[EA2A/W 2.0] Pasek wspomagania i alternatora. |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 21-10-2010, 18:48 [EA2A/W 2.0] Pasek wspomagania i alternatora.
|
|
|
Musze wymienić w moim galu z 1998 paski. Potrzebuje wymiarów paska do alternatora i paska wspomagania ( wersja z klimatyzacją) niestety z moich nie da się już nic odczytać |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-10-2010, 19:11
|
|
|
Alternator 4PK938
Wspomaganie i klima 5PK1350 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-10-2010, 22:15
|
|
|
I polecam paski firmy Mitsuboshi lub Bando. Z innymi mogą być problemy (będą piszczeć). |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 01-11-2010, 15:15
|
|
|
Pasek do alternatora pasuje. Czego nie mogę powiedzieć o klimie i wspomaganiu. Pasek który mam założony jest około 2 cm krótszy a rolka napinająca znajduje się prawie na końcu |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 01-11-2010, 15:42
|
|
|
Wspomaganie i klima 5PK1330 |
|
|
|
 |
Constans
Forumowicz

Auto: Galant GLS 2.0 TD 98 EA6W 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 47 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-11-2010, 21:30
|
|
|
Nie wiem o jakim silniku piszecie, ale u mnie TD pasek od klimy i od wspomagania, to dwie zupełnie różne rzeczy |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 05-11-2010, 21:35
|
|
|
Constans napisał/a: | Nie wiem o jakim silniku piszecie |
O benzynowym EA2x |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
mmaciekk
Forumowicz
Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2010 Posty: 39 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 05-11-2010, 21:52
|
|
|
u mnie założyłem na altek 4PK935 a wspoma klima 5PK1350
od alternatora założyłem boscha i nie polecam!! piszczy jak głupi!! kupować mitsuboshi |
|
|
|
 |
dominikg
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 82 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 05-11-2010, 22:44
|
|
|
Heh, miałem na wspomaganiu i klimie "renomowanego" Gatesa, to był dopiero jazgot, oczywiście po trzech miesiącach od założenia. Szybciutko kupiłem Mitsuboshi - cisza... |
_________________ astro, foto, komp i moto |
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 06-11-2010, 08:22
|
|
|
Wymieniłem pasek od alternatora na 4PK938 firmy CONTITECH i cisza pasek kosztował około 20-25zł |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 06-11-2010, 12:42
|
|
|
Jak pisał lego86 tylko CONTI - przerabiałem większość pasków łącznie z Miysuboshi i tylko Conti nie piszczy. |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-11-2010, 13:18
|
|
|
dominikg napisał/a: | "renomowanego" Gatesa | Nie ma takiego |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24280 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2010, 20:35
|
|
|
Marti napisał/a: | tylko Conti nie piszczy. |
u mnie skrzypiał niemiłosiernie - po zdjęciu jak go skręcałem na boki, to trzeszczał...
zmieniłem na Bando i szczerze polecam
Conti to niestety słaby wybór - z paska balansowego po 60 km kruszyły się zęby |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-11-2010, 20:55
|
|
|
Ja mogę polecić Dayco.
U mnie prawie niezniszczalne. Bartek (deejay) nawet nie chciał ich wymieniać po 10k mil bo były bardzo ok. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24280 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2010, 21:32
|
|
|
Bando stosuje np. Toyota na pierwszy montaż
Dayco też paski bdb
niestety Mitsuboshi nie mogłem znaleźć od ręki |
|
|
|
 |
|