 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z pompą 2,5 TD pajero III |
Autor |
Wiadomość |
maciek_pajero
Forumowicz
Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 109 Skąd: piotrków tryb.
|
Wysłany: 13-11-2016, 12:14 problem z pompą 2,5 TD pajero III
|
|
|
Witam was, mam problem chyba z pompą paliwa wywala błąd silnika 43 i 52 nie zawsze zaświeci się chceck engine ale jeśli już to zrobi silnik do 3 tyś obr nie jedzie wogóle czasem pomaga ponowny rozruch. Ale od jakiegoś czasu zauważyłem że na zimnym nie ma mocy turbo nie bije według wskaźnika doładowania jest -0,2 max 0,1 bara ale już silnik chwile pochodzi turbo bije do 1,2 bara - co najdziwniejsze mimo że turbo nie ładuje ale słychać je że działa. Silnik jest w idealnym stanie na 3tyś km zjadł około 100ml oleju ( 5w30 - repsol ) .
na początku myślałem że może być uszkodzony zawór TPS.
PS. jeszcze przez jajami z błędami nr 43 i 52, miałem problem z over bostem wchodził w tryb awaryjny na 5 biegu jak mu cisnąłem...
EGR zaślepiony, przepustnica wyczyszczona , układ dolotowy czysty, w rurach od IC nie ma oleju, wtryski wymienione na regenerowane DENSO razem z podkładkami miedzianymi nowymi oryginalnymi od Pana Zbyszka ( e-pajero). Zimny czy ciepły odpala od strzała bez jakiś dziwnych ceregieli.
Pomóżcie bo już nie mam siły do tego pojazdu jest w pięknym stanie a takie upierdliwe. Uwielbiam ten samochód a czasami go nie nawidzę przez upierdliwe czujniki reduktora a teraz to co opisałem.... |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 16-11-2016, 20:25
|
|
|
trzeba sprawdzić na początek układ paliwowy wymienić filtr paliwa, sprawdzić filtr wstępny w zbiorniku, sprawdzić rurkę ssącą czy nie przerdzewiała. Jeśli wszystko ok to możliwe że zacina się przestawiacz kąta wtrysku. |
|
|
|
 |
maciek_pajero
Forumowicz
Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 109 Skąd: piotrków tryb.
|
Wysłany: 16-11-2016, 22:42
|
|
|
wojtekkkkk napisał/a: | trzeba sprawdzić na początek układ paliwowy wymienić filtr paliwa, sprawdzić filtr wstępny w zbiorniku, sprawdzić rurkę ssącą czy nie przerdzewiała. Jeśli wszystko ok to możliwe że zacina się przestawiacz kąta wtrysku. |
już poradziłem sobie, był to elektrozawór od turbiny. filtry wszystkie świeże 2tyś km ( wymieniałem razem z olejem silnikowym ) filtr wstępny nie sprawdzałem ale wszystkie rurki całe i nie pognite. założyłem dwa dodatkowe filtry przelotowe jeden przed filtrem drugi na odpływie. |
|
|
|
 |
|
|