Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chipowanie silnika 2.0 w Lancerze
Autor Wiadomość
4fi 
Nowy Forumowicz
Tarnowski Drink Team

Auto: Mitsubishi Lancer 2.0i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 10
Skąd: Kraków / Tarnów
Wysłany: 18-09-2012, 19:47   Chipowanie silnika 2.0 w Lancerze

Witam,

Czy ktoś z Was chipował silniczek w Lancerze 2.0i 135km? Jeśli tak to napiszcie jak to się sprawuje i czy warto. No i oczywiście gdzie najlepiej to zrobić.

A może ktoś po prostu wie czy da się to zrobić, gdzie i za jakie pieniadze. Niestety od dwóch lat mam swojego lancera i już powoli zaczyna brakować mi mocy ;)

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2012, 20:19   

Ja może będę coś grzebać w mapach w takim lancelocie - zobaczymy co wyjdzie :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 18-09-2012, 20:53   

Mój kolega tyle że w Wrx'sie po wymianie wydechu na 3 cale i zmianie map dostał przyrost rzędu 10-12%.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2012, 21:06   

Turbo to zupełnie co innego.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
SenseJLF 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 26-01-2013, 19:29   

Maretzky85 napisał/a:
Ja może będę coś grzebać w mapach w takim lancelocie - zobaczymy co wyjdzie :)


Witam.
I jak??Dało to coś??
_________________
SnJ
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-01-2013, 20:38   

Skończyło się na zmianie silnika na 2,5V6. W trakcie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
SenseJLF 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Kombi '03
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 8
Skąd: Szczytno
Wysłany: 27-01-2013, 08:59   

:) tylko pozazdrościć ;) No nic szukam dalej jak tu podnieść trochę mojego kombiaka:)
Jak by ktoś coś wiedział i robił dajcie znać :)
_________________
SnJ
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 01-05-2017, 13:17   

Jak masz lpg to coś u kumatego tiunera parę kucy wydusisz, a tak to daruj sobie. W dolocie średnio jest co poprawiać, a bez wałków i konkret wydechu lipa będzie. Jak masz trochę hajsu wal turbo na małym sofcie, 0.5 bara,
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 01-05-2017, 18:52   

Opowiem Wam historię mojego znajomego, który na siłę dłubał wolnossący motor, co prawda w Hondzie, ale zawsze. Otóż rzecz dotyczy motoru D16Z6, czyli 1,6 z V-Tec i mocą 125KM... Zainwestował w ten silnik bodaj 25tys zł, Wrzucił blok od 1,5, głowicę od 1,6 ostry wałek, tłoki doprężające, cuda wianki, doloty, wydechy masa JDMowych gratów, i po strojeniu wypluło mu 169KM... Wszystko super, ale silnik przeżył nieco ponad 15k km. Przyrost mocy rzędu 30%, moment obrotowy wzrósł o niecałe 10% i wynosił 165Nm. Po prostu czaaad!

Motor w lancerze jest z grubsza tym samym, jaki siedzi w Outlanderze Turbo, toteż niewiele potrzeba by zrobić z niego doładowany silnik. Spokojnie wytrzymuje boost rzędu 1,5 bara bez kucizny.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
TomekWPR 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 2005
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2017, 00:35   

Znacie kogoś to zaturbił ?
Ostatnio często chodzi mi to po głowie.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2017, 01:21   

TomekWPR, łatwiej kupić uturbiony. Wtedy masz już gotowy silnik z turbo. Jak uturbiasz jest wiele do zrobienia i jak o czymś zapomnisz, to może paść
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
zbychu74 
Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 2,0 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Sty 2016
Posty: 603
Skąd: tuchola
Wysłany: 25-06-2017, 15:29   

TomekWPR napisał/a:
Znacie kogoś to zaturbił ?
Ostatnio często chodzi mi to po głowie.


Uturbianie wolnossaka wiąże się z wydaniem worka pieniędzy.
_________________
zbychu74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.