Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] 3.2 DID spadek mocy, dziwny rozruch
Autor Wiadomość
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
  Wysłany: 07-02-2016, 11:49   [3.2 DID] 3.2 DID spadek mocy, dziwny rozruch

Witam jestem tu nowy czytałem różne posty ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mam Pajero rok 2002 3.2 DID przebieg około 240 tys. . Więc w moim pajero są takie objawy:

1. Spadek mocy, objawia się tym że podczas pracy w pewnym momencie gdy dodaje gazu autko bardzo słabo ciągnie choć pracuje w całym zakresie obrotów a gdy się zatrzymam i gwałtownie dodaję gazu w zakresie 1000 do 2000 obrotów przebiera, natomiast po jakimś czasie samo wszystko ustaje i autko zapiernicza normalnie

2. Inny objaw to odpalanie. Na bardzo dużych mrozach odpala na strzał niema z nim problemu, natomiast jak odpali przejadę 20, 5, czy 100 kilometrów niema znaczenia czy zimny czy już rozgrzany dzieje się tak że odpalam jak załapie puszczam rozrusznik a on gaśnie, odpalam ponownie i zapala bez problemu, a czasem zdarza się tak że kilka razy pod rząd gaśnie, czasami jest tak że przez długi czas odpala normalnie i jest wszystko ok

Czy ktoś z was miał takie problemy i co było przyczyną.

Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-02-2016, 09:02   

Zajrzyj do filtra paliwa, wytrzeb jego zawartość z jednej i drugiej strony (korek na dole wykręć) do czystego pojemnika. I przyświeć latarką i napisz mi co jest?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-02-2016, 15:43   

Ok sprawdzę ale dopiero w przyszłym tygodniu ponieważ musiałem wyjechać na delegację. Pozdrawiam.

[ Dodano: 08-02-2016, 15:44 ]
A co tam może się znajdować chodzi o te opiłki z baku ??
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 08-02-2016, 19:23   

Bobix012 napisał/a:
A co tam może się znajdować chodzi o te opiłki z baku ??
Tak coś w rodzaju brokatu
 
 
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
  Wysłany: 14-02-2016, 21:29   

Witam panowie wróciłem z delegacji będę w tygodniu zabierał się za mojego miśka ale przyszła mi na myśl jedna rzecz, a dokładnie czy wszystko jest ok z turbiną. Więc mam pytanie czy turbina w pajero posiada zmienna geometrie łopatek bo nie wiem posiada bączek podciśnienia przy turbinie ale czy ma zmienną geometrie. Wiem z doświadczenia że łopatki w takim turbo lubią się zapiekać przez co autko odcina i ledwo jedzie miałem audi z taką turbiną czyściłem i auto jeździło normalnie. Bo jeżeli w miśku turbo jest zwykłe to wtedy mogę takie podejrzenie wykluczyć.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-02-2016, 09:09   

Nie ma zmiennej geometrii.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 17-02-2016, 17:32   

Witam panowie jestem właśnie po przeglądzie filtra i jest tak jak mówiliście w paliwie są opiłki i to bardzo bardzo dużo. Próbowałem magnesem i przyciąga je do siebie. Teraz pytanie wymiana baku jaki koszt i co dalej z pompą i układem paliwowym jak wymienię bak to wyczyści go paliwem czy trzeba dawać do czyszczenia i jaki jest koszt ?? Mechanik powiedział że się złuszcza pompa i wraca powrotem do baku ten syf ale wydaje mi się że za dużo tego jak na pompę. Ok czekam na info od was
 
 
jan krupa 
Forumowicz
jano

Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: zawadzkie
Wysłany: 17-02-2016, 18:24   

Luszczy się wewnętrzna powierzchnia baku a nie pompa
_________________
j23k17s
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-02-2016, 20:04   

Bobix012 napisał/a:
Mechanik powiedział że się złuszcza pompa i wraca powrotem do baku ten syf ale wydaje mi się że za dużo tego jak na pompę


Lepiej zmień mechanika :mrgreen:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 18-02-2016, 10:27   

Bobix012 napisał/a:
Witam panowie jestem właśnie po przeglądzie filtra i jest tak jak mówiliście w paliwie są opiłki i to bardzo bardzo dużo. Próbowałem magnesem i przyciąga je do siebie. Teraz pytanie wymiana baku jaki koszt i co dalej z pompą i układem paliwowym jak wymienię bak to wyczyści go paliwem czy trzeba dawać do czyszczenia i jaki jest koszt ?? Mechanik powiedział że się złuszcza pompa i wraca powrotem do baku ten syf ale wydaje mi się że za dużo tego jak na pompę. Ok czekam na info od was

jakie musiały by być luzy w tej pompie po wyprodukowaniu tylu opiłków.
Jak się w pompie wytrze coś o mikron to ona już przestaje podawać paliwo.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
  Wysłany: 23-04-2016, 19:12   

Witam. Wymieniłem bak na bak z tworzywa, oddałem pompę do czyszczenia bo faktycznie bak się złuszczał, po wyczyszczeniu pompy przeszła kalibrację wszystkie parametry w normie w środku pompa ma nieduże ślady użytkowania i mechanik stwierdził że nic się nie powinno dziać dalej z pompą, lecz problem odpalania na ciepłym silniku pozostał i dzisiaj po raz pierwszy od czyszczenia pompy autko straciło moc i wtedy mocno dymił na czarno i za każdym razem po zgaszeniu nie mogłem odpalić bez meczenia i dodania gazu. Trochę nim pojeździłem i się opamiętał znów ciągnie normalnie.

Więc panowie pytanie , co to jeszcze morze być dodam że na zimnym silniku i dużych mrozach nigdy się nie zdarzyło żeby nie odpalił.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-04-2016, 11:56   

EGR
Nastawnik
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bobix012 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 25-04-2016, 17:11   

Witam dzisiaj zaślepiłem EGR, w moim Pajero jest ten elektryczny. Chyba jest nie do końca sprawny bo gdy zapaliłem auto przyłożyłem rękę do EGR, kolega dodał gazu to zasysało mi rękę a wydaje mi się że nie powinno bo w momencie dodania gazu powinien zamknąć dolot spalin do kolektora ssącego a piszę że nie do końca sprawny ponieważ nie wywala błędu. Teraz będę testował czy złapie muła :P

A co do odpalania to zobaczymy dalej, ale przyszedł mi do głowy pomysł jeśli np czujnik położenia wału będzie szwankował to czy może występować problem z odpalaniem ?? Znajomy mówił że miał kiedyś taką przypadłość w innym samochodzie komputer błędu nie pokazywał a czujnik położenia był uszkodzony. I że auto na zimnym paliło a na ciepłym szwankowało gasło nie chciało palić.

I tak w sumie czy w Pajero taki czujnik jest i gdzie??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.