check engine przy 3 tys obrotów |
Autor |
Wiadomość |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 02-12-2016, 15:50 check engine przy 3 tys obrotów
|
|
|
Witam wszystkich mam problem z moim pajero III 3.2 DiD 2001r skrzynia manual
problem pojawia się za każdym razem podczas jazdy przy 2800 -3000 obrotów zapala się check zgaśnie dopoiero po zgaszeniu silnika, na postoju mogę go kręcić dowolnie i nic sie nie dzieje. Jeździ normalnie nie dymi pompa regenerowana z wymianą zbiornika i przewodów, filtry wymienione paliwo, olej, powietrze magik z kompem stwierdziła przepustnice i czujnik doładowania. przepustnice wyczyściłem a problem pozostał dodam że po zaświeceniu sie check więcej pali paliwo znika w oczach. proszę o rade - pomoc |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 02-12-2016, 19:56
|
|
|
1. najmniejsze spalanie tego silnika to max 2100-2300 obr/min i nie ma potrzeby więcej go dusić
2. po tym odczycie komputerowym należało by sprawdzić jakie jest ciśnienie w kolektorze |
|
|
|
 |
klucjans
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Cze 2016 Posty: 1 Skąd: Stronie Śląskie
|
Wysłany: 02-12-2016, 20:51
|
|
|
witam
może to pomoże:
miałem to samo co kolega z 1-szego postu, trzy mieciące po mechanikach w tym
aso mitsubishi wrocław i cztery warsztaty wszędzie z kompa przepustnica powietrza
szósty magik trafione zatopione :dziura w przewodzie gumowym od turbiny do kolektora
i styki w kostce jakiej to nie wiem
a wymieniłem więcej części niż ty.
lucjans |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 02-12-2016, 21:45
|
|
|
Wojtekkkkk że spalaniem i obrotami się zgadzam ale nieraz niema wyjścia i trzeba przycinać.
Klucjans dzięki za radę na to bym nie wpadł jutro nie będę miał jak ale w poniedziałek poprawiam lub wymienię ten przewód i po sprawdzam kostki
[ Dodano: 13-12-2016, 09:01 ]
Wyczyścić em przepustnice i egr posprawdzalem przewody od turbiny i jest różnica taka że check zapala się powyżej 3tys obrotów podejrzewam że mogą być zamienione przewody podcisnienia od egr, przepustnica, czujnik podcisnienia oraz czujnik pod przepustnica ( pomaranczowy) ma możliwość podesłanie zdjęcia z opisem jak powinny być podłączone w szczególności do egr i czujnik obok filtra paliwa i takie jeszcze pytanie jak powinien
chodzi egr lekko ciężko czy bardzo ciężko otwiera się grzybek?
[ Dodano: 14-12-2016, 11:16 ]
Problem rozwiązany zamienione wężyk podcisnienia czujnik z gruszka od egr |
|
|
|
 |
|