Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapalił i zgasł
Autor Wiadomość
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 05-03-2018, 19:04   Zapalił i zgasł

Witam.
Dzisiaj przy próbie uruchomienia samochód odpalił na 2 sekundy i zgasł Udało mi się wymigać błąd 48 i z tego co odczytałem to coś z pompą. Może mi ktoś coś więcej powiedzieć?
Pozdrawiam.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 06-03-2018, 06:31   

jeśli tylko ten jeden błąd to pompa do naprawy.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-03-2018, 10:13   

wojtekkkkk napisał/a:
jeśli tylko ten jeden błąd to pompa do naprawy.

Dobrze prawi.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 07-03-2018, 18:58   

Więc co radzicie zrobić. Czy jest sens próbować dostać się do nastawnika i czyścić go ? Czy demontować pompę i do pompiarza. Samochód miałem niebawem wystawić do sprzedaży, rozważam też obniżyć cenę o koszt naprawy i wystawić go jako uszkodzony.
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 08-03-2018, 14:00   

Paliwo zamarzło ?.
Zacząłbym od tego.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 08-03-2018, 20:16   

więcej roboty wyjąć żeby sam nastawnik niż całą pompę
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 10-03-2018, 18:46   

Witam
Dzisiaj rękawy zakasałem i zabrałem się do wyjęcia całej pompy.
Wszystko szło fajnie bez problemów do momentu kiedy nadszedł moment wyjęcia pompy, poodkręcałem wszystko ( taki mi się wydaję ) wymontowałem pompę vacum i wspomagania poodkręcałem wszystkie śruby od czoła tą za kołem pasowym paska też, a pompa ani drgnie.
Co jeszcze to dziadostwo trzyma ile trzeba użyć siły, żeby ją ruszyć.
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 10-03-2018, 19:13   

poniżej rurek wyskociśnieniowych śruba na klucz 14
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 10-03-2018, 19:17   

Ok Bardzo Ci dziękuje

[ Dodano: 24-03-2018, 16:57 ]
Witam.
W końcu było trochę czasu i dokończyłem wyjmowanie pompy.
Pozwoliłem sobie zajrzeć do nastawnika żeby sprawdzić czystość i jak się okazało jest względnie czysto. Mam pytanie do samej pompy a mianowicie kręcą kołem słychać bardzo wyraźnie jak coś w niej chrobocze coś w stylu zmielonych wianków w rowerze i drugie pytanie czy ten pierścień na wałku do którego wchodzi sworzeń od nastawnika powinien dać się przesuwać? u mnie stoi jak wryty. Co mogę jeszcze sprawdzić we własnym zakresie ?
Link do fotek pompy https://drive.google.com/drive/folders/1rH-BHbpIg05AqPNKtM_U9WxKE3Q0kYUX?usp=sharing
Co dalej udało mi się ustalić, pierścień na wałku udało się ruszyć z dużym oporem ale za pomocą śrubokręta udało się przesunąć i chodzi lekko aczkolwiek ma momenty zacinania się co dalej z tym fantem robić?
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 24-03-2018, 22:29   

pompa po regeneracji i się zatarła. Możliwe że da się naprawić, ale miałem przypadki że po zatarciu pompa na złom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.