 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Swap silnika |
Autor |
Wiadomość |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-02-2010, 20:31 Swap silnika
|
|
|
Czy do Pajero II można w prosty sposób, bez karkołomnych kombinacji włożyć 3.0 V6 w miejsce diesla 2,5 lub 2,8? A jeśli nie, to co byłoby największym zgrzytem? Skrzynia, reduktor?
Pozdro
Marcus |
|
|
|
 |
richat
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 39 Skąd: Kosarzyn
|
Wysłany: 06-02-2010, 22:48
|
|
|
mocowanie raz, skrzynia biegów dwa, przełożenia mostów trzy, elektronika 4 |
_________________ pozdr. Richat
Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania  |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2010, 01:55
|
|
|
Czyli generalnie gra nie warta świeczki?
Pozdro
Marcus |
|
|
|
 |
richat
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 39 Skąd: Kosarzyn
|
Wysłany: 07-02-2010, 09:30
|
|
|
raczej nie, sprzedaj tego, kup tamtego |
_________________ pozdr. Richat
Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania  |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2010, 13:20
|
|
|
Diesel 2.5TD ma skrzynię biegów o takich samych przełożeniach jak 3.0V6. |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 19-01-2016, 21:49
|
|
|
Nie chcę zaczynać tematu nowego. Bratu padło coś w silniku jak trochę auto przypałował w patykach, w sumie to prawdopodobnie panewka, jednak generalnie, to i tak sporo oleju mu palił. Co byście polecili w takiej sytuacji? Naprawiać? Czy może drugi motor? Jednak z tym jest mały problem, bo to ten 3,5 litra 208 km mu padł, a on nie jest zbyt popularny , a więc trudny do znalezienia... Czy w miarę łatwo da się zamienić ten silnik na przykład tym 3 litrowym 180 konnym? Jakie różnice? |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 20-01-2016, 18:19
|
|
|
Silnik z osprzętem i komputerem oraz mosty, przod i tył bo 3,0 v6 ma inne przełożenia niz 3.5, skrzynia będzie pasować. Wiązka kabinowa też powinna być git, ale w praktyce zawsze coś tam trzeba będzie trzeba dosztukować. Lepiej chyba tego wyremontować |
|
|
|
 |
piotrasek1
Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 72 Skąd: Płock
|
Wysłany: 18-03-2016, 11:14
|
|
|
A może koledzy ktoś podpowie czy jest możliwość wrzucenia silnika zamiast 2.5?? |
|
|
|
 |
|
|