Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbiornik paliwa z nierdzewki
Autor Wiadomość
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 21-06-2014, 21:34   Zbiornik paliwa z nierdzewki

Witam wszystkich . Trochę czasu mi to zabrało ale efekt jest . Cięcie laserem elementów zbiornika gięcie spawanie i oto jest.
https://plus.google.com/113994490019149530050/posts/HArPVihsK5X
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-06-2014, 21:36   

UUUaaaa! niezle ))

A wiele trzeba dac za takie zabawkie ?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 21-06-2014, 22:00   

Jeszcze wszystkiego nie podliczyłem jak skończe na gotowo to dam znać.
Zbiornik jest o 10 l większy blacha 1,5 k.o.
_________________

 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 21-06-2014, 22:15   

A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ?
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-06-2014, 08:31   

apg2312 napisał/a:
A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ?


Tak a na przeglądzie odkręcają osłony i sprawdzają zbiorniki :mrgreen: Nie rozśmieszaj.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 22-06-2014, 10:20   

TangoKK napisał/a:
apg2312 napisał/a:
A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ?


Tak a na przeglądzie odkręcają osłony i sprawdzają zbiorniki :mrgreen: Nie rozśmieszaj.
w pewnym sensie to może nie przejść jak, "dokładny", będzie przegląd. Od któregoś ?? roku wszystko co jest wieszane na samochodzie musi być z atestem a w takiej Szwajcarii jak zauważą, a różnie może to być :? , taki zbiornik to na lawecie odwyrtka do granicy.
10 litrów więcej ?? paliwa może uratować "tyłek" tylko czy warto było ?? Kawał fajnej roboty, jak widać na zdjęciu ,profesjonalnej roboty.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2014, 11:07   

Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.

Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?

Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.

Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-06-2014, 11:53   

bluecd napisał/a:
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.


A czy w zbiornikach nie ma odpowietrzenia? Myślę, że jednak jest :roll:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 22-06-2014, 12:19   

Cytat:
A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ?


To i musiały by nie przechodzić (i nie powinny :mrgreen: ) inne "cudowne" oferowane w internecie zbiorniki z włókna szklanego. Tak samo jak i ten nie mają żadnych certyfikatów i homologacji.

Cytat:
10 litrów więcej ?? paliwa może uratować "tyłek" tylko czy warto było ??

Myślę, że +10 wyszło przy okazji. A powód wykonania takiego zbiornika był inny :wink:
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2014, 13:23   

TangoKK napisał/a:
bluecd napisał/a:
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.


A czy w zbiornikach nie ma odpowietrzenia? Myślę, że jednak jest :roll:



))) Slusznie !

Dalej mi sie ten pomysl podoba.
A propos: kiedys powstal Landrover z karoseria z alu, potem Audio Quattro tez z alu, teraz czas na Pajero Inox.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 22-06-2014, 13:44   

bluecd napisał/a:
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.

Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?

Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.

Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna.


Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna.
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2014, 14:10   

michalpajur napisał/a:
bluecd napisał/a:
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.

Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?

Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.

Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna.


Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna.


To racja-koszty robocizny po pierwsze.
**
A jak z ciezarem? Bo wyglada pancernie-1 czlowiek toto uniesie?
Szczegolnie z ciezarem w porownaniu do oryginalu czyli ory+90L paliwa vs. nowy+100L paliwa-zbuirnik wisi za tylna osia,jakos tam dodatkowo docisnie zawieszenie?, jak z przeswitem-ten sam?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 22-06-2014, 14:17   

bluecd napisał/a:
michalpajur napisał/a:
bluecd napisał/a:
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.

Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?

Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.

Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna.


Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna.


To racja-koszty robocizny po pierwsze.
**
A jak z ciezarem? Bo wyglada pancernie-1 czlowiek toto uniesie?
Szczegolnie z ciezarem w porownaniu do oryginalu czyli ory+90L paliwa vs. nowy+100L paliwa-zbuirnik wisi za tylna osia,jakos tam dodatkowo docisnie zawieszenie?, jak z przeswitem-ten sam?


Jutro podam wagę dokładnie ale spokojnie ok 20 kg Jak zainstaluje to podam dokładnie co i jak.
_________________

 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-06-2014, 21:10   

to jeszcze jakies zdjecie albo info czy sa przegrody wewn. w zbiorniku.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
michalpajur 
Forumowicz


Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
Wysłany: 22-06-2014, 21:21   

bluecd napisał/a:
to jeszcze jakies zdjecie albo info czy sa przegrody wewn. w zbiorniku.


Tak są przegrody, tak jak w oryginale-odwzorowane oraz czerpak ślimakowy (ten żółty) też zrobiony z k.o. Jutro wrzucę foty
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.