Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Gdzie jest filtr paliwa? Odpalanie z rana (fil
Autor Wiadomość
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 29-12-2015, 20:39   [CS9 2.0DOHC] Gdzie jest filtr paliwa? Odpalanie z rana (fil

Gdzie w Lancer 2.0 jest filtr paliwa?
Czy takie odpalanie z rana to normalne żę kręci wydaje mi się trochę za długo?
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez kamel1015 30-12-2015, 19:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-12-2015, 21:03   

Pewnie w zbiorniku jak w innych benzynowych miśkach z tego okresu.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 31-12-2015, 11:21   

Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci.

Pozdrawiam
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-01-2016, 20:03   

cobretti napisał/a:
Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci.

Też obstawiam akumulator. Jak masz jakiś miernik, to zmierz z rana jakie masz napięcie na aku.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 02-01-2016, 16:44   

Hornet napisał/a:
cobretti napisał/a:
Za długo kręci tak na mój gust szczególnie pierwszy rozruch. Jak masz jeszcze ori akumulator, pożycz na próbę jak masz od kogo. Słabo coś kręci.

Też obstawiam akumulator. Jak masz jakiś miernik, to zmierz z rana jakie masz napięcie na aku.


Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik . Tym sposobem sprawdza się jego pojemność, jeśli napięcie spadnie w ciągu kilku sekund poniżej 8V to szrot.

Jest jeszcze kwestia szczotek i panewek rozrusznika, ale najpierw należy wykluczyć aku.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-01-2016, 18:22   

cobretti napisał/a:
Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik .

Pomiar miernikiem można wykonać samemu. Jak wyjdzie ok, to można podjechać do szanującego się sklepu, a jak nie to od razu do Inter Cars :P chociaż należałoby sprawdzić jeszcze napięcie ładowania, żeby nie zarżnąć nowego aku. A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 02-01-2016, 23:11   

Hornet napisał/a:
cobretti napisał/a:
Napięcie o niczym jeszcze nie świadczy , natomiast pomiar napięcia pod obciążeniem już daje konkretne informację. Każdy szanujący się sklep z akumulatorami posiada właśnie taki miernik .

Pomiar miernikiem można wykonać samemu. Jak wyjdzie ok, to można podjechać do szanującego się sklepu, a jak nie to od razu do Inter Cars :P chociaż należałoby sprawdzić jeszcze napięcie ładowania, żeby nie zarżnąć nowego aku. A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy.


Pragnę się nie zgodzić, wiem doskonale jak działa taki miernik i gość ze sklepu nie zasłania miernika rękami.
Czy z wyświetlaczem czy diodowy widać jak napięcie spada, sam tydzień temu wymieniałem aku. Po 5 sekundach miałem jakieś 7.8V tyle że baterię kupiłem na szrocie. Pomiar napięcia ładowania zakładam że autor zrobił.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
kgebczyk 
Forumowicz

Auto: Inny
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 121
Skąd: Radom
Wysłany: 03-01-2016, 14:03   

Hornet napisał/a:
A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy.

Sądzę że taki "szpecjalista" musiałby szybko pakować manatki bo pocztą pantoflową rozeszłaby się wieść że gość nabija ludzi w butle. W pewnym sensie jest osobą zaufania społecznego i jedzie się do niego po diagnozę, przynajmniej tak jak to rozumiem. U mnie w mieście mam taki sklep i nigdy na siłę nic mi nie wcisnął gość - nawet gdy miałem solidny problem z elektryką poradził co dalej z tym zrobić zamiast od razu sprzedać mi nowy aku, chociaż pewnie mógł.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 03-01-2016, 16:18   

kgebczyk napisał/a:
Hornet napisał/a:
A w takim sklepie od razu może wyjść, że aku jest zły tylko po to żeby sprzedać nowy.

Sądzę że taki "szpecjalista" musiałby szybko pakować manatki bo pocztą pantoflową rozeszłaby się wieść że gość nabija ludzi w butle. W pewnym sensie jest osobą zaufania społecznego i jedzie się do niego po diagnozę, przynajmniej tak jak to rozumiem. U mnie w mieście mam taki sklep i nigdy na siłę nic mi nie wcisnął gość - nawet gdy miałem solidny problem z elektryką poradził co dalej z tym zrobić zamiast od razu sprzedać mi nowy aku, chociaż pewnie mógł.


Kolego dokładnie tak jak Ty napisałeś. Ja również w mojej mieścinie mam taki sklep, zwie się amir oleje i akumulatory, gość nigdy nie próbował mnie naciągnąć, zawsze zmierzy co trza i doradzi.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 04-01-2016, 19:06   

Może przewrażliwiony jestem... Musze przestać oglądać turbokamere i tego typu programy :P
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 05-01-2016, 12:30   

No nie można wszystkich ładować do jednego wora.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-01-2016, 16:43   

Nie kumam co Wy chcecie od akumulatora kręci przeciez jak głupi?
Jak na mój gust to paliwo się cofa i musi na nowo z rana go nabić w układ.
Nie wiem jak naszych miskach ale zazwyczaj w pompach jest zaworek który nie pozwala się cofać benzynie do zbiornika i tu bym szukał.
_________________
SMK
 
 
kamel1015 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Kombi Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Skąd: Podlasie
Wysłany: 08-01-2016, 17:24   

SMK własnie problem rozwiązałem. Akumulator mam nowy, ale tu koledzy się rozpisali o miernikach itd to nie chciałem się już wtrącać :biggrin: Zrobiłem mieszanke w zbiorniku wlałem 1litr denaturatu i pół litra oleju na ćwiartke benzyny. Zrobiłem na tym ze 100km i jest dobrze. Dodatkowo nie wiem czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to coś pomaga, przekręcam kluczyk dwa razy na zapłon na 3 sekundy aż "check engine" zgaśnie i pali od strzała. Widocznie wody było trochę w paliwie. Albo i przez to że na gazie jeżdzę i gaszę na gazie, póżniej z rana musi trochę pokręcić żeby benzynke podpompować.
 
 
smk 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 195
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-01-2016, 22:57   

Mogła być woda w benzie jak piszesz. Ja miałem tak w innym aucie że odpalałem zapłon na dwa razy i pompa wtedy nabijała ciśnienie tylko, że tam to było pompe sychać po przekręceniu zapłonu tu słyszę pompę dopiero po odpaleniu. Po tym filmiku nie widać było słabego aku. Ważne że ustąpiło. Możesz jeszcze dla pewności sprawdzić ciśnienie na pompie może jakiś paproch się dostał czy coś....
Swoją drogą mój Ojciec starym nawykiem na zbiornik benzyny na zime zawsze wlewa 0,5l dynksu :) bo na ściankach zbiornika zawsze zbiera się woda.
_________________
SMK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.