Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
witam brak mocy na całym zakresie
Autor Wiadomość
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
  Wysłany: 28-02-2016, 10:55   witam brak mocy na całym zakresie

witam wiem że będę powtarzał temat i powodów może być dużo; ale każdy temat jest jednak inny i może uda się dzięki mojemu tematowi zgromadzić wszystkie informacje tutaj.

jak w temacie brak mocy w całym zakresie; czyli muli tak że maluch by mógł wyprzedzić.
lambda zmierzona voltomierzem działa w zakresie 0,43 V nie przekracza 1V

przepływka na odłączonej mam uczucie trochę słabszego samochodu ale to może być pozorne; wymieniłem jest to samo nie wiem czy była dobra jak by nie było używka może propozycje jak sprawdzić?

lampki silnika nie ma próbowałem przepinać lampki z tyłu ale dalej się nie pali
komputer? nikt nie ma złącza 12 pinowego wszyscy obd2

odłączyłem układ wydechowy trochę się poprawiło ale tylko trochę co jeszcze można sprawdzić ? dodam że na gazie jest trochę lepiej ale tylko trochę i gazu i benzyny pali więcej niż powinien. gaz jest starego typu mikser i ma klapkę odłączyłem mikser i dalej to samo jeszcze tylko klapki nie odłączałem.
co jeszcze może być odpowiedzialne za to ? i jak to sprawdzić ?
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 28-02-2016, 11:04   

Filtr paliwa kiedy był wymieniany? Może być też tk, że pompa paliwa kończy swój żywot.

Multimetr za wiele Ci nie powie o pracy sondy. Lepszy jest oscyloskop.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
maniekw18 
Forumowicz

Auto: Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 60
Skąd: Gorzów Wlkp/Lubno
Wysłany: 28-02-2016, 11:17   

A w którym miejscu odlaczyles układ wydechowy, może katalizator jest zapchany ja miałem tak w jednym aucie jak u Ciebie i okazało się ze katalizator zapchany
 
 
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 28-02-2016, 13:15   

Katalizatora nie ma odcięty tuż za sondą pompa paliwa brałbym pd uwagę jak by na gazie miał swoją moc na gazie jest lepiej ale tylko symbolicznie tak jak wspmniałem tylko trochę i czuć go w spalinach czyli nie jest wyregulowany mocy nie ma w całym zakresie co sądzicie o układzie zapłonowym na przewody czekam świece były wymieniane bez żadnej reakcji zostaje kopòłka i co jeszcze cewka chyba raczej by w ogòle nie odpalał i jeszcze może są jakieś czujniki pali się czujnik kontroli trakcie ABS oraz od spryskiwaczy lub układu chłodzenia i jak sprawdzić kompa?

[ Dodano: 28-02-2016, 13:18 ]
Wiem że oscyloskop byłby lepszy ale woltomierz może wykluczyć sondę przynajmniej na 85 % a jak za sprawdzenie sondy oscyloskopem mam dać 150 zł to wolę dodać i wymienić

jak się uda jutro ustawię zapłon z mitsmaniakiem tej grupy Lukasz12 jeszcze mogę podziękować za miłą rozmowę oraz przesłanie jak odczytać błędy panu z Łowicza. po tym wszystkim dam znać czy jest ok; dlaczego jadę ustawić zapłon? spróbowałem sprawdzić go ale nie umiałem dojrzeć cechy w miejscu gdzie się to sprawdza; postanowiłem ( i tu mnie pewnie wiele osób skarci) poluzować aparat i "na słuch " ustawić zapłon poczym zauważyłem ślady po śrubie czyli musiał się przesunąć ; dałem w te miejsce praca sie poprawiła moc powróciła :finga: ale chcę dokładniej ustawić zapłon bo traz bardzo długo trzyma obroty między 1200a 1500 potem spada do 1000 lukasz12 obiecał że pomoże mi w tym więc chyba jak nic sie nie zmieni to to zrobimy
Ostatnio zmieniony przez Zawisza Gruszka 05-03-2016, 22:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 01-03-2016, 16:30   

Część, Sprawdzałeś czy zapłon jest dobrze ustawiony?
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
Zawisza Gruszka 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 23
Skąd: zabrze
Wysłany: 06-03-2016, 18:48   

Więc po dzisiejszym dniu moc przybyła dalej to nie to ale jest stanowczo lepiej dziękuję lukasz12. Pojechał em i ustawiliś my kąt zapłonu niedługo planuję zmienić świece no u wydech wiem że świece były wymieniane we wrześniu ale są wysadzone jakieś za12 zł
Ngk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.