Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bak z nierdzewki :)
Autor Wiadomość
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 24-05-2015, 09:59   Bak z nierdzewki :)

Witam!

Właśnie jestem w trakcie spawania nowego niezniszczalnego baku z nierdzewki do mojego Miśka. Mam pytanie odnośnie dziwnej rurki zakończonej filtrem plastikowym, która ciągnie się od otworu smoka do początku baku w jego wnętrzu. Do czego służy i czy jest potrzebna? Wkładają ją tam przed zespawaniem obu części baku, a ten plastikowy filtr chyba jest niewymienny. Pozdrawiam!
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-05-2015, 08:17   

Powrót paliwa, Niepotrzebny
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
Wysłany: 25-05-2015, 12:03   

Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili :)

Pozdrawiam
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-05-2015, 13:52   

Bartek5 napisał/a:
Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili :)

Pozdrawiam


Mądre głowy z Mitsubishi wymyśliły też powłokę wewnętrzną zbiornika przez co praktycznie w każdej III trzeba regenerować pompę :finga:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-05-2015, 14:03   

Bartek5 napisał/a:
Moim zdaniem jakby nie był potrzebny to by mądre głowy z Mitsubishi tego nie robili :)

Pozdrawiam

po 2010 mądre głowy już tego nie robią.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 25-05-2015, 15:36   

Tak myślałem. Czyli ta rureczka była podłączana do smoka przewodem gumowym wewnątrz baku i odsyłała paliwo powrotne na drugi koniec zbiornika przez plastikowy filtr. Bak ma skomplikowaną konstrukcję- odpowietrzniki, rureczki, filtry, itp. Po oględzinach myślę, że coś już w moim Miśku było robione i teraz dochodzą do niego tylko dwa gumowe węże, pozostałe rurki są pozostawione i ledwo się trzymaj kupy. Zbiornik z wierzchu wygląda jeszcze nieźle, ale środek to już inna bajka. Podsumowując- nie robić już tej rureczki?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-05-2015, 15:52   

możesz wyjąc ze starego zbiornika i ją zamontować, żaden ból.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
  Wysłany: 25-05-2015, 18:05   

TangoKK napisał/a:
Mądre głowy z Mitsubishi wymyśliły też powłokę wewnętrzną zbiornika przez co praktycznie w każdej III trzeba regenerować pompę :finga:


Mądre głowy chciały dobrze ;) tylko pewnie podwykonawca zbiorników zawalił :mrgreen:

Zrób rureczki ,bo potem może się okazać ,że np . będziesz czuł zapach oleju napędowego podczas jazdy , itd....
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-05-2015, 19:04   

nie będzie czuł. I to że powłoka schodzi to nie wina wykonawcy tylko paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-05-2015, 08:48   

zbyszekm2 napisał/a:
nie będzie czuł. I to że powłoka schodzi to nie wina wykonawcy tylko paliwa.


Może i paliwa, ale "mądre głowy" powinny to przewidzieć. Z tego co wiem to tylko przypadłość PIII :rolleyes:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 26-05-2015, 09:27   

Śledząc fora w różnych częściach świata nie można upatrywać przyczyny jedynie w „polskim” paliwie. Na całym świecie występuje ten problem z podobnym nasileniem. Wpadka do której Mitsu nie chce się przyznać, przesuwając problem na klienta. Nawet w Polonezie bak po 30 latach jest w lepszej kondycji.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-05-2015, 09:55   

Na terenie Unii Europejskiej są takie same dyrektywy. I Pompy i zbiorniki robimy nie tylko w Pajero z Polski.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-05-2015, 14:45   

zbyszekm2 napisał/a:
Na terenie Unii Europejskiej są takie same dyrektywy. I Pompy i zbiorniki robimy nie tylko w Pajero z Polski.


No właśnie konkluzja nasówa się sama "mądre głowy" z mitsu zawaliły sprawę. :mrgreen:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-05-2015, 15:47   

Do 2012 roku nic się nie działo, dopiero jak weszła dyrektywa unijna o biopaliwach to zaczęło się dziać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-05-2015, 19:48   

zbyszekm2 napisał/a:
Do 2012 roku nic się nie działo, dopiero jak weszła dyrektywa unijna o biopaliwach to zaczęło się dziać.


Zbyszek cokolwiek spowodowało te problemy nie usprawiedliwia to takiej firmy jak mitsubishi, Jakoś nie słyszałem żeby to samo paliwo mordowało pompy LC, LR czy Patrola. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że dali tyłka na całej linii. Tym bardziej od bądź co bądź "legendy Dakaru" wymaga się trochę większej wytrzymałości niż od zwykłego plaskacza.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.