 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] PAJERO II |
Autor |
Wiadomość |
szpula0575
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2016 Posty: 2 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: 05-05-2016, 21:51 [2.5 TD] PAJERO II
|
|
|
WITAM. Czy wymieniając most super selekt na zwykły potrzebne są sprzęgiełka ,czy półosie
mogą być na stałe jak do tej pory.I po co ten siłownik na moście. jakie będą skutki takiej zamiany |
|
|
|
 |
Karolq00
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 9 Skąd: Wierzchowiska
|
Wysłany: 06-05-2016, 21:58
|
|
|
Półosie na stałe = obracający się wał podczas jazdy nawet z napędem na sam tył, co za tym idzie zwiększone opory i większe zużycie paliwa.
Siłownik na moście odpowiada za rozłączenie półosi co ma skutkować rozłączeniem napędu żeby zmniejszyć opory podczas jazdy z napędem na sam tył. Po odpięciu sterowania siłownika (przewody podciśnienia) siłownik blokuje się w położenie takie jak powinno być przy włączonym napędzie na 4 koła. |
|
|
|
 |
|
|