Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero II] poszukuje fajnego pajero do 20tys
Autor Wiadomość
hubert binder 
Nowy Forumowicz

Auto: wkrotce pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2016
Posty: 1
Skąd: skarzysko
Wysłany: 07-11-2016, 18:55   [Pajero II] poszukuje fajnego pajero do 20tys

witam poszukuje pajero i sam niewiem jaki silnik wybrac jezeli chodzi o nadwozie to tylko krotkie. mam to na oku http://allegro.pl/mitsubi...45.html#thumb/1 ale cos mi sie wydaje ze moze byc juz podniszczone i ten silnik chyba slabawy. Podpowiedzi mile widziane. Pozdrawiam
 
 
bylet 
Mitsumaniak

Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-11-2016, 10:14   

Pajero z linka, który podesłałeś to Classic. W tych wersjach były skrzynie Easy Select, skrzyń Super Select chyba nie montowali. Różnica jest taka, że SS dają możliwość jazdy z napędem na 4 koła po czarnym. Typowe Pajero II miało koniec produkcji w 1999r., dalej były właśnie produkowane jako Classic, stąd możliwy jest rok produkcji 2002, także jest młodszy od wszystkich PII dostępnych na rynku, ale po wieku nie można weryfikować jaki będzie stan auta.

Widać, że sprzedawca go nie czyścił specjalnie do zdjęć, nie widać też żadnych początków korozji blachy na kołami, przy drzwiach i rantach maski też nie, a na srebrnych autach szybko widać rude, także możliwe, że buda będzie ok. Najważniejsze to stan ramy (głównie koroduje przy tylnych kołach i za zderzakami), napędów i blokady (czy się załączają i rozłączają poprawnie oraz nic nie stuka i puka przy tym jak i podczas jazdy), a tego nie sprawdzisz jak nie wejdziesz pod auto ze śrubokrętem i nie wykonasz próbnej jazdy.

Silnik jeśli podana jest poprawna pojemność to standardowy ropniak 4D56 T, czyli ciesząca się opinią bardzo wytrzymałego silnika i chyba najmniej awaryjnego z PII, tylko w Classicu jest podniesiona moc, chyba przez inną turbinę. Jeśli potrzebujesz większej mocy to wtedy warto się zainteresować benzynową V6 najlepiej 3,0, gdyż jest popularniejsza, więc i łatwiej o ewentualne części.

Podsumowując jak nie masz daleko to warto się przejechać i zobaczyć autko, nawet w celu wyrobienia sobie własnego poglądu i punktu odniesienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.