[Cari 1.6] Pompa wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
lukaszenkoo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 11 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 31-03-2012, 17:00 [Cari 1.6] Pompa wspomagania
|
|
|
Witam
jak w temacie mam problem raczej napewno z pompa wspomagania... a mianowicie najbardziej jest to odczuwalne przy parkowaniu kiedy stoja na odpalonym silniku nie mozna normalnie skrecic kierownicy dopiero jak dodam troche gazu to idzie w miare lekko jakies porady co mozna zrobic?? moze da sie jakos naprawic bez koniecznosci wymiany pompy?? Prosze o pomoc!!:) |
|
|
|
 |
Grahamos
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 87 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 06-04-2012, 22:12
|
|
|
Ja obstawiam na płyn i polecam sprawdzić poziom, możliwe że jest go mało ewentualnie się zapowietrzył układ. Można też sprawdzić naciąg paska. |
|
|
|
 |
pakson
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 7 Skąd: Częstochowa/Katowice
|
Wysłany: 15-04-2012, 22:50
|
|
|
ja u rodzicow w carismie mam to samo gdzies czytalem ze jesli na obrotach powyzej 2000rpm kreci sie kierownica bez problemu a na wolnych jakby wspomagania nie bylo to znak ze pada pompa wspomagania...
mam pytanie gdzie w carismie spuszcza sie plyn wspomagania? |
|
|
|
 |
patriotazz
Mitsumaniak

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2009 Posty: 1224 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 16-04-2012, 00:29
|
|
|
według mnie są 3 wyjscia, kupić nowa, kupić używaną lub oddać obecna do regeneracji( ja bym wybrał tą ostatnią) |
_________________ Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011
CARISMA 96' 1.6 GLX XII.2007- do jej końca XI 2012
GALANT 97' 2.5 V6 X. 2012
Hyundai Lantra(skończył na złomie)
Lancer:) |
|
|
|
 |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-02-2016, 13:32
|
|
|
Witam!
Z powodu pisków wymieniłem ostatnio rolke napinacza paska wielorowkowego. Okazało się że tak do końca wszystko nie ucichło. Mam wrażenie że tym razem piski wydobywają się w okolicy pompy wspomagania. Tylko i wyłącznie na zimnym silniku i ustępuje może po minucie. W związku z tym mam pytanie: czy można jakoś wymienić łożysko na kole pompy wspomagania? a może to inna przyczyna? będę wdzięczny za pomoc... |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
teedy600
Nowy Forumowicz teedy
Auto: carisma 1.6 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2016, 19:21
|
|
|
Prawdopodobnie masz zatartą pompę.U mnie było podobnie ,więc niedługo twoja pompa będzie WYŁA nie piszczała .
Ja kupiłem sprawdzoną używkę tylko uwaga są chyba dwa rodzaje do cari
paskon z wyrównawczego wylewasz co można odczepiasz powrót i wkładasz w butelkę po napoju
otwór po powrocie zaślepiasz i lejesz nowy płyn druga osoba kręci kierą na wyłączonym silniku do oporu prawo lewo a ty uzupełniasz żeby nie zapowietrzyć układu
Powodzenia |
|
|
|
 |
ManWithNoName
Forumowicz ManWithNoName
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10-02-2016, 08:42
|
|
|
płyn nie wycieka, nie ma żadnych innych objawów przy kręceniu kierownicą, tylko popiszczy i przestanie... pytanie teraz jaka pompa będzia pasowała do Cari 1.6 jeśli jest kilka rodzajów. na alledrogo wdziałem od modelu z 98 roku przed liftem i na pierwszy rzut oka wygląda tak samo |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.6 2000 r. |
|
|
|
 |
|