 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Problem z odpaleniem - stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
xKris88
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: CK
|
Wysłany: 19-02-2016, 12:50 [2.8 TD] Problem z odpaleniem - stacyjka
|
|
|
Witam,
Mam pewien z Pajero II. Zamontowany jest centralny zamek z blokada stacyjki(?), na desce jest dioda (czerwona - blokada, po naciśnięciu pilota zmienia się na zielony - auto uruchamia się) Dziś rano próbuje uruchomić Pajero, dioda świeci delikatnie jasno i auto nie kręci. Znalazłem centralkę od centralnego, dwa grubsze przewody idące do kostki stacyjki są całe stopione - ich izolacja. Jakie sugestie, co zrobić w tym przypadku ? Wymienić zniszczone przewody na nowe ? Czy wywalić całą centralkę i podłączyć przewody jak były oryginalne ? Jednak dwa przewody idące do kostki stacyjki są odcięte i polutowane z centralką, może ktoś posiada schemat lub jakieś zdjęcie jak to powinno być połączone fabrycznie ?
Do kostki od strony stacyjki idzie 6 przewodów, do kostki od strony instalacji idzie 5 przewodów ( 3 czarne zaznaczone na czerwono idą do centralki od centralnego Toad) dwa przewody ( czarny z białym paskiem, niebieski z czarnym paskiem) są ucięte i poprowadzone były do centralki Toad.
Orientuje się ktoś jak fabrycznie powinny iśc przewody do kostki stacyjki ?? Jak je prawidłowo połączyć ?
[ Dodano: 22-02-2016, 15:47 ]
Ma ktoś z Was możliwość sprawdzenia jakie przewody(kolory) idą do kostki od stacyjki z instalacji ?? |
|
|
|
 |
|
|