Salon Mitsubishi w Boguchwale przy Rzeszowie |
Autor |
Wiadomość |
desko
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi ASX 1.8 4WD
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 50 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 20-12-2010, 10:32 Salon Mitsubishi w Boguchwale przy Rzeszowie
|
|
|
Witam
w zeszłym tygodniu poczułem się jak w latach osiemdziesiątych w Polmozbycie,
1) nie pojawiłem się w garniturze w stylu Andrzeja Leppera lub ze stadem sygnetów na palcach więc sprzedawca wykazał mierne zaangażowanie, ogólnie miałem wrażenie że mógłby mi sprzedać ładowarkę do telefonu za 20 zł ale nie samochód za blisko 100 tys. zł
2) po drugie samochód, który był do jazd próbnych to benzyna z napędem napędem na 1 oś, czyli coś nie stanowi rewelacji i takie autko nie pokazuje co potrafi, poza tym przy moim stroju pytanie o jazdę próbną wzbudziło coś w rodzaju zdziwienia
3) po trzecie, towaru nie ma na półce, czyli nie sprzedajemy bo nie wiemy ile kosztuje
podsumowując sprzedawca nie jest zainteresowany sprzedażą
to moje prywatne odczucie, może ktoś miał inne odwiedzając ten salon |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
|
|
|
 |
mitasumaniak
Nowy Forumowicz
Auto: syrena
Kraj/Country: Mexico
Dołączyła: 01 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: inąd
|
Wysłany: 01-01-2011, 19:59
|
|
|
desko, może coś w tym było i zachowanie sprzedawcy jest jak najbardziej wytłumaczalne? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 10-01-2011, 13:49
|
|
|
desko, to ja od roku próbuję udowodnić właścicielowi tego salonu, że mówiąc "Nic nam Pan nie udowodni" bardzo się mylił. Już wie, że ma jak to określił "nieszczęśliwe zapisy" na fakturach, a ja twierdzę, że jest to poświadczenie nieprawdy i oszustwo, i staram się to w Sądzie udowodnić. Jak pracujesz w N to możesz sobie pozwolić na Mitsubishi, bo na Podkarpaciu to może być bardzo drogi samochód w serwisowaniu. ASO Mitsubishi Automarket w którym byłeś skutecznie wyleczyło mnie z chęci zakupu jakiegokolwiek kolejnego Mitsubishi w przyszłości, bo jeżdżenie na przeglądy gwarancyjne 170km jest średnią przyjemnością, a mam głupi zwyczaj robić przeglądy w ASO nawet po gwarancji. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
megas1
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 76 Skąd: google
|
Wysłany: 09-03-2011, 12:20
|
|
|
Pojechałem do Boguchwały sprawdzić i wyregulować zbieżność kół (kierownica skręcona kilka stopni w prawo przy jeździe na wprost). Po dwóch godzinach oddali samochód i generalnie stwierdzili, że regulowali ale tak może być bo drogi przecież krzywe a oni koło serwisu nie mają prostego kawałka jezdni.
Pojechałem zatem do innego serwisu - panowie w 15 minut sprawdzili geometrię (bez jeżdżenia ) - stwierdzili, że w ASO tylko przód był ustawiany (a powinny być sprawdzone wszystkie koła), czego dowód dostałem na wydruku. Koła zostały ustawione jak trzeba.
