[CS9 2.0DOHC] Gdzie jest filtr paliwa? Odpalanie z rana (fil |
Autor |
Wiadomość |
kamel1015
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 39 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 29-12-2015, 20:39 [CS9 2.0DOHC] Gdzie jest filtr paliwa? Odpalanie z rana (fil
|
|
|
Gdzie w Lancer 2.0 jest filtr paliwa?
Czy takie odpalanie z rana to normalne żę kręci wydaje mi się trochę za długo?
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be |
Ostatnio zmieniony przez kamel1015 30-12-2015, 19:29, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-12-2015, 21:03
|
|
|
Pewnie w zbiorniku jak w innych benzynowych miśkach z tego okresu. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 31-12-2015, 11:21
|
|
|
Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci.
Pozdrawiam |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-01-2016, 20:03
|
|
|
cobretti napisał/a: | Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci. |
Też obstawiam akumulator. Jak masz jakiś miernik, to zmierz z rana jakie masz napięcie na aku. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 02-01-2016, 16:44
|
|
|
Hornet napisał/a: | cobretti napisał/a: | Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci. |
Też obstawiam akumulator. Jak masz jakiś miernik, to zmierz z rana jakie masz napięcie na aku. |
Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik . Tym sposobem sprawdza się jego pojemność, jeśli napięcie spadnie w ciągu kilku sekund poniżej 8V to szrot.
Jest jeszcze kwestia szczotek i panewek rozrusznika, ale najpierw należy wykluczyć aku. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-01-2016, 18:22
|
|
|
cobretti napisał/a: | Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik . |
Pomiar miernikiem można wykonać samemu. Jak wyjdzie ok, to można podjechać do szanującego się sklepu, a jak nie to od razu do Inter Cars chociaż należałoby sprawdzić jeszcze napięcie ładowania, żeby nie zarżnąć nowego aku. A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 02-01-2016, 23:11
|
|
|
Hornet napisał/a: | cobretti napisał/a: | Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik . |
Pomiar miernikiem można wykonać samemu. Jak wyjdzie ok, to można podjechać do szanującego się sklepu, a jak nie to od razu do Inter Cars chociaż należałoby sprawdzić jeszcze napięcie ładowania, żeby nie zarżnąć nowego aku. A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy. |
Pragnę się nie zgodzić, wiem doskonale jak działa taki miernik i gość ze sklepu nie zasłania miernika rękami.
Czy z wyświetlaczem czy diodowy widać jak napięcie spada, sam tydzień temu wymieniałem aku. Po 5 sekundach miałem jakieś 7.8V tyle że baterię kupiłem na szrocie. Pomiar napięcia ładowania zakładam że autor zrobił. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
kgebczyk
Forumowicz
Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 121 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-01-2016, 14:03
|
|
|
Hornet napisał/a: | A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy. |
Sądzę że taki "szpecjalista" musiałby szybko pakować manatki bo pocztą pantoflową rozeszłaby się wieść że gość nabija ludzi w butle. W pewnym sensie jest osobą zaufania społecznego i jedzie się do niego po diagnozę, przynajmniej tak jak to rozumiem. U mnie w mieście mam taki sklep i nigdy na siłę nic mi nie wcisnął gość - nawet gdy miałem solidny problem z elektryką poradził co dalej z tym zrobić zamiast od razu sprzedać mi nowy aku, chociaż pewnie mógł. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 03-01-2016, 16:18
|
|
|
kgebczyk napisał/a: | Hornet napisał/a: | A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy. |
Sądzę że taki "szpecjalista" musiałby szybko pakować manatki bo pocztą pantoflową rozeszłaby się wieść że gość nabija ludzi w butle. W pewnym sensie jest osobą zaufania społecznego i jedzie się do niego po diagnozę, przynajmniej tak jak to rozumiem. U mnie w mieście mam taki sklep i nigdy na siłę nic mi nie wcisnął gość - nawet gdy miałem solidny problem z elektryką poradził co dalej z tym zrobić zamiast od razu sprzedać mi nowy aku, chociaż pewnie mógł. |
Kolego dokładnie tak jak Ty napisałeś. Ja również w mojej mieścinie mam taki sklep, zwie się amir oleje i akumulatory, gość nigdy nie próbował mnie naciągnąć, zawsze zmierzy co trza i doradzi. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-01-2016, 19:06
|
|
|
Może przewrażliwiony jestem... Musze przestać oglądać turbokamere i tego typu programy |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 05-01-2016, 12:30
|
|
|
No nie można wszystkich ładować do jednego wora. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-01-2016, 16:43
|
|
|
Nie kumam co Wy chcecie od akumulatora kręci przeciez jak głupi?
Jak na mój gust to paliwo się cofa i musi na nowo z rana go nabić w układ.
Nie wiem jak naszych miskach ale zazwyczaj w pompach jest zaworek który nie pozwala się cofać benzynie do zbiornika i tu bym szukał. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
kamel1015
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 39 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 08-01-2016, 17:24
|
|
|
SMK własnie problem rozwiązałem. Akumulator mam nowy, ale tu koledzy się rozpisali o miernikach itd to nie chciałem się już wtrącać Zrobiłem mieszanke w zbiorniku wlałem 1litr denaturatu i pół litra oleju na ćwiartke benzyny. Zrobiłem na tym ze 100km i jest dobrze. Dodatkowo nie wiem czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to coś pomaga, przekręcam kluczyk dwa razy na zapłon na 3 sekundy aż "check engine" zgaśnie i pali od strzała. Widocznie wody było trochę w paliwie. Albo i przez to że na gazie jeżdzę i gaszę na gazie, póżniej z rana musi trochę pokręcić żeby benzynke podpompować. |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-01-2016, 22:57
|
|
|
Mogła być woda w benzie jak piszesz. Ja miałem tak w innym aucie że odpalałem zapłon na dwa razy i pompa wtedy nabijała ciśnienie tylko, że tam to było pompe sychać po przekręceniu zapłonu tu słyszę pompę dopiero po odpaleniu. Po tym filmiku nie widać było słabego aku. Ważne że ustąpiło. Możesz jeszcze dla pewności sprawdzić ciśnienie na pompie może jakiś paproch się dostał czy coś....
Swoją drogą mój Ojciec starym nawykiem na zbiornik benzyny na zime zawsze wlewa 0,5l dynksu bo na ściankach zbiornika zawsze zbiera się woda. |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
|