Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Problemy z galantem
Autor Wiadomość
adamoka 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 12
Skąd: Ostrołęka
  Wysłany: 15-02-2016, 19:57   [E54A 2.0 V6] Problemy z galantem

Witam. Problemy pojawiają się gdy na dworze jest wilgotno i pada deszcz. Wczoraj autko gdy odpaliłem nie było ssania, zgasło, podczas jazdy zaczęło mi nagle szarpać, spadać z obrotów, obrotomierz szalał. Dziś po pracy odpaliłem autko wszystko cacy. Ssanie jest, super obroty, zero falowania, temperatura wzrosła do ok. 65 o C , przełączyło na LPG 2 minuty popracował na wolnych obrotach i nagle bum. Zgasł na dobre. Kręci, nie ma iskry.
Podejrzeniem padł czujnik HALLA.
Odpiąłem kostkę od czujnika żeby wykluczyć zwarcia, czy dochodzi prąd itp. Otóż z moich obserwacji wyszło : po przekręceniu kluczyka na zapłon, do kostki dochodzi 14,2 V. Po wyjęciu kluczyków ze stacyjki nie ma napięcia, ale za to jest zwarcie na 2 pinach.
Dodam, że uprzednio bardzo mi galant wariował również gdy było mokro .
Proszę o podpowiedzi
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 26-02-2016, 08:08   

14.2? sprawdz regulator napiecia, powinno byc max 12.5 na zgaszonym

zwarcie nie sprawdzisz bo to idzie przez elektronike komputera, chyba, ze rzeczywiscie pokazuje 0,0Ohm.

na poczatek sprawdz bledy, podem zresetuj kompa.
przyczyn braku iskry moze byc duzo... ale jesli szarpalo przyjrzalbym sie tranzystorom od cewek.
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.