[2.8 TD] 4LLc wypada na luz - manual super select |
Autor |
Wiadomość |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-07-2015, 00:07 [2.8 TD] 4LLc wypada na luz - manual super select
|
|
|
Mam problem z moim padżerakiem. Skrzynia manualna super select, 2.8TD z 95 roku.
Przełączanie napędów 2H, 4H oraz 4HLc działa bez problemu.
Problem mam z zapięciem 4LLc. Zapinam reduktor, ruszam i kilkukrotnie wyskakuje mi do pozycji N. Dopiero za 4-5 razem jest zapięty na sztywno w 4LLc.
Z czego to może wynikać?
Oleje wymieniane jakieś 2k km temu.
Będę wdzięczny za wskazówki. |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-07-2015, 08:30
|
|
|
na neutralu to robisz? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2015, 19:07
|
|
|
Dokładnie tak. Mam wrzucone "N" a następnie chcę wpiąć w górę i wpina mi i po ruszeniu wpadam z powrotem na "N" |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
n_bart
Mitsumaniak
Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 68 Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-08-2015, 20:57
|
|
|
U mnie jest tak., że trzeba wcisnąć lewarek w dol i dopiero do pozycji 4LLC. |
|
|
|
 |
satyricon
Forumowicz
Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: nehrybka/radzymin
|
Wysłany: 06-08-2015, 01:00
|
|
|
Zmieniales sprzeglo?Jak mnie pamiec nie myli to chyba kiedys Zbyszek pisal w podobnym temacie ze cos moglo zostac zle zlozone,ale pewnosci nie mam.Powodzenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-08-2015, 22:08
|
|
|
Autko ma rzekomo 285k przebiegu. Z tego ja wykręciłem z 20k i w mojej historii nie było zmieniane. Poprzedni właściciel też jak mówił co wymieniał to nie wspominał nic o sprzęgle ...
Jakieś inne pomysły?
Ale dzięki za sugestie. |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
Górecki Wł
Nowy Forumowicz Adamek
Auto: Mitsubishi Pajero II V6 3,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 12 Skąd: Bilcza
|
Wysłany: 08-08-2015, 18:18
|
|
|
Po wymianie sprzęgła miałem podobny problem z jedynką wyskakiwała na luz przy ruszaniu. Musiałem bardzo uważać i sprawdzać po dwa razy czy odpowiednio weszła (sprawdzałem do tego stopnia czy mam odpowiednią odległość ręki trzymającą lewarek od radia zamontowanego w samochodzie bo tak była niewielka różnica w położeniu ) Przyczyną tej sytuacji była śruba M8 którą przykręca się lewarek zmiany biegów ponieważ była dłuższa od oryginalnej dosłownie o dwa zwoje gwintu. Śrubę tą dorobiłem celowo dłuższą bo przy dokręcaniu zerwał gwint w obudowie. Po ponownym zdemontowaniu lewarka przegwintowaniu na M10 i dorobieniu odpowiedniej długości śruby wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam Górecki Wł. |
_________________ wlodek |
|
|
|
 |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-08-2015, 11:23
|
|
|
To wszystko może się zgadzać bo lewarek skrzyni biegów był rzeczywiście wymieniany jakieś 2k temu.
Dzięki Panowie, będę działał. |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-10-2015, 21:30
|
|
|
Witam
rogos_zur - przyjacielu napisz jak zakończyły się Twoje działania ?
Pojawił mi się ten sam problem
Przy okazji mam pytanie do wszystkich, ponieważ będę wymieniał osłony/mieszki na lewarkach skrzyni biegów, z tego co widzę aby to zrobić muszę chyba wyjąć lewarki aby wymienić osłony. W związku z tym czy muszę na coś zwrócić szczególną uwagę przy wyciąganiu lewarków czy po prostu odkręcić śruby i wyjąć, wymienić gumy i złożyć ponownie.
Nie chciałbym zrobić sobie jakiegoś kuku, i nadać niepotrzebnie roboty.
Ktoś podpowie ?
Pozdrawiam |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|