Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z pompą 2,5 TD pajero III
Autor Wiadomość
maciek_pajero 
Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 109
Skąd: piotrków tryb.
Wysłany: 13-11-2016, 12:14   problem z pompą 2,5 TD pajero III

Witam was, mam problem chyba z pompą paliwa wywala błąd silnika 43 i 52 nie zawsze zaświeci się chceck engine ale jeśli już to zrobi silnik do 3 tyś obr nie jedzie wogóle czasem pomaga ponowny rozruch. Ale od jakiegoś czasu zauważyłem że na zimnym nie ma mocy turbo nie bije według wskaźnika doładowania jest -0,2 max 0,1 bara ale już silnik chwile pochodzi turbo bije do 1,2 bara - co najdziwniejsze mimo że turbo nie ładuje ale słychać je że działa. Silnik jest w idealnym stanie na 3tyś km zjadł około 100ml oleju ( 5w30 - repsol ) .
na początku myślałem że może być uszkodzony zawór TPS.

PS. jeszcze przez jajami z błędami nr 43 i 52, miałem problem z over bostem wchodził w tryb awaryjny na 5 biegu jak mu cisnąłem...

EGR zaślepiony, przepustnica wyczyszczona , układ dolotowy czysty, w rurach od IC nie ma oleju, wtryski wymienione na regenerowane DENSO razem z podkładkami miedzianymi nowymi oryginalnymi od Pana Zbyszka ( e-pajero). Zimny czy ciepły odpala od strzała bez jakiś dziwnych ceregieli.


Pomóżcie bo już nie mam siły do tego pojazdu jest w pięknym stanie a takie upierdliwe. Uwielbiam ten samochód a czasami go nie nawidzę przez upierdliwe czujniki reduktora a teraz to co opisałem.... :evil:
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 16-11-2016, 20:25   

trzeba sprawdzić na początek układ paliwowy wymienić filtr paliwa, sprawdzić filtr wstępny w zbiorniku, sprawdzić rurkę ssącą czy nie przerdzewiała. Jeśli wszystko ok to możliwe że zacina się przestawiacz kąta wtrysku.
 
 
maciek_pajero 
Forumowicz

Auto: pajero pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 109
Skąd: piotrków tryb.
Wysłany: 16-11-2016, 22:42   

wojtekkkkk napisał/a:
trzeba sprawdzić na początek układ paliwowy wymienić filtr paliwa, sprawdzić filtr wstępny w zbiorniku, sprawdzić rurkę ssącą czy nie przerdzewiała. Jeśli wszystko ok to możliwe że zacina się przestawiacz kąta wtrysku.


już poradziłem sobie, był to elektrozawór od turbiny. filtry wszystkie świeże 2tyś km ( wymieniałem razem z olejem silnikowym ) filtr wstępny nie sprawdzałem ale wszystkie rurki całe i nie pognite. założyłem dwa dodatkowe filtry przelotowe jeden przed filtrem drugi na odpływie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.