Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY2A 1.5] No i ja też założyłem gaz
Autor Wiadomość
endriu121188 
Forumowicz

Auto: Lancer X Sedan 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2013, 21:13   [CY2A 1.5] No i ja też założyłem gaz

Firma Alltop Warszawa

Cena instalacji 3400zł
STAG-300 4 Premium
Reduktor AC R01 150
Listwa wtrysku Hana 2000
Zbiornik gazu 650/52/200. Bormech

Bez dotrysku benzyny, bez lubryfikacji.

Na bieżąco będę pisał co i jak.
Pierwszy przegląd za 1000km
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-11-2013, 21:16   

Instalacja była strojona podczas jazdy? Zestaw w sumie ok, tylko reduktor czasem lubi płatać figle.
 
 
endriu121188 
Forumowicz

Auto: Lancer X Sedan 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2013, 21:27   

Tak w czasie jazdy. Przyjechałem go odebrać 2h wcześniej, to byli nim na mieście/trasie na strojeniu.

Płatać figle czyli co dokładnie?
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-11-2013, 21:41   

Czasem lubi się przycinać i nie trzymać właściwego ciśnienia. Miałem taki jeden u ojca w Toyocie Carinie i w pewnym momencie zaczęło mu spadać ciśnienie z 1,2 bara do 0,5 od razu po przełączeniu na LPG i od razu przełączał się na benzynę. Zresztą na LPG-forum o tym reduktorze jest cały długi temacik http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html Zamiast tego polecił bym albo KME Tur albo KME Silver albo Zavoli Zeta N. Jak w razie zaczną się jakieś problemy to nie daj się namówić na serwisowany AC tylko wymieniaj na jeden z tych które wymieniłem.
 
 
endriu121188 
Forumowicz

Auto: Lancer X Sedan 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-11-2013, 09:56   

Przejechane ponad 1000km, trzeba jechać na przegląd "0"

-Spalanie 25% większe od benzyny- po mieście 9,2-9,7L LPG
-Przy pierwszym przełączeniu na gaz telepie nim i się dusi. Wydaje mi się, że trzeba podnieść temperaturę z 30' na 40'C (najpierw ciśnienie na reduktorze sprawdzić itp)


Czym wyrównaliście podłogę względem butli? Mam sterodur (jakoś tak) i strasznie skrzypi na wybojach. Może jakiś pomysł?

[ Dodano: 06-12-2013, 19:49 ]
Co wyszło na serwisie "0"

-za bogata mieszanka gazu
-zmieniono temperaturę przełączenia na 40'C
(Przy temp. 0'C po całonocnym staniu przełącza się po 1.5km, a nie jak było ustawione na 30'C po 600 metrach)
-korekty do mapy wtrysku

Spalanie bez zmian 9,5-10L gazu, też dlatego, że nie chce mi się go skrobać po robocie i się ogrzewa na jałowym 8)
_________________

 
 
owp 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 30
Skąd: Śląsk
Wysłany: 29-01-2014, 17:14   

Ale chyba się nie ogrzewa na gazie?
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 29-05-2014, 22:45   

Witam :)
Ja założyłem gaz pół roku temu i teraz się pochwalę :)
Sterownik: STAG Qbox
Reduktor: MAGIC III
Wtryski: HANA 2000 "A"
Zbiornik: BORMECH poj 51 litrów
Wlew pod klapką PB

Zrobione w Zbrosławicach za 2900 zł.
Przy przeglądzie po 2 tys zł podniesiono ciśnienie w reduktorze bo lubił na wysokich obrotach przeskoczyć na PB. Mimo, że mają hamownię to stroją na drodze. Na moje życzenie strojone było "na ostro"....
Pali po mieście przy ciężkiej nodze bez klimy 10,5-11 litrów gazu. To moje drugie auto, które dałem zagazować i podjąłem dialogi z kilkoma gazownikami żeby nie "wtopić" jak z poprzednim autem. Szef powyższego zakładu wykazał się największą wiedzą więc jemu zaufałem :) Mam gdzieś korespondencję mailową może kiedyś zamieszczę na forum...
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 05:17   

Tylko czego taki "magiczny" reduktor? W skrajnych przypadkach potrafi rozerwać chłodnicę lub węże od niej.
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 30-05-2014, 09:17   

plecho1 napisał/a:
Tylko czego taki "magiczny" reduktor? W skrajnych przypadkach potrafi rozerwać chłodnicę lub węże od niej.


Jeśli konfigurowałbym instalkę wg mojego "widzi mi się" to warsztat dałby mi gwarancję na 2 lata.
Ja wybrałem konfigurację zalecaną przez warsztat i mam dokument gwarancyjny, w którym jest wpis informujący o gwarancji na 100 tys km bez limitu czasu.

