotnym asfalcie jak na lodowisku się zachowują, jest też większe spalanie co przy naszych trasach rzędu 3-4 tyś 1l (+/-) na 100km daje konkret. Idzie zima to i też AT-ki lepiej trzymają się. Jeśli jazda Twoja była by odwrotnie 70 teren i 30 szosa to MT-ki :)
Sorki admin bo robimy OT :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-11-2015, 22:14   

A i tu mój błąd - AT mam na kołach nie MT, coś mi się literki przestawiły (jak się człowiekowi kamienica za oknem pali, to nie myśli co pisze :P ) ... siedzę na GTradial adventuro A/T http://www.gtradial-us.com/en/ADVENTURO_A_T.html - i nie narzekam... ...przepraszam za zamieszanie :)

A tak wyglądają na autku w użyciu... i kurde wyraźnie przydało by się parę cm więcej do nadkola.... https://goo.gl/photos/AGS9xXVwRH4jqs1z6
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-11-2015, 06:55   

Faktycznie chyba musisz coś z tym zrobić,
trochę siedzi klapen dupen. A co jak jeszcze coś wrzucisz na pakę ?
Zobacz jak wygląda mój na sprężynach + 2"
Weź pod uwagę w ocenie że kapcie to 285/75/16 (czyli 33/11/16 " )
https://goo.gl/photos/T8PFGG31hDduZKnD9

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-11-2015, 08:33   

Muszę, po tym jak równając po ostrym zjeździe na czarnym zahaczyłem hakiem o asfalt to już wiem że muszę :) Jak się mu da 4 osoby + 200 kilo to potrafi dobić do odbojów :/


EDIT:
No dobrze, szukałem w serwisówce, szukałem pod autem i nie mogę wykminić jak się ustawia zbieżność pionową po lifcie przodu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.