Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Outlander II 2.2 Di-D MIVEC] Chcę kupić
Autor Wiadomość
psychoderyna 
Nowy Forumowicz


Auto: kupuje Outlander 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 1
Skąd: Żywiec
  Wysłany: 28-05-2016, 23:20   [Outlander II 2.2 Di-D MIVEC] Chcę kupić

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem Outlander II 2.2 Di-D MIVEC.
Konkretnie chodzi o tego: otomoto Outlander II 2.2 VIN: JMBX9CW1WBF002222
Wstępnie już się z gościem umówiłem. VIN sprawdzałem ale Polskie bazy nic nie dają a w holenderskiej nie ma w ogóle.

Problem mianowicie taki,m że jest to jakaś wioska i raczej mechanika tam nie uświadczę.
Na co sam powinienem zwrócić uwagę podczas oględzin pojazdu. Gdzie szukać wycieków jakichś, gdzie szukać rdzy i korozji.

Generalnie w/w model jest kupiony z salonu w Niemczech i jeździł w Holandii gdzie następnie wrócił w rozliczeniu do salonu w Niemczech.
Udokumentowany ma przebieg, wizualnie wydaje się dobry i bez zarzutu. Chodzi mi o silnik, podzespoły. Na co zwrócić uwagę pod maską.



P.S ... tak na marginesie historia od Lancera do Outlandera ;)
Zakochałem się w Outlanderze a zaczęło się od tego, że oglądałem auta niezawodne i z silnikiem pod LPG. Wybór padł na Lancera sedan. W efekcie poszedłem na kompromis ze względu na bagażnik i funkcjonalność zdecydowałem się na sportbeg-a. Nagle pomyślałem, że jak juz chce mieć auto żeby coś niem przewieź to lepszy byłby ASX. Przejrzałem sporo ASXów i opini czytałem ze najlepiej pod gaz z roczników 2011 i młodsze bo wzmacniane zawory mają itd itp. Suma sumaru zrobiłem rachunek sumienia i zrezygnowałem z gazu po nie zamierzam jeździć w trazy dalekie i wziąłem pod uwagę diesla. Broniłem się przed Dieslem ponieważ jeździłem zawsze benzyną i lubiłem samochody wkręcać na obroty.
Po 3 miesiącach przeglądania i szukania ASX gdzieś z boku głowy zaświtała mi myśl że może Outlander byłby najlepszym wyjściem ale po co dopadać skoro mogę mieć ASX w tej cenie z panoramicznym dachem i navi. Biłem się z myślami, do póki przede mna nie przejechał piękny biały Outlander. Zakochałem się, stwierdziłem po cholere mi panoramiczny dach, droge mam przed sobą a nie na podsufitce, po co mi nawigacje i ekran dotykowy... przecież zawsze mogę dokupić z czasem.... no i zacząłem przeglądacz Outlandery poczytałem, pooglądałem i stwierdziłem ze mimo, że z Polski zimy znikają to wolę napęd 4x4 w zamian za te wszystkie bajery ASXa. Znow wróciła wizja LPG ale na chwilę, po poczytaniu opinii o silnikach stwierdziłem ze zamiast słabego 2.0 z LPG wolę diesla z nieco większym kopytem. Oglądałem 2.0 diesel ale z opinii wybrałem 2.2 diesel.
Czytając dalej mimo że nie kocham DPF to zawsze mogę się go pozbyć i wybrałem wersję 2.2 Di-D MIVEC - oszczędniejsza, cichsza a myślę ze dobrze zadbana będzie mi służyć bez problemów.

Krytykę zniosę ale pytam jak "swój swojego" bo dopiero zaczynam przygodę z Outlanderem i nie chciałbym zlać tematu typu... kolejne auto jakoś będzie jeździć. Przejże forum, poczytam i będę starał się pomóc i udzielać ale teraz proszę was doświadczonych o pomoc i dobrą radę :)
 
 
Heavyman 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 8
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 29-05-2016, 12:45   

Cześć,

Ja właśnie niedawno kupiłem ten sam model. Ten sam rocznik, ten sam przebieg. Mój z kolei pochodzi z Belgii. Ze sprawdzeniem przebiegu w salonie też był kłopot... Ale byłem na niego tak napalony że nie miało to decydującego znaczenia :-)
No i z mojej strony mogę zasugerować alternator. Bo niestety mnie spotkała przykra niespodzianka i po przejechaniu 30 km od momentu zakupu, auto trzeba było wrzucić na lawete, bo... skończył się prąd.
Ten model miał niestety wadę produkcyjną w postaci felernego alternatora. Ale nie jest tak źle, bo Mitsubishi ma kampanię serwisową na ten alternator. Więc nawet jeśli jeszcze nie był wymieniony, to można to załatwić za friko :-) Nie wiem czy będziesz w stanie to rozpoznać, ale podobno przy wymianie na nowy stawiają jakąś kolorową plamke na alternatorze...
Ale w razie czego, zawsze można to ustalić po numerze vin w salonie Mitsubishi. Tyle że najpierw Mitsubishi musi się skontaktować z przedstawicielstwem w tym kraju z którego pochodzi auto, żeby mieć pewność że dwa razy tego samego urządzenia nie wstawią :-)

No i mój trochę poddymia na czarno, ale o tym w innym temacie pisałem...

Mam nadzieję że informacje będą użyteczne :-)

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.