Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.2 DiD nie wkręca obrotów
Autor Wiadomość
dziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-02-2016, 20:02   3.2 DiD nie wkręca obrotów

Witam wszystkich cieplutko ;)
3.2 DiD pięknie odpala żadnej chmurki czarnej, niebieskiej, białej; na wolnych obrotach pięknie pracuje lepiej niż audi czy mesio; napędza się z mocą którą ma ale ............... no właśnie dochodzi do około 3000 obrotów i go coś trzyma wręcz dusi. Na trasie rozbujam go do 140 ale nie wkręce go wyżej - niż 2800. EGR czyszczony ślepiony, tłumnik rozpinany - może ktoś podpowie w czym problem
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 05-02-2016, 20:57   

Mialem podobnie i przyczyna byl podbity bak blokujacy ssak. Po wybiciu baku i poprawieniu mocowania filtra na ssaku jest ok.
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 05-02-2016, 21:18   

max 3000 obr/min swiadczy to zazwyczaj ze auto jest w trybie awaryjnym,
_________________

 
 
dziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-02-2016, 07:57   

szysza85 napisał/a:
max 3000 obr/min swiadczy to zazwyczaj ze auto jest w trybie awaryjnym,
podpinany był pod kompa i ten wskazał jedynie błąd EGR; żaden check się nie świeci; jak jest z tym trybem awaryjnych ?? jaka procedura z niego wyjść ?? coś trzeba skasować ?

[ Dodano: 06-02-2016, 07:59 ]
KrzysG napisał/a:
Mialem podobnie i przyczyna byl podbity bak blokujacy ssak. Po wybiciu baku i poprawieniu mocowania filtra na ssaku jest ok.
gdzie jest ten ssak ? w baku ? czy trzeba wyjąć bak ?
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 06-02-2016, 10:28   

a sprawdzales czy masz zbiornik wgiety ?? jezeli nie to chyba niema potrzeby wyciagania ssaka :) dalej stawiam na tryb awaryjny ale skoro zade check sie nie swieci, moze zarowka wyciagnieta, mialem tak przy poprzednim aucie
_________________

 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-02-2016, 14:16   

szysza85 napisał/a:
dalej stawiam na tryb awaryjny ale skoro zade check sie nie swieci, moze zarowka wyciagnieta, mialem tak przy poprzednim aucie


Co ty z tym trybem awaryjnym powtarzasz to jak jakąś mantrę. To tak jak byś powiedział komuś kto kaszle, że jest chory. Tryb awaryjny to nie usterka tylko objaw, a to właściciel widzi doskonale. Raczej chyba oczekuje żeby pomóc przy zlokalizowaniu usterki.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 06-02-2016, 17:55   

Moze zarowka wyciagnieta z check-a i dla tego nie swieci, to byla moja rada zeby sprawdzic, a ty kolego TangoKK zamias kogos upominac sam bys cos doradzil bo tym postem raczej nikomu nie pomogles
_________________

 
 
dziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-02-2016, 19:01   

Cytat:
Moze zarowka wyciagnieta z check-a i dla tego nie swieci, to byla moja rada zeby sprawdzic, a ty kolego TangoKK zamias kogos upominac sam bys cos doradzil bo tym postem raczej nikomu nie pomogles
_________________
żarówka jest - jak przekręce kluczyk to checku się świeci; w poniedziałek dobiorę się do baku moze pomoże :(
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 06-02-2016, 19:38   

dziadek napisał/a:
dochodzi do około 3000 obrotów i go coś trzyma wręcz dusi. Na trasie rozbujam go do 140 ale nie wkręce go wyżej - niż 2800. EGR czyszczony ślepiony, tłumnik rozpinany - może ktoś podpowie w czym problem

Sprawdź ustawienie "motyla" w przepustnicy dławiącej na dolocie.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 06-02-2016, 22:19   

Mozesz podac paliwo do filtra z pojemnika, wtedy zobaczysz czy wkreca sie na postoju (tylko dla dobra turbiny, nie gas od razu silnika niech pochodzi na wolnych obrotach). Na forum byl gdzies opis jak zrobic by-pass i wtedy mozna zrobic jazde testowa. Co prawda w komorze silnika ( jesli jest 1 akumulator) jest miejsce na pojemnik, ale to za blisko silnika wiec radze nie ryzykowac umieszczania tam pojemnika.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-02-2016, 07:11   

KrzysG napisał/a:
Mozesz podac paliwo do filtra z pojemnika, wtedy zobaczysz czy wkreca sie na postoju (tylko dla dobra turbiny, nie gas od razu silnika niech pochodzi na wolnych obrotach). Na forum byl gdzies opis jak zrobic by-pass i wtedy mozna zrobic jazde testowa. Co prawda w komorze silnika ( jesli jest 1 akumulator) jest miejsce na pojemnik, ale to za blisko silnika wiec radze nie ryzykowac umieszczania tam pojemnika.


Nie ma obawy diesel to nie benzyna, jeżeli nie ma drugiego aku można umieścić bańkę po lewej stronie silnika. Musiałbyś zasilanie i powrót przeprowadzić do tej bańki. Zanim wymieniłem zbiornik paliwa jeździłem na tej prowizorce prawie dwa miesiące. Zmieściła mi się tam bańka 10 litrowa.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
dziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-02-2016, 07:52   

KrzysG napisał/a:
Mozesz podac paliwo do filtra z pojemnika, wtedy zobaczysz czy wkreca sie na postoju (tylko dla dobra turbiny, nie gas od razu silnika niech pochodzi na wolnych obrotach). Na forum byl gdzies opis jak zrobic by-pass i wtedy mozna zrobic jazde testowa. Co prawda w komorze silnika ( jesli jest 1 akumulator) jest miejsce na pojemnik, ale to za blisko silnika wiec radze nie ryzykowac umieszczania tam pojemnika.
też o takim rozwiązaniu myślałem zanim dobiorę się do baku; z tym że auto na postoju wkręcę na obroty a podczas jazdy go trzyma; może jeszcze do nastawnika (regulatora) pompy warto się dostać i spróbować go wyczyścić; czy ktoś z tym nastawnikiem walczył - na co zwrócić uwagę i czy to gra warta zachodu ?
 
 
szysza85 
Nowy Forumowicz


Auto: pajero III
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 26
Skąd: zabrze
Wysłany: 07-02-2016, 08:18   

ktos juz pisal jak wyczyscic nastawnik, jak poszukasz na forum to znajdziesz, wiem tez ze w razie czego mozesz zadzwonic do niego i krok po kroku powie ci co trzeba zrobic, jak znajde to podam ci link
_________________

 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 07-02-2016, 09:21   

dziadek napisał/a:
może jeszcze do nastawnika (regulatora) pompy warto się dostać i spróbować go wyczyścić; czy ktoś z tym nastawnikiem walczył - na co zwrócić uwagę i czy to gra warta zachodu ?


Skontaktuj się z tym gościem na PW ostatnio sam czyścił nastawnik dawki paliwa zeeb
Z tego co pisał zajmuje mu to 30 min
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
dziadek 
Nowy Forumowicz

Auto: 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-02-2016, 18:18   

KrzysG napisał/a:
Mozesz podac paliwo do filtra z pojemnika
dzisiaj zrobione banieczka 10 literków i kilka przewodów oraz nowa ropa; idzie jak wściekły na obroty się wkręca jak trzeba; diagnoza - chyba zbiornik jego ssak , przewody; podziękowania dla wszystkich ; pomagasy śle
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.