 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 02-10-2015, 17:23 |
Autoryzowany serwis - Wasze opinie |
Autor |
Wiadomość |
domeldoom
Nowy Forumowicz
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2013 Posty: 7 Skąd: Polanka Wielka
|
Wysłany: 25-09-2015, 11:02 Autoryzowany serwis - Wasze opinie
|
|
|
Witam
Jakie są Wasze opinie na temat autoryzowanych serwisów Mitsubishi?
Pytam bo to z czym zderzyłem się w Bielsku Białej wstrząsnęło mną do głębi.
Krótko: żona miała wypadek, szczęśliwie jej nic się nie stało, dodam też, że nie z jej winy.
Nie mam w obecnej kasy na nowe auto, zdecydowaliśmy na naprawę, serwis zapewniał, że wszystko będzie OK, a uszkodzenie nie spowodują obniżenie bezpieczeństwa podczas jazdy.
I teraz: nie dość, ze auto dostałem 1,5 miesiąca po "gwarantowanym" terminie to:
- zamontowano, stare i uszkodzone części - np. porozrywane uszczelki drzwi,
- zamontowane nowy zderzak z uszkodzonym, podczas montażu lakierem,
- każdy malowany element ma inny odcień/kolor lakieru, elementy, które nie były wymieniane nie zostały pomalowane ponownie co powoduje dodatkowe różnice,
- nowe drzwi miały dziurę w dolnej części, wewnątrz auta,
- elektryczne otwieranie szyby nie działa,
- elementy nadwozia, błotnik nadkole, nie zostały zamocowane we wszystkich punktach gdzie miało to być zrobione stąd po prostu ruszały się i rozłaziły,
- tylne zawieszenie pracowało bardzo głośno.
Niestety auto odbierała żona, bo jak bym go po prostu nie odebrał.
Na moje uwagi dostałem odpowiedź, że auto zostało naprawione z zachowaniem najwyższej staranności!!!
Przecież wady były widoczne gołym okiem i były definitywnie winą serwisu.
Po reklamacji dostałem odpowiedź, że nowe zamontowane elementy były wadliwe - NIKT tego nie stwierdził po zakończeniu serwisu oraz testów drogowych.
W jaki sposób stwierdzono to dopiero po moich uwagach?!
Nie życzę nikomu takiego serwisu.
Ja wierzyłem, że kupując Mitsubishi płacę za jakość, bezpieczeństwo i pewność.
Brak słów
pzdr
tomek |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21004 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
|
|