Zbiornik paliwa z nierdzewki |
Autor |
Wiadomość |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-06-2014, 21:36
|
|
|
UUUaaaa! niezle ))
A wiele trzeba dac za takie zabawkie ? |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 21-06-2014, 22:00
|
|
|
Jeszcze wszystkiego nie podliczyłem jak skończe na gotowo to dam znać.
Zbiornik jest o 10 l większy blacha 1,5 k.o. |
_________________
 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 21-06-2014, 22:15
|
|
|
A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ? |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-06-2014, 08:31
|
|
|
apg2312 napisał/a: | A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ? |
Tak a na przeglądzie odkręcają osłony i sprawdzają zbiorniki Nie rozśmieszaj. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-06-2014, 10:20
|
|
|
TangoKK napisał/a: | apg2312 napisał/a: | A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ? |
Tak a na przeglądzie odkręcają osłony i sprawdzają zbiorniki Nie rozśmieszaj. | w pewnym sensie to może nie przejść jak, "dokładny", będzie przegląd. Od któregoś ?? roku wszystko co jest wieszane na samochodzie musi być z atestem a w takiej Szwajcarii jak zauważą, a różnie może to być , taki zbiornik to na lawecie odwyrtka do granicy.
10 litrów więcej ?? paliwa może uratować "tyłek" tylko czy warto było ?? Kawał fajnej roboty, jak widać na zdjęciu ,profesjonalnej roboty. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2014, 11:07
|
|
|
Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.
Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?
Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.
Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-06-2014, 11:53
|
|
|
bluecd napisał/a: | Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone. |
A czy w zbiornikach nie ma odpowietrzenia? Myślę, że jednak jest |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 22-06-2014, 12:19
|
|
|
Cytat: | A wiesz o tym, że na przeglądzie taki zbiornik Ci nie przejdzie ? |
To i musiały by nie przechodzić (i nie powinny ) inne "cudowne" oferowane w internecie zbiorniki z włókna szklanego. Tak samo jak i ten nie mają żadnych certyfikatów i homologacji.
Cytat: | 10 litrów więcej ?? paliwa może uratować "tyłek" tylko czy warto było ?? |
Myślę, że +10 wyszło przy okazji. A powód wykonania takiego zbiornika był inny |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2014, 13:23
|
|
|
TangoKK napisał/a: | bluecd napisał/a: | Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone. |
A czy w zbiornikach nie ma odpowietrzenia? Myślę, że jednak jest |
))) Slusznie !
Dalej mi sie ten pomysl podoba.
A propos: kiedys powstal Landrover z karoseria z alu, potem Audio Quattro tez z alu, teraz czas na Pajero Inox. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 22-06-2014, 13:44
|
|
|
bluecd napisał/a: | Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.
Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?
Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.
Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna. |
Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2014, 14:10
|
|
|
michalpajur napisał/a: | bluecd napisał/a: | Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.
Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?
Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.
Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna. |
Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna. |
To racja-koszty robocizny po pierwsze.
**
A jak z ciezarem? Bo wyglada pancernie-1 czlowiek toto uniesie?
Szczegolnie z ciezarem w porownaniu do oryginalu czyli ory+90L paliwa vs. nowy+100L paliwa-zbuirnik wisi za tylna osia,jakos tam dodatkowo docisnie zawieszenie?, jak z przeswitem-ten sam? |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 22-06-2014, 14:17
|
|
|
bluecd napisał/a: | michalpajur napisał/a: | bluecd napisał/a: | Jedna sprawa mnie zastanawia: jaka jest odpornosc takiego zbiornika na rozprezajace sie pary paliwa? Domyslam sie ,ze ropa nie jest tak niebezpieczna jak benzyna ale z jakiegos powodu tlocza te zbiorniki z blach - tzn. krawedzie sa zaokraglone.
Interesuje mnie-jak sie udalo z dokladnoscia odwzorowania? Czy gabaryty i mocowania pasuja? Jak bedziesz sprawdzal na szczelnosc?
Ogolnie pomysl b.fajny i domyslam sie,ze pracochlonny -ALE :co nierdzewka-to nierdzewka.
Mysle ,ze trzeba by przewidziec tez o przekladki/dystanse z elastomeru/EPDM albo kauczuku w miejscach zetkniecia z karoseria auta bo zdaje sie ,ze moze tam powstawac korozja galwaniczna. |
Opary paliwa są no bieżąco odprowadzane odpowietrznikami. A tłoczą te zbiorniki ponieważ proces technologiczny wykonania takiego zbiornika jest prosty kopyto kawał blachy i miliony sztuk trzepią na prasie dwie połówki zbiornika zgrzewają i tyle taki proces jest tani i szybki i wymiary stabilne . A przy spawaniu to już inna sprawa ,
tak podkładki będą EPDM Stal nierdzewna jest twarda i zarazem bardzo ciągliwa z porównaniem z jakiego pudru jest oryginalny zbiornik blacha miękka bo musi być tłoczna. |
To racja-koszty robocizny po pierwsze.
**
A jak z ciezarem? Bo wyglada pancernie-1 czlowiek toto uniesie?
Szczegolnie z ciezarem w porownaniu do oryginalu czyli ory+90L paliwa vs. nowy+100L paliwa-zbuirnik wisi za tylna osia,jakos tam dodatkowo docisnie zawieszenie?, jak z przeswitem-ten sam? |
Jutro podam wagę dokładnie ale spokojnie ok 20 kg Jak zainstaluje to podam dokładnie co i jak. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-06-2014, 21:10
|
|
|
to jeszcze jakies zdjecie albo info czy sa przegrody wewn. w zbiorniku. |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
michalpajur
Forumowicz

Auto: PAJERO 3.2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2011 Posty: 33 Skąd: ŻNIN K BYDGOSZCZY
|
Wysłany: 22-06-2014, 21:21
|
|
|
bluecd napisał/a: | to jeszcze jakies zdjecie albo info czy sa przegrody wewn. w zbiorniku. |
Tak są przegrody, tak jak w oryginale-odwzorowane oraz czerpak ślimakowy (ten żółty) też zrobiony z k.o. Jutro wrzucę foty |
_________________
 |
|
|
|
 |
|