 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Problem z Turbiną |
Autor |
Wiadomość |
szolim
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 06-01-2016, 18:57 [Cari 1.9TD] Problem z Turbiną
|
|
|
Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem Carismy. Mam problem z turbiną gruszka chodzi w miarę lekko jak ręką ją ruszam lecz doładowuje dopiero od 3 tys, po osiągnięciu tych obrotów czuć że auto zaczyna fajnie jechać. Nie wiem od czego zacząć. Myślę że jest problem z podciśnieniem. Może ktoś z was miał podobny problem? |
_________________ Miłosz |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 12-01-2016, 05:57
|
|
|
Musisz miec wakuometr bo wygląda to na źle skalibrowane turbo, uszkodzony zawór sterujący, względnie dość sporą nieszczelnosc w dolocie za turbiną - węże, łączenia, intercooler |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 12-01-2016, 15:11
|
|
|
szolim napisał/a: | doładowuje dopiero od 3 tys |
Wskaznik -zegar cisnienia doladowania na tej podstwie dowiesz sie jakie masz cisnienie i od ilu obrotów silnika pojawia się , od 3 tyś mozesz mieć max doładowania lub tylko połowa na tej podstawie odczucia nic nie wiesz dokładnie
szolim napisał/a: | Mam problem z turbiną gruszka chodzi w miarę lekko jak ręką ją ruszam |
Membrana w gruszce może byc uszkodzona nie powinna chodzić tak lekko
Od gruszki do turbiny powinien iść cienki przewód pod wpływem zwrastajacego ciśnienia membrana w gruszce unosi sie i pociaga za sztyce która otwiera dodatkowy kanał upustowy żeby cisnienie nie było za wysokie , sprawdz czy ciegno z gruszki wogóle chodzi musza byc duze obroty
rasiak1980 napisał/a: | względnie dość sporą nieszczelnosc w dolocie za turbiną - węże, łączenia, intercooler |
Do sprawdzenia pod katem nieszczelności -pęknięc węzy itp
Najlepiej wstaw sobie wskaznik cisnienia doładowania masz pod kontrola cały czas stan turbiny i cisnienie doładowania http://allegro.pl/wskazni...5629485623.html
Egr działa sprawnie czy zaślepiony ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
szolim
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2016 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-01-2016, 21:01
|
|
|
Ciężko mi powiedzieć czy EGR działa, na pewni jest ale planuje go zaślepić.
Ok sprawdzę na wysokich obrotach czy się rusza. |
_________________ Miłosz |
|
|
|
 |
|
|