[3.2 DID] Pompa po regeneracji problem z gaśnięciem silnika |
Autor |
Wiadomość |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 17-11-2016, 18:22 [3.2 DID] Pompa po regeneracji problem z gaśnięciem silnika
|
|
|
Dzień dobry. Mam problem z mitssubishi pajero III 2001(automat). Wysłałem pompę do regeneracji. Pompa przyszła w super stanie. Po zamontowaniu przez mechanika z autem robi się coś dziwnego. Auto odpala i jeździ. Po pierwsze: auto po przekręceniu kluczyka OFF wchodzi na obroty i gaśnie( około 4 sek), a powinien gasnąć silnik od razu. Drugie: po przejechaniu się autem około 10 km, samochód gaśnie na niskich obrotach. Proszę o podpowiedź. PS wymienione było: rozrząd, zbiornik, rurka od wlewu paliwa, wiązka przewodów od pompy, pompa regenerowana wraz z jakimiś czujnikami. Sytuacja zrobiła się po regeneracji pompy. Możliwe że coś jest źle podłączone? |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 17-11-2016, 20:00
|
|
|
1. sprawdzić czy nie są zamienione miejscami wężyki do gruszek
2.trzeba zrobić adaptację |
|
|
|
 |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 18-11-2016, 09:17
|
|
|
wojtekkkkk napisał/a: | 1. sprawdzić czy nie są zamienione miejscami wężyki do gruszek
2.trzeba zrobić adaptację |
Przepraszam ale na mechanice słabo sie znam. Co to znaczy zrobić adaptację. Dziekuję za podpowiedź przekażę mechanikowi mam nadzieje że będzie wiedział co to znaczy. |
|
|
|
 |
OutekPajerak
Nowy Forumowicz Outek
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2016 Posty: 4 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-11-2016, 16:22
|
|
|
Witam, u mnie dwukrotnie było podobne zjawisko ale tylko przy gaszeniu auta kluczykiem gdy silnik troszkę ostygł - również auto weszło na krótkie obroty i dopiero po chwili zgasło. Nigdy jednak nie zgasł mi na niskich obrotach po przejechaniu kilku km. U mnie tez pompa była regenerowana kilka m-cy temu. |
_________________ Lucky |
|
|
|
 |
MAGDA83
Nowy Forumowicz
Auto: pajero III 3,2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2014 Posty: 26 Skąd: LUBIN
|
Wysłany: 29-11-2016, 14:12
|
|
|
Sprawdź kolego układ czy nie jest zapowietrzony tak się dzieje jak zapowietrzona pompa pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzychu2020
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 did automat 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 9 Skąd: orneta
|
Wysłany: 30-11-2016, 09:49
|
|
|
MAGDA83 napisał/a: | Sprawdź kolego układ czy nie jest zapowietrzony tak się dzieje jak zapowietrzona pompa pozdrawiam |
Dzięki za podpowiedź. W jaki sposób odpowietrzyć pompę. Proszę o podpowiedź |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-11-2016, 13:03
|
|
|
krzychu2020 napisał/a: | MAGDA83 napisał/a: | Sprawdź kolego układ czy nie jest zapowietrzony tak się dzieje jak zapowietrzona pompa pozdrawiam |
Dzięki za podpowiedź. W jaki sposób odpowietrzyć pompę. Proszę o podpowiedź |
Najpierw powinieneś odpowietrzyć filtr - masz tam specjalną śrubkę do odpowietrzania, a potem na wtryskach po kolei. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
|