Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uprałem kluczyk i nie odpala auta.
Autor Wiadomość
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 14-08-2014, 17:43   Uprałem kluczyk i nie odpala auta.

Niestety przed dwoma dniami uprałem z ciuchami kluczyk od auta. :evil: Przez dwa dni się suszył razem z pilotem a używałem drugiego kompletu.
Dziś próbowałem tym upranym odpalić auto i niestety nie odpala.
Zapewne rozprogramował się i nie odłącza immobilizera.
Jest jakiś domowy sposób na ponowne zaprogramowanie, czy tylko jakiś spec da rade?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 14-08-2014, 17:49   

O ile masz w domu programator, to nie powinno być problemu. W każdym innym wypadku potrzebny jest "spec". Większość sklepów/punktów dorabiających klucze ma takie urządzenie.
IMHO na 99% trzeba będzie dorobić nowy kluczyk, ale może jakiś spec potrafi reanimować Twój transponder.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-08-2014, 21:21   

Dziwne, ta pastylka wygląda na szczelną.... W każdym razie bez problemu ktoś powinien skopiować z działającego kluczyka i zaprogramować samą pastylkę. Klucza nie trzeba dorabiać tylko pastylkę.
 
 
cefaloid 
Forumowicz

Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 388
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-08-2014, 15:09   

O jakim kluczyku jest tu mowa?
O takim?
Jego "pastylka" to PCF7936AS.

Można kupić taki za kilkanaście zł nowy lub za 20 kilka zł już prekodowany pod Mitsubishi. Ale oprócz tego na 90% trzeba też zaprogramować immobilizer auta by nowy transponder przyjmował, bo każdy transponder z tej serii ma swój niepowtarzalny numer seryjny nadany przy produkcji którego nie da się zmienić.
A do tego będzie zapewne potrzebny kod PIN, który znajduje się na blaszce dołączonej do kluczyków.

A więc w warunkach domowych nic nie zrobisz - chyba że o czymś nie wiem. Najlepiej udać się do speca który wszystkie potrzebne rzeczy będzie miał na miejscu.
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 15-08-2014, 18:34   

Mój kluczyk jest bez obsługi centralnego. Centralny mam w pilocie osobno i działa pilot po upraniu. Trzeba będzie podjechać do jakiegoś punktu z kluczykami i zapytać czy ten uprany da się zakodować ponownie. Zapasowy by przydało się mieć.
Pytałem o sposoby domowe bo wiem że pilota centralnego można samemu w lancerku zakodować.
 
 
bezsen 
Forumowicz


Auto: 06i96Lancer,02Carisma,98Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 58
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-11-2015, 18:22   

Ja też mam problem z kluczykiem, mianowicie spadł mi na twardą podłoge razem z plikiem kluczy i rozpadł sie na kawałki, poskładałem go i chcąc odpalić auto odpaliło po czym po chwili zgasło. Centralny zamek otwiera sie normalnie bez problem, natomiast auto tak jak pisze odpala na chwile po czym gaśnie. Rozumie, że to problem z imobilaizerem, ale co teraz zrobic by przywrócić to do stanu właściwego?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-11-2015, 21:03   

Jeśli uszkodził się transponder to trzeba dorobić nowy, powinno to kosztować od około 100zł w górę jeśli masz drugi klucz z którego możesz go skopiować. Nie wiem też jak jest on zamontowany w Twoim kluczu, jeśli może wypaść, to może też się zgubił.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 21-11-2015, 10:02   

Ja z kolei mam inny problem, pewnie to tylko zbieg okoliczności, albo też upadły im moje kluczyki gdy zostawiłem samochód u mechanika.. Teraz żeby go otworzyć / lub zamknąć, muszę minimum 5-7 razy mocno naciskać żeby załapał, a wcześniej działał normalnie i lekko za pierwszym razem załapywał. Rozebrałem go - wyczyściłem co się dało, choć tak na prawdę nie było co i nie dało to zupełnie nic. Wtedy gdy załapuje, to dopiero zapala się czerwona dioda w kluczyku.
Baterii nie wymieniałem, ale zmierzyłem voltomierzem, to była jak świeża.. Gdy już łapie, to zasięg ma nawet spory, więc to na pewno nie bateria.

Co się z nim mogło stać ? Macie może podobny problem jak u mnie :?:
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-11-2015, 10:59   

A może ktoś grzebał w pilocie u tego mechanika i z jakiegoś powodu nie łączy dobrze bateria. Czasem warto by było zostawić jakąś ukrytą kamerę w aucie zostawianym u mechanika.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 21-11-2015, 11:35   

Tego nie wiadomo, ale potrzeby raczej takiej nie miał, bo wymieniałem z tyłu prawie wszystkie tuleje metalowo-gumowe i przy okazji przepiął mi tylko radio żeby nie było po kluczyku - twierdził że musiał gdzieś przelutować, bo napięcie ginęło....Od tamtej pory zauważyłem - w sumie niechcący, że wycieraczki też działają mi bez kluczyka, co mnie dość bardzo denerwuje.

Trzeba by zrobić jak na TVN Turbo - będzie Pan zadowolony - he, he :wink: No nic, pogmeram w nim znów i zobaczę co się dzieje, ale czarno to widzę, bo 2x go otwierałem ze skutkiem żadnym :(
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-11-2015, 13:07   

Z tymi działającymi kierunkami to też nieźle zamieszał, przy tym co robił powinien przeciąć jeden przewód zasilający idący do radia a nie tylko zmostkować dwa ze sobą.
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 23-11-2015, 15:29   

Nie wiem czy to do mnie, ale u mnie działają wycieraczki - nie kierunki.
Sugerujesz że to wina "speca" ? Też tak bym raczej obstawiał.. Wcześniej w sumie nie zdarzyło mi się ruszać wycieraczek bez kluczyka, a po przepince radia niechcący zahaczyłem dźwignię przy wysiadaniu z samochodu i zdziwiło mnie że wycieraczki działają ?!

Mam też aktywny tzw. tryb skandynawski - czyli automat świateł, ale zaraz po zakupie zacząłem w nim różne wymiany, więc praktycznie nim nie jeździłem i stąd nie jestem pewien czy było tak wcześniej, czy też nie..
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.