Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika
Autor Wiadomość
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2010, 20:31   Swap silnika

Czy do Pajero II można w prosty sposób, bez karkołomnych kombinacji włożyć 3.0 V6 w miejsce diesla 2,5 lub 2,8? A jeśli nie, to co byłoby największym zgrzytem? Skrzynia, reduktor?

Pozdro
Marcus
 
 
richat 
Forumowicz


Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 39
Skąd: Kosarzyn
Wysłany: 06-02-2010, 22:48   

mocowanie raz, skrzynia biegów dwa, przełożenia mostów trzy, elektronika 4
_________________
pozdr. Richat

Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2010, 01:55   

Czyli generalnie gra nie warta świeczki?

Pozdro
Marcus
 
 
richat 
Forumowicz


Auto: Pajero II 3.5 V6 i 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 39
Skąd: Kosarzyn
Wysłany: 07-02-2010, 09:30   

raczej nie, sprzedaj tego, kup tamtego
_________________
pozdr. Richat

Pajero II '99 2.8 TDI - Dupowóz
Pajero II '97 3.5 V6 24 DOHC do taplania
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2010, 13:20   

Diesel 2.5TD ma skrzynię biegów o takich samych przełożeniach jak 3.0V6.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 19-01-2016, 21:49   

Nie chcę zaczynać tematu nowego. Bratu padło coś w silniku jak trochę auto przypałował w patykach, w sumie to prawdopodobnie panewka, jednak generalnie, to i tak sporo oleju mu palił. Co byście polecili w takiej sytuacji? Naprawiać? Czy może drugi motor? Jednak z tym jest mały problem, bo to ten 3,5 litra 208 km mu padł, a on nie jest zbyt popularny , a więc trudny do znalezienia... Czy w miarę łatwo da się zamienić ten silnik na przykład tym 3 litrowym 180 konnym? Jakie różnice?
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 20-01-2016, 18:19   

Silnik z osprzętem i komputerem oraz mosty, przod i tył bo 3,0 v6 ma inne przełożenia niz 3.5, skrzynia będzie pasować. Wiązka kabinowa też powinna być git, ale w praktyce zawsze coś tam trzeba będzie trzeba dosztukować. Lepiej chyba tego wyremontować
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 18-03-2016, 11:14   

A może koledzy ktoś podpowie czy jest możliwość wrzucenia silnika zamiast 2.5??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.