Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] Zawory
Autor Wiadomość
osiem 
Forumowicz

Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 189
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-06-2010, 12:34   [MSS 1.6] Zawory

Witam. Poszperałem troche na szukajce i w sumie to juz nie wiem jak to jest z tą regulacją zaworów w 1.6.
Reguluje się zawory w tym silniku czy nie?.
 
 
 
bogdan54 
Mitsumaniak
bogdan54

Auto: space star 1.6 comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 100
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-06-2010, 19:21   

Nie .
(Chyba najkrótsza wypowiedź ) .
 
 
osiem 
Forumowicz

Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 189
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-06-2010, 09:00   

bogdan54 napisał/a:
Nie .
(Chyba najkrótsza wypowiedź ) .


Ha ha. Chyba najkrótsza. A tak swoją drogą to niezłe są serwisy Mitsu, bo mi powiedzieli wczoraj jak zdzwonilem z iekawości, ze reguluje się w tym silniku po 100 tyś.
 
 
 
miras_l 
Forumowicz


Auto: Space Star 1.6 Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 32
Skąd: Garwolin
Wysłany: 15-06-2010, 15:47   

Są tam popychacz zaworów hydrauliczne
coś w tym stylu
 
 
 
kristof 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6+LPG '99(lift)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 326
Skąd: Biskupice/Poznań
Wysłany: 15-06-2010, 18:41   

a różnie, w sumie mamy ten sam silnik i w moim przypadku zawory sam reguluje, nie ma hydraulicznych popychaczy...więc lepiej by ktoś to sprawdził dokładnie jak jest u Ciebie..
_________________
The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One. 'Do it yourself'. Yes, that's it.
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 16-06-2010, 08:18   

kristof, nie macie tego samego silnika.
MSS ma silnik 4G18, a Cari ma silnik 4G92
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Ghostman
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2015, 14:22   [MSS 1.6] Regulacja zaworów

Cześć
Ostatnio w turbo leciał program 101 napraw i gość regulował tam zawory w colcie zdaje się cj0. Padło też tam zdanie, że w japońskich silnikach co jakiś czas trzeba robić taką regulację. Pytanie moje jest takie. Czy ktoś z Was regulował kiedyś zawory w swoim miśku? Jeśli tak to co ile się to robi i czy idzie jakoś poznać, że to już czas?
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20-09-2015, 15:26   

Silniki 1.6 w MSS mają hydrauliczną regulację, zatem się nie reguluje - "robi się samo automatycznie"
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2015, 20:10   

Temat był już poruszany na forum 8) .
Proszę używać szukajki i nie dublować tematów :evil: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Paweł W. 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,6 2002, Nissan Note 1,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 433
Skąd: z Warszawy
Wysłany: 01-12-2015, 06:12   

Koledzy,
Nie chce wywazac otwartych drzwi, ze nie reguluje sie to wiem.
Jednak w moim spacku na zimnym silniku przy dodaniu gazu potwornie klepia zawory. Przypomina mi to PF 126p, kiedy do ojca przyjezdzal klient na regulacje pracy silnika.
Drazni mnie to, nie chce grzebac, choc podobno hydrauliczny uklad regulacji zaworow odpowietrza sie raz na dlugi czas ale pojecia nie mam jak to ugryzc.
Pozdrawiam
Pawel
_________________
Pavcio SS1,6
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 01-12-2015, 14:28   

Dolej oleju żeby był wysoki stan. Te silniki lubią spalać olej i przy niskim stanie oleju klepią popychaczami.
 
 
 
Paweł W. 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,6 2002, Nissan Note 1,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 433
Skąd: z Warszawy
Wysłany: 01-12-2015, 16:15   

Witam ponownie,
Rzeczywiscie, lubia olej-wleje-napisze czy klepia mniej
Dziekuje.
Pozdrawiam
Pawel.
_________________
Pavcio SS1,6
 
 
AidsD 
Mitsumaniak


Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 1868
Skąd: Racibórz
Wysłany: 01-12-2015, 16:38   

U mnie klepalo rzeczywiscie przy niskim poziomie oleju. Jak sie dolalo to wszystko ucichalo
 
 
Paweł W. 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,6 2002, Nissan Note 1,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 433
Skąd: z Warszawy
Wysłany: 01-12-2015, 19:21   

Dobry Wieczor :) ,
Dolalem oleju-od razu jest lepiej. Macie racje-im wiekszy stan oleju tym silnik ma milsze brzmienie( wg mnie), oprocz tego, jak mowiliscie, Koledzy, zawory w ogole nie klepia, chwilke tylko po uruchomieniu.
Oj, oj, oj- ile nudniejsze byloby zycie bez posiadania SPACE STAR-a :) , a ile radochy.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
Pawel
_________________
Pavcio SS1,6
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 01-12-2015, 20:07   

A moim zdaniem, to czy zawory klepią czy nie, to zależy raczej od jakości oleju.
W kosiarce nazywającej się MSS z 4G13 wymieniłem olej z nie wiadomo czego (jakieś 10W/15W) na Comme 5W40 - silnik się wyciszył, spalanie spadło - ogólnie znaczna poprawa. Tak więc podstawa to dobry olej. A na zimnym silniku, po zimnej nocce zawory będą klepać, zanim olej się nie rozgrzeje..

Za dużo oleju też nie może być, bo może dość do sytuacji, gdzie wał korbowy zacznie uderzać o lustro oleju - efekt uszkodzenie wału, panewek korbowych. Olej najlepiej jak jest w połowie między minimum, a maksimum.

A pytanie jeszcze w 4G13 reguluje się luzy zaworowe? Bo w manualu znalazłem takie info.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.