 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.0 GDI] stukanie po środku auta |
Autor |
Wiadomość |
TomTiDom
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: Z netu
|
Wysłany: 12-03-2016, 19:18 [2.0 GDI] stukanie po środku auta
|
|
|
Witam, jestem nowy na forum, więc z góry proszę o wyrozumiałość, zwłaszcza, iż z mechaniką nie mam wiele wspólnego, (jeżeli już to komputery) .
Jestem szczęśliwym posiadaczem Pajero Pinin z silnikiem 2.0 GDI z aut. skrzynią bieg. i jakiś czas temu (tak parę miesięcy) mechanik stwierdził u mnie wyciek... a że mało jeździłem to czekało to do dziś. Poniżej podaję to, co mechanik napisali mi we wstępnej wycenie:
Wyciek z mostu
Wyciek, simering silnika (tył od strony sprzęgła)
Simering skrzyni biegów.
Nie znam się na tym, więc zacząłem sprawdzać w necie i mniej więcej wiem, o co chodzi, lecz oczywiście nie wszystko ostatnio tj. parę dni temu zaczął wydobywać się dźwięk coś w rodzaju stukania pod podłogą tak na wysokości siedzeń. Na początku owo stukanie było słabe i objawiało się w momencie, gdy zwalniałem, czyli przy niższych obrotach, więc umówiłem się z mechaniki na wizytę w przyszłym tyg., ale dziś już słychać to stukanie np. przy prędkości ok. 60 km/h, co nie ukrywam, iż poważnie mnie martwi.
Może ktoś z was zna przyczyny tego stukania i co mnie czeka w związku z naprawą?
Mniemam, iż (pomijając uszczelnienie, które oczywiście muszę zrobić) to czeka mnie chyba wymiana tulei, które jak czytałem mogły się wyrobić i stąd to stukanie tzn. z powodu luzu. Mam rację czy może to coś innego?
A może ktoś z was może polecić dobrego mechanika, który zna się na rzeczy i potrafi naprawiać Misiaki?. Bo tych, co już przerobiłem tu na pomorzu to dosłownie są do bani i za robociznę wołają kilka razy tyle, co koszt wymienianej części a i to nigdy nie masz pewności czy dobrze będzie zrobione . Jak coś naprawią to zaraz inne spier... np. parę lat temu wymieniałem dwa pierścienie i mechanicy podczas składania silnika sieroty nie założyły uszczelki, co po czasie wyszło, gdy zebrał się nagar i silnik nie miał mocy. Ale to i parę innych niedoróbek zdiagnozowali dopiero w ASO Mitsu w Gdańsku. Teraz auto ma już ponad 10 lat a ASO to duże koszty.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc i w tej sprawie tzn. za polecenie z ręką na sercu dobrego mechanika .
Z góry wielkie dzięki za wszystkie pomocne podpowiedzi - wypowiedzi
TomTiDom |
|
|
|
 |
krzych641
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2014 Posty: 9 Skąd: Polska
|
Wysłany: 14-03-2016, 08:38
|
|
|
Cytat: | stukanie po środku auta |
sprawdź krzyżaki na wale |
|
|
|
 |
TomTiDom
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: Z netu
|
Wysłany: 14-03-2016, 09:54
|
|
|
czytałem trochę przez te dwa dni i krzych641 możesz mieć rację tzn. też gdzieś wyczytałem, że to krzyżaki a jak długo się jeździ to może uszkodzić się tuleja w obudowie reduktora tzn. ta w wewnątrz teflonowa i tak mógł powstać luz. Ale jak pisałem wcześniej ja dopiero poznaję mechanikę, więc...
Ps. właśnie staram się dostać do jakiegoś dobrego mechanika, ale to nie takie proste gdyż z, dwóch których polecili mi znajomi nie są dziś dostępni a bez auta to jestem dosłownie udu... bo auta używam do pracy. Dzwonię dalej |
|
|
|
 |
|
|