Wybrałem takie rozwiązanie bo robię ok 15 tys rocznie więc gwarancję na całą instalację będę miał na około 6,5 roku.
Przez ten okres (3 razy dłuższy niż standartowy) gwarant będzie bazpłatnie wymieniał mi reduktor oraz inne wadliwe elementy wchodzące w skład instalacji :D
Właśnie dlatego wybrałem reduktor MAGIC III :mrgreen:

A z drugiej strony, żeby określić odsetek usterkowości danego elementu należy przyrównać go do całości sprzedaży. Okaże się, że może tak tragicznie nie jest z usterkowością :)
Czy przypadkiem kolega nie wyciąga zbyt daleko idących wniosków na podstawie przypadków, które stanowią promil, powtarzam PROMIL w całości sprzedaży?

Pozdrawiam
Grzegorz
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 09:31   

Ale są takie przypadki a to przecież nasze kochane MIśki są więc uczulam :)
Trochę też dziwna sprawa z tym podniesieniem ciśnienia bo samo podniesienie nie rozwiązuje sprawy spadków na reduktorze. Na pewno podnieśli ciśnienie czy przestawili w programie dolną granicę ciśnienia przy którym auto przełącza cię na benzynę?
Z reszta trochę to wszystko dziwne bo podobno te reduktory są bardzo stabilne ciśnieniowo nawet przy większych mocach jedynie mają problem z puszczaniem gazu w układ chłodzenia samochodu.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 30-05-2014, 09:37   

Warsztat w Zbrosławicach ma bardzo dobrą opinię, jest polecany przez większość MitsuManiaków na Śląsku. Z ich doświadczenia korzysta wiele osób. Podejrzewam, że wszelkie potencjalne usterki wynikały z niepoprawnego montażu. :wink: Ale to teoria, do której zawsze znajdzie się mały margines "przypadków" :lol:
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 30-05-2014, 09:45   

plecho1 napisał/a:
Ale są takie przypadki a to przecież nasze kochane MIśki są więc uczulam :)
Trochę też dziwna sprawa z tym podniesieniem ciśnienia bo samo podniesienie nie rozwiązuje sprawy spadków na reduktorze. Na pewno podnieśli ciśnienie czy przestawili w programie dolną granicę ciśnienia przy którym auto przełącza cię na benzynę?
Z reszta trochę to wszystko dziwne bo podobno te reduktory są bardzo stabilne ciśnieniowo nawet przy większych mocach jedynie mają problem z puszczaniem gazu w układ chłodzenia samochodu.


W książce gwarancyjnej mam wpis: podniesienie ciśnienia reduktora, korekta mnożnika.
Po wizycie w warsztacie były testy na drodze z podpiętym lapkiem.
Po korekcie mam zrobione 6 tys km i ani razu na wysokich obrotach nie przełączył się na PB, nawet jeżdżąc no odcinki.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 09:54   

Jeśli jest dobrze to dobrze ale chciał bym zobaczyć oscyloskop z jazdy do odcinki.
Tu nie chodzi, że się czepiam że masz taka czy inną instalację ale o to, że zbyt duże spadki ciśnienia gazu są niebezpieczne dla silnika, najlepiej jak są maksymalnie o 0,2 bara. Jeśli reduktor ma spadki większe, to podniesienie ciśnienia niewiele daje. Może być sytuacja, że reduktor stabilnie pracuje przy pewnym ciśnieniu i jeśli jest ustawione sporo niższe, to może mieć większe spadki ale dzieje się tak przeważnie jeśli reduktor jest zamontowany w aucie z mocą maksymalną jaką może obsłużyć.
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 30-05-2014, 10:06   

plecho1 napisał/a:
Jeśli jest dobrze to dobrze ale chciał bym zobaczyć oscyloskop z jazdy do odcinki.
Tu nie chodzi, że się czepiam że masz taka czy inną instalację ale o to, że zbyt duże spadki ciśnienia gazu są niebezpieczne dla silnika, najlepiej jak są maksymalnie o 0,2 bara. Jeśli reduktor ma spadki większe, to podniesienie ciśnienia niewiele daje. Może być sytuacja, że reduktor stabilnie pracuje przy pewnym ciśnieniu i jeśli jest ustawione sporo niższe, to może mieć większe spadki ale dzieje się tak przeważnie jeśli reduktor jest zamontowany w aucie z mocą maksymalną jaką może obsłużyć.


To są cenne informacje, instalator pokazywał mi wykresy przed i po korekcie niestety na tą chwilę nie miałem wiedzy żeby zweryfikować jego profesjonalizm w pracy czyli czy została przekroczona wartości 0,2 bara. Gdyby w przyszłości coś się złego działo i ponownie byłoby strojenie to będę zwracał na to uwagę.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 19:45   

Nawet tu na forum jest temat o tym reduktorze http://forum.mitsumaniaki...1310152#1310152
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.