 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.0 DID] BSY Turbo Ubytek płynu Pęknięta Gł |
Autor |
Wiadomość |
DAX2311
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2007 2.0 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2015 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 07:53 [II 2.0 DID] BSY Turbo Ubytek płynu Pęknięta Gł
|
|
|
Tak dla potomnych opisze swój problem, którego jeszcze nie rozwiązałem może ktoś podpowie gdzie i jak dokończyć dzieła, ale od początku.
Outlander II 2.0 DID 140 KM z 2007 roku, kupiłem go w 2011 od pierwszego właściciela, sprawdzony itp. Cieszyłem się bezawaryjną jazdą do 2014 roku w którym to mocno zaczęła mi niedomagać turbina, pierwszy raz w życiu pomyślałem o regeneracji i tak zrobiłem. Regeneracja jak regeneracja wiadomo raz działa dłużej raz krócej, w moim przypadku około 8 miesięcy.
W marcu 2015 kupiłem nowa turbinkę, potem wypad w alpy i wszystko ok.
W sierpniu 2015 zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego, podjechałem do pobliskiego fachmana powiedział że przez wężyk bo faktycznie w garażu plama. No to do wymiany korek bo pewnie nie trzyma ciśnienia. A że korka w serwisie nie mieli (swoją drogą to czy korek może kosztować 200 PLN ?) to kontrolowałem stan płynu i co tydzień dolewałem z 250ml.
W październiku 2015 kolejny raz stracił moc, po sprawdzeniu okazało się że turbo przeładowuje. Turbo wymontowane i pędzę aby wymienić na gwarancji a tu się okazało że jest popiół (czy cukier) pomiędzy łopatkami, wyczyścili mi na gwarancji (pomimo że nie obejmowała) nie wzięli złotówki i powiedzieli aby szukać przyczyny w silniku sugerując uszczelkę pod głowicą albo pęknięcie głowicy.
Teraz już wiem że mam pękniętą głowicę i chcę założyć nową. Przeczytałem tu na forum że jakaś V140 pasuje ale się na tym nie znam. Na interparts jest taki komplecik firmy AMC: AMC908818 - ale żadnego oznaczenia V130 lub V140 nie widzę.
uwielbiam to auto i będę go naprawiał na nowych częściach, podpowiedzcie proszę co polecacie.
Te głowice AMC to chyba już poprawiono w stosunku do oryginału z 2007 roku (grubsze ścianki między zaworami ?) |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-11-2015, 10:04
|
|
|
Kolego, jeżeli jesteś zdecydowany na naprawę, to tak czy inaczej musisz to zrobić przez warsztat - rozbiórka silnika, ocena stanu głowicy (może to jednak uszczelka?), zamówienie nowej - wtedy będziesz miał jasność i gwarancję na całość roboty. Dobry warsztat bez problemu dobierze ci właściwą część.
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 12:56
|
|
|
DAX2311 napisał/a: | AMC908818 | W jakiej cenie?
Będziesz potrzebował również śruby do głowicy, uszczelki (komplet), zestaw naprawczy do wtrysków, możliwe, że wiązkę pod pokrywę zaworów, itd
[ Dodano: 02-11-2015, 12:56 ]
http://e-katalog.intercar...AMC908818-.html
[ Dodano: 02-11-2015, 12:57 ]
Przy okazji - to goła głowica, bez wałków rozrządu, świec żarowych itp |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
DAX2311
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2007 2.0 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2015 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 15:22
|
|
|
@ bonito Warsztat mi to rozebrał i wiem na 100% że to głowica.
@ Hubeeert Tą właśnie znalazłem i pytanie czy to jest optymalne do BSY i czy nie da się nowej taniej. Jak się nie da to trudno, a z tą listą części to ..... hymm. No właśnie nie chciałbym tego zostawiać w gestii mechanika tylko z Waszą pomocą dobrać. |
|
|
|
 |
|
|