Falujące obroty na LPG |
Autor |
Wiadomość |
melon21
Nowy Forumowicz MSS
Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 10 Skąd: kraków
|
Wysłany: 14-11-2015, 12:17 Falujące obroty na LPG
|
|
|
Witam serdecznie. Mam taki problem jak w tytule. Falujące obroty pojawiają się tylko na zimnym silniku, potem znikają.
Kilka dni temu byłem u "Gaziarza" powiedział że mapy są idealne. Była tylko zbyt wysoka temp. przełączania gazu bo 55 stopni, zmienił mi na 35.
Membrana reduktora sprawdzona . Podobno jest ok. Podejrzenia pada na wtryskiwacze mam Valtek.
Na tej instalacji przejechałem 60 tyś mam ją od nowości. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną falujących obrotów?
Oczywiście na benzynie problemu nie ma. |
_________________ MSS |
|
|
|
 |
Pablos95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 11 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 14-11-2015, 12:23
|
|
|
Witam, u mnie na gazie delikatnie też falowały obroty. Po wymianie świec i wyczyszczeniu przepustnicy wszystko OK. Gdzieś czytałem, że zapłon w autach zasilanych LPG jest trudniejszy, stąd na PB może być wszystko OK. |
|
|
|
 |
melon21
Nowy Forumowicz MSS
Auto: MSS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2013 Posty: 10 Skąd: kraków
|
Wysłany: 14-11-2015, 16:24
|
|
|
W sumie z tymi świecami może być jakiś trop. W poniedziałek zobaczę |
_________________ MSS |
|
|
|
 |
Pablos95
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 11 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 14-11-2015, 17:21
|
|
|
Moje były mega wypalone. Myślę, że nie zaszkodzi przeczyścić przepustnicę. Ja wyczyściłem bez ściągania i auto przestało się dławić . Na forum jest to ładnie opisane a cała operacja zajmuje nie więcej niż 30 min. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-11-2015, 17:44
|
|
|
Napisz czy gaziarz sprawdzał skok tłoczka w tych Valtekach, te wtryski bardzo często się rozkalibrowują nawet po o0koło 10 tys km i nie podają równych dawek na wszystkie cylindry i trzeba na nowo ustawiać skok tłoczków na odpowiednią wartość. Po takim przebiegu mogą też nadawać się do regeneracji lub do wymiany do czego bardziej bym namawiał. |
|
|
|
 |
|