Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] błąd PO234
Autor Wiadomość
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 02-01-2016, 20:15   [II 2.0 DID] błąd PO234

Witam
Mam problem ponieważ zaświeciła się kontrolka silnika i pokazało błąd PO234-Nadmierne doładowanie silnika .
Mam pytanie jak usunąć tą usterkę.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-01-2016, 20:36   

Na początek spróbowałbym mechanicznie ruszyć gruszkę turbiny - mogła się zaciąć
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 02-01-2016, 20:54   

Jutro spróbuję zajrzeć - czy gruszka znajduję się przy turbinie i czy trzeba wejść pod auto. Dodam, że czasami misiek tracił moc po wyłączeniu i ponownym odpaleniu jakiś czas było ok dopiero teraz zaświeciła się kontrolka ale auto jechało normalnie. Dziękuję za szybką podpowiedź.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-01-2016, 09:57   

Prawdopodobnie masz zawalone sadzą kierowniczki w turbinie. Jak jeszcze chodzi to możesz spróbować zalać do zbiornika 50ml Castrol TDA i przegonić samochód ze zmienną prędkością aby trochę tę sadzę wypalić, a później lać do każdego tankowania 25ml tego samego. Jeździć raczej dynamicznie, a nie ekonomicznie. Niestety jedynym długotrwale skuteczną metodą naprawy - jest wymiana turbiny ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 03-01-2016, 21:18   

Może lepszy będzie środek do czyszczenia turbin bez rozbierania?
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-01-2016, 09:10   

Przecież napisałem abyś spróbował Castrola TDA - wlewa się do zbiornika i próbujesz wypalić sadzę odpowiednio jeżdżąc. Niestety z doświadczeń kolegów, którzy mieli problemy z turbinami wskutek "oszczędnego" trybu jazdy to chemiczne czyszczenie bez zmiany sposobu jazdy i tak kończyło się ostatecznie wymianą turbiny - efekty czyszczenia były krótkotrwałe.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.