 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zdjęcie synchronizatora i piątki |
Autor |
Wiadomość |
polek
Forumowicz
Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: toruń
|
Wysłany: 10-03-2016, 19:10 zdjęcie synchronizatora i piątki
|
|
|
Panowie i Panie.
Muszę rozkręcić skrzynie w mojej carismie. Chcę zdjąć synchronizator i zębatkę piątki, ale za cholerę nie mogę dobrać ściągacza. Szczelina taka wąska, że nic wejść nie chce. Ma ktoś jakiś pomysł na zdjęcie tego ustrojstwa?
[ Dodano: 16-03-2016, 21:35 ]
Dobra tryby zeszły! Rozpołowiłem skrzynkę (ciężko szło, coś blokowało, ale w końcu puściło) i rozleciały się trzy sprężynki i trzy kuleczki jak karaluchy po piwnicy. Powiedzcie mi skąd to wyleciało, szukam dla nich miejsca, ale nie bardzo wiem gdzie przypasować. W manualu na rysunkach nie ma tych kuleczek więc nie wiem co teraz z nimi. I jeszcze jedno: przy okazji chciałem zobaczyć uszczelniacz wybieraka i o dziwo nie widzę go od wewnątrz, chyba że jest wbity w korpus skrzyni i go nie widać. Jak to jest z tym uszczelniaczem bo wcześniej czytałem, że jak się chce go wymienić to trzeba skrzynię ciach na pół.
[ Dodano: 16-03-2016, 21:37 ]
[ Dodano: 21-03-2016, 22:19 ]
jak w temacie. No to skrzynię opanowałem, ale nie obeszło się podczas rozkładania bez usterek (jak to w życiu bywa, kiedy się pierwszy raz coś robi). Ale teraz następną już z zamkniętymi rozbiorę. Mam jeszcze mały problem przy mechanizmie różnicowym - jak ktoś wie jak go wyciągnąć to proszę o poradę. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-03-2016, 22:48
|
|
|
Od strony przegubu pod uszczelniaczem jest zabezpieczenie które trzeba zdjąć i dalej powinno dać się wyciągnąć mechanizm różnicowy. Te śruty i sprężynki siedzą przy wodzikach ustalając ich położenie, powinno się je powyciągać przy wyciąganiu wodzików. Podkładaj też dobrze blokady blokujące wodziki jak wrzuci się jakiś bieg, to żeby nie dało się przesunąć innego wodzika coby nie zblokować skrzyni. |
|
|
|
 |
polek
Forumowicz
Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015 Posty: 54 Skąd: toruń
|
Wysłany: 07-04-2016, 13:15
|
|
|
Dzięki. Już wszystko jasne. |
|
|
|
 |
|
|