Bak z nierdzewki :) |
Autor |
Wiadomość |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 24-05-2015, 09:59 Bak z nierdzewki :)
|
|
|
Witam!
Właśnie jestem w trakcie spawania nowego niezniszczalnego baku z nierdzewki do mojego Miśka. Mam pytanie odnośnie dziwnej rurki zakończonej filtrem plastikowym, która ciągnie się od otworu smoka do początku baku w jego wnętrzu. Do czego służy i czy jest potrzebna? Wkładają ją tam przed zespawaniem obu części baku, a ten plastikowy filtr chyba jest niewymienny. Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-05-2015, 08:17
|
|
|
Powrót paliwa, Niepotrzebny |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 25-05-2015, 12:03
|
|
|
Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25-05-2015, 13:52
|
|
|
Bartek5 napisał/a: | Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili
Pozdrawiam |
Mądre głowy z Mitsubishi wymyśliły też powłokę wewnętrzną zbiornika przez co praktycznie w każdej III trzeba regenerować pompę |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-05-2015, 14:03
|
|
|
Bartek5 napisał/a: | Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili
Pozdrawiam |
po 2010 mądre głowy już tego nie robią. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 25-05-2015, 15:36
|
|
|
Tak myślałem. Czyli ta rureczka była podłączana do smoka przewodem gumowym wewnątrz baku i odsyłała paliwo powrotne na drugi koniec zbiornika przez plastikowy filtr. Bak ma skomplikowaną konstrukcję- odpowietrzniki, rureczki, filtry, itp. Po oględzinach myślę, że coś już w moim Miśku było robione i teraz dochodzą do niego tylko dwa gumowe węże, pozostałe rurki są pozostawione i ledwo się trzymaj kupy. Zbiornik z wierzchu wygląda jeszcze nieźle, ale środek to już inna bajka. Podsumowując- nie robić już tej rureczki? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-05-2015, 15:52
|
|
|
możesz wyjąc ze starego zbiornika i ją zamontować, żaden ból. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 25-05-2015, 18:05
|
|
|
TangoKK napisał/a: | Mądre głowy z Mitsubishi wymyśliły też powłokę wewnętrzną zbiornika przez co praktycznie w każdej III trzeba regenerować pompę |
Mądre głowy chciały dobrze tylko pewnie podwykonawca zbiorników zawalił
Zrób rureczki ,bo potem może się okazać ,że np . będziesz czuł zapach oleju napędowego podczas jazdy , itd.... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-05-2015, 19:04
|
|
|
nie będzie czuł. I to że powłoka schodzi to nie wina wykonawcy tylko paliwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-05-2015, 08:48
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | nie będzie czuł. I to że powłoka schodzi to nie wina wykonawcy tylko paliwa. |
Może i paliwa, ale "mądre głowy" powinny to przewidzieć. Z tego co wiem to tylko przypadłość PIII |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 26-05-2015, 09:27
|
|
|
Śledząc fora w różnych częściach świata nie można upatrywać przyczyny jedynie w „polskim” paliwie. Na całym świecie występuje ten problem z podobnym nasileniem. Wpadka do której Mitsu nie chce się przyznać, przesuwając problem na klienta. Nawet w Polonezie bak po 30 latach jest w lepszej kondycji. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-05-2015, 09:55
|
|
|
Na terenie Unii Europejskiej są takie same dyrektywy. I Pompy i zbiorniki robimy nie tylko w Pajero z Polski. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-05-2015, 14:45
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Na terenie Unii Europejskiej są takie same dyrektywy. I Pompy i zbiorniki robimy nie tylko w Pajero z Polski. |
No właśnie konkluzja nasówa się sama "mądre głowy" z mitsu zawaliły sprawę. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-05-2015, 15:47
|
|
|
Do 2012 roku nic się nie działo, dopiero jak weszła dyrektywa unijna o biopaliwach to zaczęło się dziać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-05-2015, 19:48
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Do 2012 roku nic się nie działo, dopiero jak weszła dyrektywa unijna o biopaliwach to zaczęło się dziać. |
Zbyszek cokolwiek spowodowało te problemy nie usprawiedliwia to takiej firmy jak mitsubishi, Jakoś nie słyszałem żeby to samo paliwo mordowało pompy LC, LR czy Patrola. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że dali tyłka na całej linii. Tym bardziej od bądź co bądź "legendy Dakaru" wymaga się trochę większej wytrzymałości niż od zwykłego plaskacza. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
|