Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2.5 automat lpg, nie odpala
Autor Wiadomość
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
  Wysłany: 15-01-2016, 16:56   [EA5A/W 2.5] 2.5 automat lpg, nie odpala

Cześć Wam! Mam taki problem, może znów uda się coś wymodzić z Waszą pomocą.
Wczoraj odpaliłem Galanta, żeby się rozgrzał i wysuszył w srodku. Wsiadłem, ujechalem ze 50m, ja mu w gaz, a on zgasł. Odpaliłem, on się przelaczyl już na lpg, ale po dodaniu gazu on się zatykał jakby. Żeby wkręcić go na obroty, musiałem tylko delikatnie musnąć pedał gazu, wtedy ciągnął nawet do odcinki... Był wieczór, więc temat zostawiłem. Dzisiaj jest już inaczej, bo on w ogóle nie zapala. Odkreciłem pokrywkę, wykrecilem świecę iskra jest. Odłączyłem aku, mając nadzieję, że coś się zresetuje i zadziała, ale nici z tego... Nie świeci się żaden check engine, wszystkie kabelki i wężyki wydają się być ok...
Macie jakiś pomysł? Szukałem podobnego tematu i każdy zdaje się być innym od mojego...
_________________
Radek
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2016, 19:12   

Wykluczyć LPG - zakrecić zawór i odpalać na benzynie

Weryfikacja kopułki z palcem rozdzielacza, jezeli ok, to weryfiokacja iskry zwracając jednak uwagę na jej "moc" - cóż z tego ze iskra jest jak w komorze spalania jest rozdmuchnięta bo nie ma mocy - w takim przypadku aparat do wymiany.

Weryfikacja obecności paliwa i sterowania wtryskiwaczy, kontrola diagnostyczna ECU

Po tych zabiegach napewno znajdziesz powód owego zachowania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 16-01-2016, 08:36   

A czy podłączenie mitsu pod komputer pomoże wyjaśnić co się dzieje?
_________________
Radek
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-01-2016, 08:41   

Będziesz mógł sprawdzić błedy ECU i podejrzeć parametry pracy podczas próby rozruchu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 13-02-2016, 13:12   

Ciąg dalszy przygód z Galem.
Auto oddałem do mechanika. Zabrał laweta do siebie. Po wymianie kopułku, świec i przewodów, auto zapala, jedzie ale nadal szarpie niemiłosiernie, gaśnie na wolnym. Nie szarpie powyżej 2000 obr. Na Lpg w ogóle nie rozwija obrotów. Nie wiem co może być. Macie pomysł? Może jakiś czujnik wałków, wału... Jestem co raz bardziej podkurzony. 1000 zł poszło a z pojazdem nadal coś jest.
_________________
Radek
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-02-2016, 15:57   

Sprawdź cewkę. Jak wygląda iskra?
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 13-02-2016, 17:47   

Myślisz, że może być cewka? Jak ja sprawdzić?
_________________
Radek
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-02-2016, 18:35   

Zobacz jaka jest iskra. Najprościej podmienić na próbę aparat zapłonowy.
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 13-02-2016, 19:21   

Podmienić na jakiś inny, sprawny tak?
_________________
Radek
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-02-2016, 21:44   

Dokładnie. Na 90 proc to wina układu zaplonowego. Tylko kwestia czy to cewka czy power tranzystor. Obstawiam cewkę ale tranzystor tez ulega czasem awarii. Rzuć okiem na iskre
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 13-02-2016, 22:19   

W poniedziałek jadę jeszcze raz do mechanika i powiem mu o tym, co tu napisałeś, może to jemu ułatwi. Ja zobaczę iskrę i pewnie nie będę potrafił jej opisać. Na samym początku awarii, jedynie potrafiłem ją wywołać po za garem. Dziękuję za odpowiedź. Napiszę, jak tylko coś się wyjaśni.
Ale już mam powoli dość. Od listopada jeździłem nim 3 tygodnie. Jak odebrałem go od blacharza, tak po 3 tygodniach stało się to, o czym teraz piszę:(
_________________
Radek
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-02-2016, 03:18   

To dość częsta awaria układu zaplonowego. Szczególnie w autach z LPG.
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 23-02-2016, 21:47   

Ważne pytanie, gdzie dokładnie znajduje się cewka w galancie i czy jednakowa była montowana do każdego silnika 2.5 w automacie?
_________________
Radek
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-02-2016, 22:00   

W aparacie. Tak do wszystkich była taka sama.
 
 
ktpb 
Forumowicz
Leon


Auto: Eclipse, 1992r, 2.0 16V DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 49
Skąd: Police
Wysłany: 23-02-2016, 22:04   

To i jeszcze jedno pytanie, łatwo się dostać?
_________________
Radek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.