Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
reduktor wymiana
Autor Wiadomość
Voldar 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD 2019
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 28
Skąd: Opole
Wysłany: 03-11-2015, 14:37   reduktor wymiana

Witam, mam zblokowany reduktor autko to Pajero II rocznik 1991, silnik 3 litry, model V43W wersja GLS skrzynia automat Super Select.
Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ?
I z tego co czytałem gdzieś na forum to z 2.5 D pasuje do 3.0 benzyna

pozdrawiam
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 03-11-2015, 18:08   

Voldar napisał/a:
Moje pytanie to czy z anglika będzie pasował reduktor ?
różnią się obudowami ale bebechy powinny podejść , no chyba że przerobisz sobie plastiki.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-11-2015, 14:41   

Voldar,
co masz na myśli pisząc "mam zablokowany reduktor"
Jaki jest objaw ?

Pozdrawiam
_________________
Artur
 
 
Voldar 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD 2019
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 28
Skąd: Opole
Wysłany: 04-11-2015, 14:54   

Lewarek od reduktora nie idzie ruszyć w żadną stronę :?
Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4
Kolega mechanik znalazł na schemacie że blokada wodzików to jest z tyłu reduktora - z obu stron są śruby które przytrzymują sprężynki które dociskają kulki do wodzików. I tu problem też jest bo z jednej strony jest sprężyna a z drugiej strony (od pasażera) nie ma sprężynki :shock: .

Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia)

No i pytanie do posiadaczy 2.5 D jaki macie typ skrzyni automat ja mam model 03-72L
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 04-11-2015, 23:51   

Cytat:
Kontrolki pokazują mi że mam zapięte 4x4
tzn że masz zapięty przedni napęd. Reduktor czyli mechanizm między osiowy świeci się ?? pomarańczowy kwadracik :)
Voldar napisał/a:

Przyglądałem się reduktorom z anglików i lewarek jest z prawej a nie z lewej strony ale z lewej strony jest pokrywka może by można było przełożyć lewarek z prawej na lewą albo z europejskiej (mojej) wersji - wyglądem wyglądają tak samo różnica tylko zamontowania lewarka (dźwignia)
da radę :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Voldar 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD 2019
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 28
Skąd: Opole
Wysłany: 05-11-2015, 00:22   

Nie świeci się, świecą się tylko kwadraciki zielone symbolizujące koła.

Jak da radę to chyba kupie używany reduktor i dopiero w tedy zabiorę się za grzebanie :)
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-11-2015, 07:11   

Ja bym zaczął od wyjęcia i rozebrania reduktora, sprawdzenie, diagnoza
a potem ewentualne zakupy. Tym bardziej że kupujesz kota w worku
Oczywiście piszą wszyscy o gwarancji rozruchowej itd. ale kup od tego który zgodzi się na rozebranie i oględziny reduktora (nawet przy sprzedającym)
Jak już kupować to coś wartego tych pieniędzy które wydasz, tym bardziej że główne elementy
jak łańcuch i tuleja ślizgowa tylnego wału to bardzo drogie rzeczy

Pozdrawiam
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.