[II 2.4 MIVEC] Gdzie jest korek spustowy płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
kris504
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-09-2015, 22:44 [II 2.4 MIVEC] Gdzie jest korek spustowy płynu chłodniczego
|
|
|
Chcę wymienić płyn chłodniczy. Po zdjęciu węża najniżej idącego zlatuje ok 4L płynu.
2 litry zostaje w bloku. Gdzie szukać korka spustowego na bloku silnika? Prosił bym w miarę dokładną lokalizację. Jakim kluczem odkręcać ? Bardzo proszę o podpowiedź. |
_________________ Kris504 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 26-09-2015, 07:34
|
|
|
Jakim kluczem to nie wiem .
Techniczne dane z manuala:
Tightening torque:
39 ± 3 N·m <4B1>
Quantity:
7.5 L <4B1>
(including 0.65 L in the radiator condenser tank)
Recommended antifreeze: DIA QUEEN SUPER LONG LIFE. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
kris504
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015 Posty: 26 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2015, 08:58 Dzięki
|
|
|
Dzisiaj wymienie cały płyn. |
_________________ Kris504 |
|
|
|
 |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 31-03-2016, 19:50
|
|
|
Witam . Może tutaj ktoś zagląda z posiadaczy 2.4 Mivec. Mam prośbę, czy mógłby ktoś z posiadaczy tego właśnie silnika odkręcić korek na przewodzie (chlodnicy) na zimnym silniku i zobaczyć czy płyn jest pod sam korek czy jak. Oraz na gorącym silniku czy właśnie ten gruby wąż jest miękki czy twardy jak piorun. Mam problem u siebie i potrzebuje porównania. Mam nadzieje że to nie będzie uszczelka pod głowicą. Dziękuję i pozdrawiam |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 01-04-2016, 10:41
|
|
|
Na zimnym woda pod korkiem. Rura miękka. |
|
|
|
 |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 01-04-2016, 11:27
|
|
|
Dziękuję bardzo. Prosiłbym żeby sprawdzić rury na gorącym czy twarde mocno czy nie. Widać szykuje mi się poważna robota |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 05-04-2016, 15:18
|
|
|
Zrobiłem 140km tego pięknego wiosennego dnia (22 stopnie!).
Rury miękkie. Palce poparzone... |
|
|
|
 |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 05-04-2016, 20:45
|
|
|
Dzięki bardzo, u mnie niestety rury twarde.Jest jakiś problem . Myślałem o najgorszym ale raczej to nie jest problem z głowicą i tym podobnie. Miałem mnóstwo powietrza wszędzie. Opowietrzylem w miarę dobrze i przejechałem 200 km i plynu nie wyrzuciło do zbiornika. Ale w domu postanowiłem jeszcze odpowietrzyć i niestety po przejechaniu 200 km wyrzucił z litr do zbiornika. Temp idealna ,olej przed wymiana czysciutki a płyn bez mazi i tym podobne. Nic będę patrzył co się dzieje a może komuś w miedzy czasie coś przyjdzie do głowy.
Pozdrawiam
[ Dodano: 23-06-2016, 12:16 ]
Witam. W miedzy czasie zleciłem dla własnego spokoju test spalin w płynie chłodzącym oraz pomiar ciśnienia w cylindrach. Oba testy pozytywne dla mnie,tzn bez usterek. Pzdr. |
|
|
|
 |
|