Carisma zderzak tyl |
Autor |
Wiadomość |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 16-04-2016, 07:41
|
|
|
Pytaj na niemieckim forum i ogłoszeniach, na tamten rynek takie wychodziły |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 16-04-2016, 17:31
|
|
|
Pamiętaj żeby od razu kupić dokładki na błotniki, bo będzie wyglądało bez nich fatalnie. |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-04-2016, 17:41
|
|
|
A czy ta niemiecka wersja miała jakieś specjalne oznaczenia? |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 16-04-2016, 19:46
|
|
|
"zostaw dokładki golfiarzom i za tą kasę kup kobiecie kwiatka " - mądrze powiedziane, zwłaszcza gdy ma się dostęp do upragnionej kobiety. |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-04-2016, 21:00
|
|
|
Pozostawienie to bez komentarza bo o gustach się nie rozmawia a co do wiejskiego tuningu to nie kieruj tego do mnie bo nie widziałeś mojej Carismy a kieruj do kolegów z kołpakami pokrowcami itp itd dobrze dopasowany zderzak z dyfuzorem do sportowego wyglodu pasuje jak najbardziej |
Ostatnio zmieniony przez Smera92 16-04-2016, 21:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-04-2016, 21:09
|
|
|
Już poprawilem. Niestety słowniczek z tabletami a co do tej wersji "stock" dlaczego wujek Google jej nie znajduje? |
|
|
|
 |
xCrashx
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 90 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 16-04-2016, 23:29
|
|
|
Smera92 napisał/a: | Pozostawienie to bez komentarza bo o gustach się nie rozmawia a co do wiejskiego tuningu to nie kieruj tego do mnie bo nie widziałeś mojej Carismy a kieruj do kolegów z kołpakami pokrowcami itp itd dobrze dopasowany zderzak z dyfuzorem do sportowego wyglodu pasuje jak najbardziej |
*z imitacją dyfuzora Takie coś w takim zderzaku nie pełni żadnej praktycznej funkcji. Aby dyfuzor był skuteczny (i w ogóle działał) potrzebuje odpowiednio ukształtowanej podłogi
Co do tematu to cóż... też uważam, że to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Ale nie moje auto, nie moje pieniądze, więc nie namawiam, nie odradzam: "róbta co chceta" Nie jestem przeciwnikiem tuningu, jednak ja należę do obozu zwolenników efektywności, nie efektowności Tak samo jak pisałeś w którymś temacie o glebieniu auta. Dla mnie to totalnie bez sensu, poza wątpliwym pięknem (dla mnie nawet bardzo wątpliwym) nie przynosi to żadnych korzyści, a nawet wręcz przeciwnie, często nawet szkodzi. Lepiej zainwestować w komplet porządnych sprężyn i amorów bo to przynajmniej "robi robotę", a nie stwarza tylko pozory. Ale nie hejtuję, Ty uważasz tak, ja inaczej, każdy ma prawo do własnego zdania i poglądów
edit: "a co do tej wersji "stock" dlaczego wujek Google jej nie znajduje?" "Stock" to seria, znaczy samochód seryjny, taki jak wyjechał z fabryki, a nie nazwa serii |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 16-04-2016, 23:50
|
|
|
Ok temat do zamknięcia jak widać tutaj ludzie nie odpowiadania na zadane pytania tylko krytykują i próbują wmówić że ich seryjne auto jest lepsze od tego zrobionego. I dlatego nie zobaczycie tematu z opisem i zdjęciami mojego auta bo mam już dość pytań po co ci to na szczęście jest jeszcze bardzo duża grupa osób z podobną pasją |
|
|
|
 |
xCrashx
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Gru 2014 Posty: 90 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 17-04-2016, 00:01
|
|
|
Kto Cię tutaj skrytykował, albo kto powiedział ,że seryjne auto jest lepsze? Nikt nic takiego nie powiedział, jednak swoje zdanie i pogląd na ten temat chyba możemy wyrazić? Mi się to po prostu nie podoba, a Ty rób co chcesz, Twoja sprawa Nie oczekuj jednak zachwytu i poklasku z mojej strony. |
|
|
|
 |
Smera92
Forumowicz
Auto: Carisma DiD 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2014 Posty: 53 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-04-2016, 00:55
|
|
|
Na tyle odp dowiedziałem się tylko że szukaj w niemczech a reszta to wasze opinie. Nie pytalem co o tym sądzicie a gdzie znajdę |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-04-2016, 01:18
|
|
|
Smera92 napisał/a: | gdzie znajdę |
W Niemczech. A i to tylko raczej używki na portalach ogłoszeniowych, na forach, ewentualnie na szrotach. Firmy, które robiły akcesoria do Carismy już dawno przestały tego typu rzeczy produkować, a i produkcja była mała. Powód ? Zbyt małe zapotrzebowanie. Carismy produkowano w latach 1995-2004, w tym czasie wyprodukowano tylko ok. 385 tysięcy aut. Dla porównania - VW Passat B3/B4 w latach 1988-1996 wyprodukowano ok. 11 milionów egzemplarzy.
Możesz także pytać po firmach produkujących części tuningowe w Polsce, pierwszy przykład z Google :
http://www.eba.com.pl/s4-tuning_samochodow.html
powinni zrobić Ci na zamówienie co tylko będziesz chciał - oczywiście, o ile nie masz co robić z nadmiarem gotówki. Bo koszty mogą być spore, lub nawet większe niż spore. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-04-2016, 22:54
|
|
|
fora są po to, żeby każdy mógł wyrazić swoją opinię, możesz je rozpatrywać albo olewać
Tak czy siak raczej z takimi rzeczami zostaje Ci szukać po firmach zajmujących się odbitkami i np coś takiego można znaleźć:
http://www.spojler.pl/pro...--mca992-tuning |
|
|
|
 |
Rzucio
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 210 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-04-2016, 21:39
|
|
|
Wypowiem sie cos w tym temacie bo...u mnie z auta pozostaly tylko drzwi fabryczne i dach,wiec...jeśli chodzi Ci o taki zderzak tylny to nie wychodziło nic takiego fabrycznego. Ten zderzak to custom. Sam bede niebawem rzezbił takowy. Jak masz wiecej pytan pisz privy.
Pozdro |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6
Uno Turbo MKI
 |
|
|
|
 |
davitxx
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-05-2016, 16:32
|
|
|
Rzucio, ja bym chętnie obejrzał na żywo tak zrobione autko.
Czy obniża to tył auta? Czy do takiego zderzaka trzeba wymieniać też przód/nakładki na progi czy poziom jest podobny? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|