 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
LordMaks
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 4 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23-05-2016, 09:24 [CJ1A 1.3] Problem z odpaleniem
|
|
|
Witam wszystkich.
Od niedawna powrócił mi problem z odpaleniem. Silnik odpala, lecz momentalnie spadają obroty, silnik gaśnie i zapala się znaczek akumulatora(ładowania akumulatora?). Dodaje gazu silnik chodzi, puszcze obroty spadają i gaśnie. Wcześniej przeczyściłem przepustnice, kopułke i palec i wszystko było ok. Akumulator sprawdzałem multimetrem ok 12.54V, alternator sprawdzałem na włączonym silniku pare dni wcześniej na klemach aku. było 14.(?) nie pamiętam dokładnie. Ma ktoś pomysł co to może być ?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-05-2016, 09:47
|
|
|
Możliwe, że silniczek krokowy, regulujący wolne obroty, wymaga czyszczenia lub wymiany lub w sterowniku silnika wylały się kondensatory i wymagają wymiany. Koszt takiej wymiany w zakładzie naprawy RTV nie powinien przekroczyć 50zł. |
|
|
|
 |
LordMaks
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 4 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23-05-2016, 14:08
|
|
|
Sprobuje wyczyścić silniczek krokowy tylko musze się zaopatrzyć w krótszy śrubokręt. Wystarczy go przelać benzyną ekstrakcyjną czy czymś mocniejszym ?? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-05-2016, 17:26
|
|
|
To zależy w jakim będzie stanie. |
|
|
|
 |
LordMaks
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2015 Posty: 4 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25-05-2016, 16:34
|
|
|
Mam problem z demontażem silniczka odkręciłem 2 śruby i nie mogę wyciągnąć silniczka. Jest schowany w tym metalowym ? Wcześniej odkręciłem to plastikowe i przeczyściłem ale to nie był chyba cały krokowiec.
http://imgur.com/EHIK2f1
[ Dodano: 12-07-2016, 11:02 ]
Odświeżam.
Problem znikał po resecie komputera, po paru kilometrach powracał. Teraz po jakimś czasie obroty utrzymują się na 2000-2100 na biegu jałowym. Oddałem do mechanika, stwierdził że to map sensor, takowy błąd mu się pokazał na komputerze, był sprawdzany pod kątem podciśnienia. Kupiłem map sensor (używany) na allegro wymieniłem i wszystko działało identycznie tzn. 2k obrotów na jałowym. Wymieniłem nawet krokowy. Proszę o pomoc to auto już dobija. |
|
|
|
 |
|
|