 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pęknięta głowica 2.0 DiD 2008 rok |
Autor |
Wiadomość |
KamilEP
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2016 Posty: 11 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 18-07-2017, 18:33 Pęknięta głowica 2.0 DiD 2008 rok
|
|
|
Witam
ubywało płynu, duża ilość, a wycieków brak
dzisiaj mechanicy ściągnęli głowicę - pęknięta w 4 miejscach
mógłbym poprosić o jakiś symbol, nr, itp głowic , w których problem został wyeliminowany? |
|
|
|
 |
hudy85
Forumowicz
Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016 Posty: 62 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 18-07-2017, 20:18
|
|
|
Podobno od 2008 nie ma z tym problemów |
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 19-07-2017, 14:25
|
|
|
Z tymi głowicami VW ogólnie jest chaos informacyjny. Niektórzy mówią że niby od 2008 roku problem został wyeliminowany. Niektórzy piszą, że niezależenie od wieku głowice te pękają.
Na pewno problem występował w głowicach AZY i BKD od 2003 - 2005 - informacja podana w auto bild niemieckim.
Podobno problem pękających kanałów został naprawiony w głowicach:
BKD 402570
BKD 178692
Natomiast słyszałem że głowice BKD produkowane do 2005 roku mają inną konstrukcję od głowic produkowanych po 2005 roku. Są produkowane na wzór BMN. Jakie głowice były wrzucane do naszych Miśków - tego nie wiem, choć po dacie pierwszej produkcji obecnej wersji można wnioskować, że zmodyfikowane głowice.
Dalej podobno firma AMC produkowała głowicę w których wyeliminowała wadę konstrukcyjną tych głowic. Koszt zamiennika jest praktycznie podobny do cen z ASO.
Wszystko to mowa o silniku 2.0 TDI z rodziny Volkswagena. Nie mylić z japońskim 4N13 1.8DID (który jest całkiem inną jednostką) |
|
|
|
 |
KamilEP
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2016 Posty: 11 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 19-07-2017, 20:50
|
|
|
Czyli mimo wszystko pewnej info nie ma
Ogólnie jest kiepska sytuacja - brak używanych głowic, można kupić cały silnik, ale nie wiadomo co z głowicą.
Tak jak napisałeś jest głowica AMC, jeden z forumowiczów podawał info, że to model V140, który nie pęka. Czekam na info czy głowica jest uzbrojona przynajmniej w zawory. Koszt ponad 2300 brutto w Intercarsie.
Na alledrogo są głowice do outlandera/lancera LINK . Są także do VW,AUDI,Skoda kompletne http://allegro.pl/nowa-gl...6512929579.html Cenowo wychodzi lepiej, pytanie tylko czy będzie pasować do Mitsu. Jutro muszę przedzwonić.
Ale jeszcze daje swoją do sprawdzenia. Widoczne pęknięcia są w miejscach gdzie wchodzą świece. Nic więcej nie widać. |
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 20-07-2017, 10:34
|
|
|
KamilEP napisał/a: | Czekam na info czy głowica jest uzbrojona przynajmniej w zawory. Koszt ponad 2300 brutto w Intercarsie.
|
Sądząc po cenie to niestety raczej nie będzie uzbrojona, bo koszt kompletnej to wydatek ok. 3k pln. Drogo, ale AMC produkuje zamienniki których jakość często jest lepsza niż OEM.
KamilEP napisał/a: | Ale jeszcze daje swoją do sprawdzenia. Widoczne pęknięcia są w miejscach gdzie wchodzą świece. Nic więcej nie widać. |
Wizualne sprawdzenie niewiele da. Trzeba tutaj ciśnienia i wody.
Rozwiązaniem jest jeszcze "spawanie" choć sam bym unikał tego typu rozwiązań. |
|
|
|
 |
|
|