Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem z cari z nimiec
Autor Wiadomość
Fabian20 
Nowy Forumowicz
Kapitankox

Auto: mitsubishi carisma 95rok 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Mechanik,Amator
Wysłany: 15-03-2016, 21:29   [Cari 1.6] Problem z cari z nimiec

Cześć,jestem nowy mam problem z cari, Kupiłem carisma i mam problem bo auto stało rok i ma lekko zapieczone hamulce z przodu jak je odblokować ? auto hamuje ale bardzo słabo.
2 sprawa z nawiewu leci mi zimne powietrze nawet jak auto ma 90 stopni górny waż chłodnicy gorący a dolny jak i chłodnica zimna,hmm obstawiam ze termostat kaput? i 3 sprawa co zrobić aby lekko chodził pedał gazu ? :D
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-03-2016, 06:54   

W przednich zaciskach pewnie prowadnice zapieczone, trzeba rozebrać, wyczyścić i nasmarować odpowiednim smaram.
Sprawdź stan płynu w.chłodnicy, może trzeba dolać, nawet przy zaciętym termostatem w kabinie powinno grzać. Jeśli wskazówka od temperatury jest mniej więcej na połowie skali to termostat raczej ok.
Co do gazu to trzeba po kolei sprawdzać co chodzi ciężko i to naprawić, albo pedał albo linka albo przepustnicę.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2016, 07:12   

Przy klimatyzacji automatycznej za brak ogrzewania odpowiedzialny może być silniczek sterujący klapą cieple/zimne powietrze
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
damo1901 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 64
Skąd: Pajęczno/Częstochowa
Wysłany: 17-03-2016, 16:49   

U mnie w Cari też pedał gazu ciężej chodził i tak przeskakiwał zamiast płynnego wciśnięcia. Popsikałem smarem na linkę przy wyjściu z pancerza od strony przepustnicy i po dwóch czy trzech takich operacjach działa elegancko.
_________________
03254/KMM
 
 
Fabian20 
Nowy Forumowicz
Kapitankox

Auto: mitsubishi carisma 95rok 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Mechanik,Amator
Wysłany: 17-03-2016, 18:54   

Linke już zrobiłem,było dużo nalotu rdzawego rozebrałem dziada naoliwiłem olejkiem i wdekiem i wazeliną panie chodzi tak ze jak bym powietrze naciskał, a gdzie jest silniczek sterujący klapą cieple/zimne powietrze bo nie moge dziadostwa oblukać
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-03-2016, 19:56   

Prawdopodobnie to 86317B na schemacie.
Przedlift:

Polift:

Najlepiej uzupełnij profil, chociaż o rok :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-03-2016, 20:40   

Bizi78 napisał/a:
Prawdopodobnie to 86317B na schemacie.
Nie, z obrazko to 86317C, widac go po demontażu kokpitu centralnego, albo po demontażu schowka i osłony bocznej konsoli po stronie kierowcy, dostęp cięzki ale do ogarnięcia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-03-2016, 20:43   

A to sorki za wprowadzenie w błąd :oops: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Fabian20 
Nowy Forumowicz
Kapitankox

Auto: mitsubishi carisma 95rok 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Mechanik,Amator
Wysłany: 18-03-2016, 15:58   

Widzę ze trochę jest z tym roboty hmm chyba zostawię to na wakacje :) bo weekendy zajęte bo robimy busa na weekend po mału do przodu,Powiem wam że mitsubi ma trochę technologię z kosmosu zazwyczaj robiłem przy vagach i innych autach i jest łatwiej :P Dziś wymieniłem rozrząd w cari poszło łatwo sama przyjemność ;p w 7 godzin zrobiłem

[ Dodano: 20-03-2016, 20:42 ]
Witam jeszcze raz,Znowu mam problem z hamulcami prowadnice są juz zrobione wszystko z rdzy wyszlifowane,a i tak słabo hamuje i to bardzo słabo to sa spowalniacze, jak naciskam pedał hamulca to jest miekki ale skok jest taki jak by był normalnie hamulec,hamulec nie wpada w podłogę tłoczki sa dobre ładnie pracują hmm macie jakieś pomysły ?
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-03-2016, 20:47   

Jeśli po kilkukrotnym szybkim wciśnięciu hamulca hamuje lepiej to układ zapowietrzony.
 
 
xCrashx 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-03-2016, 23:08   

Ja bym wymienił płyn hamulcowy na nowy i porządnie odpowietrzył układ, po tym powinno być ok.
 
 
Fabian20 
Nowy Forumowicz
Kapitankox

Auto: mitsubishi carisma 95rok 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Mechanik,Amator
Wysłany: 21-03-2016, 17:46   

Dzięki jednak po wymianie płynu i odpowietrzeniu hamuje jak brzytwa, ale dziś trochę pojeździłem z 2 km i niestety chłodnica zimna i dolny waż też i para z korka chłodnicy temp 90 stopni zimne powietrze z nawiewów, na zimnym silniku jak przygazowałem bez korka w chłodnicy to podniosło się tak ze trochę polało sie z chłodnicy a jak pochodził z 3 minuty to już Fontana szła hmm głowica ? czy termostat ?
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-03-2016, 17:59   

Termostat.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Fabian20 
Nowy Forumowicz
Kapitankox

Auto: mitsubishi carisma 95rok 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Mechanik,Amator
Wysłany: 21-03-2016, 18:50   

Też tak myślałem, a gdzie są odpowietrzniki w cari 1.6 95 rok ?
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę poczekać
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 21-03-2016, 19:05   

Fabian20 napisał/a:
dziś trochę pojeździłem z 2 km i niestety chłodnica zimna i dolny waż też i para z korka chłodnicy temp 90 stopni zimne powietrze z nawiewów, na zimnym silniku jak przygazowałem bez korka w chłodnicy to podniosło się tak ze trochę polało sie z chłodnicy a jak pochodził z 3 minuty to już Fontana szła hmm głowica ? czy termostat ?
Nie czytasz ze zrozumieniem tego co do Ciebie piszą, w obecnych temperaturach 2km yto żaden dystans by zagrząć silnik, jezeli temnperatura silnika utrzymuje się na stalym poziomie rzedu 90stopni to wszystko jest OK, dolny wąż robi sie gorący dopiero wtedy gdy termostat się otworzy, jezeli termostat by się nei otwierał to silnik by sie gotował i widzialbyś to po wskazniku temperatury. Podnoszenie się stanu plynu chlodniczego podczas gazowania auta z otwartym korkiem to normalny obijaw wymuszenia obiegu przez pompe wody - takich rzeczy sie nie robi. Korek chlodnicy jest korkiem dzialania obustronnego wiec sam sobei pobiera albo oddaje plyn do zbiorniczka wyrównawczego.

Sprawdzales weze od nagrzewnicy ze masz zamiar sie lapac za termostat który to niemal nie ma zadnego zwiazku z ogrzewaniem kabiny :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.