Olej silnikowy dostaje się do zbiornika paliwa |
Autor |
Wiadomość |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-01-2016, 01:21 Olej silnikowy dostaje się do zbiornika paliwa
|
|
|
Jeśli olej silnikowy dostaje się do paliwa to wystarczy wymienić uszczelniacze na pompie vacum (tandemowej) czy czas na wymianę pompy ? Czy ktoś miał do czynienie z takim przypadkiem ?
[ Dodano: 31-01-2016, 11:34 ]
Czy to jest pierwszy przypadek że olej silnikowy dostaje się do układu paliwowego ? A może nikt nie zaglądał do zbiornika i nie wie że ma czarną rope |
|
|
|
 |
barbiq
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '08 2.0 DID BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: belchatow
|
Wysłany: 01-02-2016, 09:03
|
|
|
Kolego może być to być awaria pompy dwusekcyjnej ale jest to bardzo mało prawdopodobne, musiałoby pojawić się tam jakieś pęknięcie. Osobiście nigdy się nie spotkałem z takim uszkodzeniem, co oczywiście go nie wykluczam. Prawdopodobna sytuacja to uszkodzenie głowicy, gniazd pompowtrysków spowodowane uszkodzeniem uszczelniaczy..spotkałem się z tym już wiele razy. Dość kosztowny zabieg:(
Jak masz możliwość to podjedź do jakiegoś ogarniętego mechanika od TDI, on zdecyduje co dalej.
Powodzenia |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-02-2016, 11:29
|
|
|
W momęcie gdy są wyrobionee gniazda to ropą dostaje się do oleju silnikowego a tu jest odwrotnie , więc to nie jest dobry trop |
|
|
|
 |
barbiq
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '08 2.0 DID BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: belchatow
|
Wysłany: 01-02-2016, 11:40
|
|
|
Nie do końca Kolego, olej również dostaje się do kanałów paliwowych. W większości przypadków jest na odwrót ( paliwo do oleju) ale sytuacji jest tyle ile awarii. Przy naprawach nie brałem tego pod uwagę bo wychodziłem z takiego założenia jak Ty. Okazało się, że byłem nie do końca doinformowany. Po naprawie głowicy, wymianie uszczelnień na PD i czyszczeniu układu wszystko wróciło do normy. Człowiek uczy się całe życie:)
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-02-2016, 12:11
|
|
|
były jeszcze jakieś objawy czy jedynym objawem było przedostawanie się oleju do paliwa ?
Byłem u speca który przede wszystkim zajmuje się regeneracją głowic i stanowczo stwierdził że głowica jest ok a to że po naprawie głowicy w niektórych przypadkach olej przestał się dostawać do paliwa to nie tyle pomogła naprawa głowicy co mogła pomóc wymiana uszczelki pomiędzy głowicą a pompą vacum. |
|
|
|
 |
barbiq
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '08 2.0 DID BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2015 Posty: 11 Skąd: belchatow
|
Wysłany: 03-02-2016, 23:25
|
|
|
Objawow innych nie było,jedynie olej w paliwie.
Co spec to inne zdanie,ja glowic też nie robie u "pana Kazia" w stodole, z dystansem podszedlem do tego co mówił,bo wydawało mi się to mało prawdopodobne ale zaryzykowałem i okazało się że miał rację! co do uszczelki pod vacu to też jest w tym troche racji ale ja je wymienialem juź wczesniej i nie pomagało. |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 04-02-2016, 11:57
|
|
|
barbiq jak byś mógł to opisz co dokładnie było robione w twoim przypadku i jaki jest koszt tych napraw. |
|
|
|
 |
|