Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
check engine przy 3 tys obrotów
Autor Wiadomość
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 02-12-2016, 15:50   check engine przy 3 tys obrotów

Witam wszystkich mam problem z moim pajero III 3.2 DiD 2001r skrzynia manual
problem pojawia się za każdym razem podczas jazdy przy 2800 -3000 obrotów zapala się check zgaśnie dopoiero po zgaszeniu silnika, na postoju mogę go kręcić dowolnie i nic sie nie dzieje. Jeździ normalnie nie dymi pompa regenerowana z wymianą zbiornika i przewodów, filtry wymienione paliwo, olej, powietrze magik z kompem stwierdziła przepustnice i czujnik doładowania. przepustnice wyczyściłem a problem pozostał dodam że po zaświeceniu sie check więcej pali paliwo znika w oczach. proszę o rade - pomoc
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 02-12-2016, 19:56   

1. najmniejsze spalanie tego silnika to max 2100-2300 obr/min i nie ma potrzeby więcej go dusić
2. po tym odczycie komputerowym należało by sprawdzić jakie jest ciśnienie w kolektorze
 
 
klucjans 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016
Posty: 1
Skąd: Stronie Śląskie
Wysłany: 02-12-2016, 20:51   

witam
może to pomoże:
miałem to samo co kolega z 1-szego postu, trzy mieciące po mechanikach w tym
aso mitsubishi wrocław i cztery warsztaty wszędzie z kompa przepustnica powietrza
szósty magik trafione zatopione :dziura w przewodzie gumowym od turbiny do kolektora
i styki w kostce jakiej to nie wiem
a wymieniłem więcej części niż ty.
lucjans
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 02-12-2016, 21:45   

Wojtekkkkk że spalaniem i obrotami się zgadzam ale nieraz niema wyjścia i trzeba przycinać.
Klucjans dzięki za radę na to bym nie wpadł jutro nie będę miał jak ale w poniedziałek poprawiam lub wymienię ten przewód i po sprawdzam kostki

[ Dodano: 13-12-2016, 09:01 ]
Wyczyścić em przepustnice i egr posprawdzalem przewody od turbiny i jest różnica taka że check zapala się powyżej 3tys obrotów podejrzewam że mogą być zamienione przewody podcisnienia od egr, przepustnica, czujnik podcisnienia oraz czujnik pod przepustnica ( pomaranczowy) ma możliwość podesłanie zdjęcia z opisem jak powinny być podłączone w szczególności do egr i czujnik obok filtra paliwa i takie jeszcze pytanie jak powinien
chodzi egr lekko ciężko czy bardzo ciężko otwiera się grzybek?

[ Dodano: 14-12-2016, 11:16 ]
Problem rozwiązany zamienione wężyk podcisnienia czujnik z gruszka od egr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.