Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Blad ss
Autor Wiadomość
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 18-02-2016, 10:36   Blad ss

Witam znowu mruga mi pomaranczowa napedu tyle ze teraz odrazu jak wlaczam zaplon i jak odpale autko, zczytalem blad i pokazuje 33 co to moze byc od czego zaczac?
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 18-02-2016, 12:09   

Jak nie piszesz o innych objawach, to wygląda na uszkodzenie w elektryce.
Zacznij od sprawdzenia kostek łączących wiązkę pojazdu z obwodami czujników/łączników skrzynki transferowej. Często pomaga rozpięcie i oczyszczenie.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
jan krupa 
Forumowicz
jano

Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: zawadzkie
Wysłany: 18-02-2016, 18:11   

Jak nie pomoże czyszczenie ,spróbuj sprawdzić czujniki na reduktorze ( mogą nie łączyć ).Ja tak miałem ,raz łączyły raz nie .Dopiero po wymianie na nowe mam spokój .
_________________
j23k17s
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 18-02-2016, 20:11   

Poodpinalem wtyczki ktore widzialem popsikalem kontaktem do elektroniki i powpinalem i dalej to samo, jak juz pisalem w innym poscie jest to pierwsze auto moje tego typu i wdodatku diesel :( mam go drugi miesiac i jak narazie w niego tylko pakuje :( nie zabardzo wiem co jest co podspodem wal to wiem co to, jak zapinalem na cztery to chyba zapiol bo ten wal z przodu nie kreci sie w rekach, te wtyczki co odpinalem to trzy klolo siebie, jedna taka podwujna jedna jest od gory ale jej nie moglem wypiac bo mi juz rece zamarzaly :rolleyes: wiec musze poczekac na lepsza pogode, moze jakies inne pomysly co posprawdzac? Dodam ze noe slysze tego silniczka jak wlonczam zaplon, wszesniej slyszalem silniczek po mimo bledu
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2016, 08:34   

zadzwoń
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 19-02-2016, 14:23   

Panowie moze ktos wie jak sie dobrac do tych czujnikow na reduktorze od gory? Co rozebrac moze ma ktos jakies fotki jak to robil
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-02-2016, 08:15   

Trzeba opuścić skrzynię z reduktorem i w tedy jest dosyć swobodny dostęp.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
robek295 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 100
Skąd: Iceland, Reykjavik
Wysłany: 20-03-2016, 17:10   

Witam
wczoraj byla dobra pogoda jak na Islandie wiec z nudow wziolem sie za te czujniki opuscilem reduktor i zaczelem sprawdzac polaczenia i sie obiawilo urwany kabelek od czujnika z biala kostka jakies 7cm od czujnika naprawilem kabelek i zlorzylem wszystko do kupy odpalam auto i dalej to samo pomaranczowa mruga ale juz mi sie nie chcialo tego rozbierac i dzis rano jak odpalilem auto wszystko wrucilo do normy zapalily sie zielone i zaczelem zmieniac pozycje i wszystko dziala ok, czy to mozliwe ze auto musialo odstac po naprawieniu takiej usterki? dodam ze odlaczalem akumulatory na jakis czas przed sprawdzeniem myslalem moze ze trzeba wykasowac blad
 
 
jan krupa 
Forumowicz
jano

Auto: mitsubishi pajero 3,2 did long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 35
Skąd: zawadzkie
Wysłany: 21-03-2016, 08:33   

Jak blad wroci to radzilbym sprawdzic czujniki na reduktorze

[ Dodano: 21-03-2016, 08:39 ]
Czujniki lubia wariowac,sam to przerabialem.
_________________
j23k17s
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.