 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Pajero II] poszukuje fajnego pajero do 20tys |
Autor |
Wiadomość |
hubert binder
Nowy Forumowicz
Auto: wkrotce pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2016 Posty: 1 Skąd: skarzysko
|
Wysłany: 07-11-2016, 18:55 [Pajero II] poszukuje fajnego pajero do 20tys
|
|
|
witam poszukuje pajero i sam niewiem jaki silnik wybrac jezeli chodzi o nadwozie to tylko krotkie. mam to na oku http://allegro.pl/mitsubi...45.html#thumb/1 ale cos mi sie wydaje ze moze byc juz podniszczone i ten silnik chyba slabawy. Podpowiedzi mile widziane. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-11-2016, 10:14
|
|
|
Pajero z linka, który podesłałeś to Classic. W tych wersjach były skrzynie Easy Select, skrzyń Super Select chyba nie montowali. Różnica jest taka, że SS dają możliwość jazdy z napędem na 4 koła po czarnym. Typowe Pajero II miało koniec produkcji w 1999r., dalej były właśnie produkowane jako Classic, stąd możliwy jest rok produkcji 2002, także jest młodszy od wszystkich PII dostępnych na rynku, ale po wieku nie można weryfikować jaki będzie stan auta.
Widać, że sprzedawca go nie czyścił specjalnie do zdjęć, nie widać też żadnych początków korozji blachy na kołami, przy drzwiach i rantach maski też nie, a na srebrnych autach szybko widać rude, także możliwe, że buda będzie ok. Najważniejsze to stan ramy (głównie koroduje przy tylnych kołach i za zderzakami), napędów i blokady (czy się załączają i rozłączają poprawnie oraz nic nie stuka i puka przy tym jak i podczas jazdy), a tego nie sprawdzisz jak nie wejdziesz pod auto ze śrubokrętem i nie wykonasz próbnej jazdy.
Silnik jeśli podana jest poprawna pojemność to standardowy ropniak 4D56 T, czyli ciesząca się opinią bardzo wytrzymałego silnika i chyba najmniej awaryjnego z PII, tylko w Classicu jest podniesiona moc, chyba przez inną turbinę. Jeśli potrzebujesz większej mocy to wtedy warto się zainteresować benzynową V6 najlepiej 3,0, gdyż jest popularniejsza, więc i łatwiej o ewentualne części.
Podsumowując jak nie masz daleko to warto się przejechać i zobaczyć autko, nawet w celu wyrobienia sobie własnego poglądu i punktu odniesienia. |
|
|
|
 |
|
|