Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 GDI SWAP w 4x4.
Autor Wiadomość
Juzek 
Nowy Forumowicz

Auto: Space wagon 99' 2.4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 20-03-2016, 12:27   2.4 GDI SWAP w 4x4.

Witajcie Mitsumaniaki. Przepraszam, że witam się od razu pytaniem.

Posiadam Space Wagona z silnikiem 2.4 GDI i napędem 4x4. Używam go do prowadzenia firmy i mieszkam w dość górzystym terenie, więc napęd jest mi niezbędny, ale do rzeczy:

Muszę zrobić coś ze spalaniem, przy moich przebiegach jest to po prostu niezbędne inaczej jestem zmuszony zamienić ten samochód na coś innego, a bardzo tego nie chcę :(
Tak temat wałkowany milion razy: GDI nie lubi gazu i kropka. Ok ok czytałem chyba już setki tematów ale brak mi rzetelnej odpowiedzi więc pytam konkretnie:

- widziałem że Bartek (guru Mitsubishi :) ) włożył do Miśka 2.5 V6, ktoś pytał o skrzynie 4x4, ale brak konkretnej odpowiedzi. Czy da się to złożyć razem? W sumie taki silnik to opcja idealna.

- a co gdyby zmienić samą głowicę? Taką bez wtrysku bezpośredniego? Co konkretnie by tutaj spasowało? Jaka głowica?

Pozdrawiam i liczę na info.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-03-2016, 17:06   

Skrzynia i silnik - temat prosty - Galant VR-G, czyli 2.5 N/A 4x4. Do wyboru automat lub manual. Gożej trochę z dostępnością takich dawców, ale zdarzają sie i nie kosztują dużo, bo zdecydowanie trudno upłynnić graty - do VR-4 mało co pasuje.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Juzek 
Nowy Forumowicz

Auto: Space wagon 99' 2.4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 20-03-2016, 18:10   

To temat swapa na 2.5 myślę że jest jasny dzięki Bartek za odpowiedź.

Jakby jeszcze ktoś mógł się wypowiedzieć na temat silnika 4g64, a w sumie to samej głowicy. Gdyby zostawić dół (wtedy skrzynia i reszta siedzi sobie na miejscu) a zmienić tylko górę. Jest jakaś głowica, która nie posiada wtrysku bezpośredniego a jest kompatybilna z 2.4 GDI?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 20-03-2016, 20:45   

Nie zostawisz całego dołu - kształt tłoków to uniemożliwia. Musiałbyś wymienić cały silnik na taki z amerykańskiego Galanta EA4 razem z elektroniką. Zabawy sporo, mniej mocy - czy warto? Myślałem nad taką opcją, ale ją odpuściłem.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-03-2016, 21:19   

Juzek napisał/a:
Jakby jeszcze ktoś mógł się wypowiedzieć na temat silnika 4g64, a w sumie to samej głowicy. Gdyby zostawić dół (wtedy skrzynia i reszta siedzi sobie na miejscu) a zmienić tylko górę. Jest jakaś głowica, która nie posiada wtrysku bezpośredniego a jest kompatybilna z 2.4 GDI?


4G63T
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.