Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0] Bicie podczas jazdy.
Autor Wiadomość
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 04-06-2014, 23:03   [I 2.0] Bicie podczas jazdy.

Od momentu kupna w moim Outku słychać takie bicie podczas jazdy. Bardzo podobne jest to do bicia zbyt przegrzanych tarcz jak się na nich hamuje. Ale tarcze są OK. Jest to taki odgłos jakby jedna z opon była wybulona, natomiast zamieniałem drugie koła z zimówkami i jest to samo. Bicie nasila się przy skręcaniu kierownicą szczególnie w lewą stronę oraz tak od prędkości 40km/h w górę oraz jak czasem puszczę na luz np. z 4 biegu. Szukam więc przyczyny w napędzie. Półoś lub przegub? Spotkał się ktoś z czymś takim? Czy jest jakiś sposób aby organoleptycznie sprawdzić półosie oraz przeguby, jak ruszałem nimi to luz minimalny jest ale chyba tak trzeba. Sam nie wiem co to może być, a zmieniać po kolei to trochę kasy pójdzie.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 05-06-2014, 07:07   

A skąd masz pewność, że tarcze są ok?
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 05-06-2014, 08:17   

Witam,
Niestety ja mam u siebie coś podobnego najbardziej wyczuwalne przy prędkości około 70km/h. Zmieniałem opony, felgi, byłem u kilku miechaników i diagnostów. Niestety do tej pory nikt nie ustalił czym to jest spowodowane. Jeżeli uda Ci się znaleźć przyczynę to daj znać...
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 05-06-2014, 08:28   

Sprawdżcie tuleje wahacza . Ale tak porządnie , bo wygląda to na minimalny luz .
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 05-06-2014, 09:13   

Ja bym raczej sprawdził sworznie
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 05-06-2014, 23:05   

Tarcze wydają mi się OK bo podczas hamowania nie ma różnicy. Dodatkowo jak dam tarczom w dupę to słychać przy hamowaniu mocniejszym delikatne bicie przegrzanych a ten odgłos wcześniejszy dalej jest taki sam. Więc obstawiam, że to nie to - chociaż ja ich nie zmieniałem to na 100% nie powiem. Posprawdzałem, poszarpałem, koła poodkręcałem i nie zauważyłem nic niepokojącego, to bicie jest takie dziwne, nie jest to kończący się przegub, że jak się skręca to strzela albo na prostym jak się da mocniej to półośkę słychać terkotanie. To jest takie właśnie bicie jakby krzywa felga była i niewyważona, ale na innych kołach to samo więc nie wiem. Postaram się pooglądać zawiechę. A jak nie to radyjko się da głośniej:) i się będzie śmigać aż coś wyjdzie kiedyś. Nie mam zamiaru wszystkiego po kolei zmieniać bo przyczyn może być kilka.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2014, 06:49   

Tarcze można pomierzyć czujnikiem zegarowym. Oczywiście większość mechaników stwierdzi, że tego się nie mierzy tylko wymienia :P
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 30-10-2015, 13:48   

Problem rozwiązany. Wymienione łożysko koła prawego. Nie dawało oznak zużycia na podniesionym aucie i kręceniu kołem i szarpaniu. Dopiero po rozebraniu piasty zaszumiało:P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.