Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Problem z Turbiną
Autor Wiadomość
szolim 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Białystok
  Wysłany: 06-01-2016, 18:57   [Cari 1.9TD] Problem z Turbiną

Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem Carismy. Mam problem z turbiną gruszka chodzi w miarę lekko jak ręką ją ruszam lecz doładowuje dopiero od 3 tys, po osiągnięciu tych obrotów czuć że auto zaczyna fajnie jechać. Nie wiem od czego zacząć. Myślę że jest problem z podciśnieniem. Może ktoś z was miał podobny problem?
_________________
Miłosz
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 12-01-2016, 05:57   

Musisz miec wakuometr bo wygląda to na źle skalibrowane turbo, uszkodzony zawór sterujący, względnie dość sporą nieszczelnosc w dolocie za turbiną - węże, łączenia, intercooler
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-01-2016, 15:11   

szolim napisał/a:
doładowuje dopiero od 3 tys

Wskaznik -zegar cisnienia doladowania na tej podstwie dowiesz sie jakie masz cisnienie i od ilu obrotów silnika pojawia się , od 3 tyś mozesz mieć max doładowania lub tylko połowa na tej podstawie odczucia nic nie wiesz dokładnie
szolim napisał/a:
Mam problem z turbiną gruszka chodzi w miarę lekko jak ręką ją ruszam

Membrana w gruszce może byc uszkodzona nie powinna chodzić tak lekko
Od gruszki do turbiny powinien iść cienki przewód pod wpływem zwrastajacego ciśnienia membrana w gruszce unosi sie i pociaga za sztyce która otwiera dodatkowy kanał upustowy żeby cisnienie nie było za wysokie , sprawdz czy ciegno z gruszki wogóle chodzi musza byc duze obroty
rasiak1980 napisał/a:
względnie dość sporą nieszczelnosc w dolocie za turbiną - węże, łączenia, intercooler

Do sprawdzenia pod katem nieszczelności -pęknięc węzy itp
Najlepiej wstaw sobie wskaznik cisnienia doładowania masz pod kontrola cały czas stan turbiny i cisnienie doładowania http://allegro.pl/wskazni...5629485623.html
Egr działa sprawnie czy zaślepiony ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
szolim 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-01-2016, 21:01   

Ciężko mi powiedzieć czy EGR działa, na pewni jest ale planuje go zaślepić.
Ok sprawdzę na wysokich obrotach czy się rusza.
_________________
Miłosz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.