Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] 4LLc wypada na luz - manual super select
Autor Wiadomość
rogos_zur 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2015, 00:07   [2.8 TD] 4LLc wypada na luz - manual super select

Mam problem z moim padżerakiem. Skrzynia manualna super select, 2.8TD z 95 roku.
Przełączanie napędów 2H, 4H oraz 4HLc działa bez problemu.
Problem mam z zapięciem 4LLc. Zapinam reduktor, ruszam i kilkukrotnie wyskakuje mi do pozycji N. Dopiero za 4-5 razem jest zapięty na sztywno w 4LLc.

Z czego to może wynikać?
Oleje wymieniane jakieś 2k km temu.

Będę wdzięczny za wskazówki.
_________________
Pozdrawiam,
Piotr
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-07-2015, 08:30   

na neutralu to robisz?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rogos_zur 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2015, 19:07   

Dokładnie tak. Mam wrzucone "N" a następnie chcę wpiąć w górę i wpina mi i po ruszeniu wpadam z powrotem na "N"
_________________
Pozdrawiam,
Piotr
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 04-08-2015, 20:57   

U mnie jest tak., że trzeba wcisnąć lewarek w dol i dopiero do pozycji 4LLC.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 06-08-2015, 01:00   

Zmieniales sprzeglo?Jak mnie pamiec nie myli to chyba kiedys Zbyszek pisal w podobnym temacie ze cos moglo zostac zle zlozone,ale pewnosci nie mam.Powodzenia.
_________________

 
 
rogos_zur 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-08-2015, 22:08   

Autko ma rzekomo 285k przebiegu. Z tego ja wykręciłem z 20k i w mojej historii nie było zmieniane. Poprzedni właściciel też jak mówił co wymieniał to nie wspominał nic o sprzęgle ...
Jakieś inne pomysły?

Ale dzięki za sugestie.
_________________
Pozdrawiam,
Piotr
 
 
Górecki Wł 
Nowy Forumowicz
Adamek

Auto: Mitsubishi Pajero II V6 3,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 12
Skąd: Bilcza
Wysłany: 08-08-2015, 18:18   

Po wymianie sprzęgła miałem podobny problem z jedynką wyskakiwała na luz przy ruszaniu. Musiałem bardzo uważać i sprawdzać po dwa razy czy odpowiednio weszła (sprawdzałem do tego stopnia czy mam odpowiednią odległość ręki trzymającą lewarek od radia zamontowanego w samochodzie bo tak była niewielka różnica w położeniu ) Przyczyną tej sytuacji była śruba M8 którą przykręca się lewarek zmiany biegów ponieważ była dłuższa od oryginalnej dosłownie o dwa zwoje gwintu. Śrubę tą dorobiłem celowo dłuższą bo przy dokręcaniu zerwał gwint w obudowie. Po ponownym zdemontowaniu lewarka przegwintowaniu na M10 i dorobieniu odpowiedniej długości śruby wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam Górecki Wł.
_________________
wlodek
 
 
rogos_zur 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2015, 11:23   

To wszystko może się zgadzać bo lewarek skrzyni biegów był rzeczywiście wymieniany jakieś 2k temu.

Dzięki Panowie, będę działał.
_________________
Pozdrawiam,
Piotr
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-10-2015, 21:30   

Witam
rogos_zur - przyjacielu napisz jak zakończyły się Twoje działania ?
Pojawił mi się ten sam problem

Przy okazji mam pytanie do wszystkich, ponieważ będę wymieniał osłony/mieszki na lewarkach skrzyni biegów, z tego co widzę aby to zrobić muszę chyba wyjąć lewarki aby wymienić osłony. W związku z tym czy muszę na coś zwrócić szczególną uwagę przy wyciąganiu lewarków czy po prostu odkręcić śruby i wyjąć, wymienić gumy i złożyć ponownie.
Nie chciałbym zrobić sobie jakiegoś kuku, i nadać niepotrzebnie roboty.

Ktoś podpowie ?

Pozdrawiam
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.