Problemy z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
Zawisza Gruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 09-03-2016, 20:26 Problemy z odpalaniem
|
|
|
Znòw witam wszystkich
Dzisiejszy temat to problemy z odopalaniem . polega na tym że na ciepłym silniku jest problem z odopalaniem nawet śmierdzi benzyną, jak przełączenie na gaz odpala i działa poprawnie po przejechaniu kawałka drogi przełączania na benzynę i jedzie normalnie aż zgasze i znòw tylko odpalanie na gazie zostaje.. Narazie przez ostatnie dwa tygodnie działo się to trzy razy i zawsze na ciepłym silniku . są jakieś pomysły? I jak to sprawdzić,? |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 10-03-2016, 17:32
|
|
|
Możliwe, że wtryski puszczają paliwo dlatego czuć jego zapach. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
Zawisza Gruszka
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma Kombi; mazda 626 Ge,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 10-03-2016, 17:44
|
|
|
Jak kręciłem rozrusznikiem to nie śmierdziało dopiero jak dostałem gazu i nie odpalił jak prze łączyłem na gaz odpalił jak sprawdzić wtryski? I jakie elementy są odpowiedzialne za wporę dopuszczenie benzyny do komory spalania? I jak je sprawdzić? Co to jest za błąd 22 i 23 nie pamiętam ktôry teraz. W weekend dprawdzę kodu dokładniej |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-03-2016, 11:53
|
|
|
Sprawdź jakie są teraz błędy.
Być może czujnik temperatury silnika (lub obwód tzn. kable) jest uszkodzony i go przelewa jak jest ciepły silnik. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3558 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-03-2016, 17:23
|
|
|
Warto również zajrzeć do samego ECU i zobaczyć w jakim stanie są kondensatory elektrolityczne. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|