Generalnie moja opinie o nich (ASO B.) jest taka, że należy tam jeździć tylko po pieczątki a inne sprawy nie wymagające ASO załatwiać w serwisach, którym zależy na utrzymaniu klientów. Na szczęście mam to szczęściem że znam kilka z racji poprzedniego auta. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-03-2011, 15:28
|
|
|
megas1 napisał/a: | Generalnie moja opinie o nich (ASO B.) jest taka, że należy tam jeździć tylko po pieczątki a inne sprawy nie wymagające ASO załatwiać w serwisach, którym zależy na utrzymaniu klientów. Na szczęście mam to szczęściem że znam kilka z racji poprzedniego auta. | PRzecież nie musisz serwisować w ASO aby zachowywać gwarancję - na to jest jakaś dyrektywa UE. Masz serwisować - zgodnie z książką. Ja zresztą przy okazji robię przeglądy w Lublinie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-03-2011, 10:29
|
|
|
MITSUBISHI_WRC napisał/a: | Tak przy okazji, Jackie coś wspominał na forum że coś mu sprzedaż nie ''idzie'' za bardzo (a może to tylko blef). No i w przypadku Mitsubishi potwierdzało by się to, trzech diamentów nie ma już w 15 | Generalnie sprzedaż samochodów siadła, a niestety część ASO i MMC wiele robi, aby leczyć klientów z choroby na diamenty. Jednym ze wskaźników jakości działania, jakie proponuję wdrażać klientom jest nie tylko sprzedaż, ale również powroty klientów. Jak się ma 19 pozycję na 20 w jakości obsługi ASO, to trudno się dziwić, że klienci zaczynają wybierać inne marki - sieć nie jest gęsta, a jak są "dziwne" zachowania, to przyzwoity serwis jest 170km od domu, co dla mnie oznacza automatyczną rezygnację z marki. Kilka wzorcowych ASO, ale i odległych ASO nie jest w stanie zmienić opinii skutecznie psutej przez wiele innych. Ale musiałyby zajść mocne zmiany na samej górze, a tam bardzo powoli się zmienia podejście do jakości obsługi. Lepiej wydawać pieniądze na reklamę kusząc kolejnych pierwszorazowych klientów, a Ci szybko się przekonają, że jakość wykonania i komfort wielu modeli Mitsu jest daleka od legendy co w połączeniu ze słabą siecią ASO nie skłania do powtórnego zakupu. Dzwonił do was kiedyś ktoś po serwisie z pytaniem o zadowolenie z obsługi? Do mnie tak - w wyśmiewanej przez wielu Skodzie i to nie raz. Przecież to jest elementarne działanie mające na celu pomiar satysfakcji - przecież kolejne samochody sprzedaje ASO, a nie dealer. A Mitsubishi - po co dzwonić, przecież zgodnie z pismem MMC, które otrzymałem ASO Mitsubishi zapewnia jakość obsługi Po co sprawdzać czy klient jest zadowolony, przecież autoryzacja oznacza automatycznie i wysoką jakość, i bezwzględną uczciwość Pół biedy jakieś tam Bieszczady, ale jak klienci psioczą w Krakowie, Wrocławiu to już jest źle. Ale wystarczyłoby zapytać, a nie czekać aż zaczną sprzedawać samochody z hasłem "Mitsubishi - nie, dziękuję, już miałem". |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3269 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 21-03-2011, 13:36
|
|
|
rezon napisał/a: | Dzwonił do was kiedyś ktoś po serwisie z pytaniem o zadowolenie z obsługi? Do mnie tak - w wyśmiewanej przez wielu Skodzie i to nie raz. |
do mnie też dzwonią po każdej wizycie w ASO i nie ze Skody tylko z Mitsubishi ( ASO Rybnik ). I to zarówno po przeglądzie gwarancyjnym, jak i po innej mojej wizycie. Tak więc nie uogólniaj . |
_________________
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-03-2011, 14:15
|
|
|
Uwex napisał/a: | rezon napisał/a: | Dzwonił do was kiedyś ktoś po serwisie z pytaniem o zadowolenie z obsługi? Do mnie tak - w wyśmiewanej przez wielu Skodzie i to nie raz. |
do mnie też dzwonią po każdej wizycie w ASO.... | Do mnie też dzwonili. Tylko co z tego skoro nie można było zgłosić żadnych uwag jedynie udzielać odpowiedzi na zadawane pytania.
Pytania, (jak to pytania) są tendencyjne |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 21-03-2011, 15:19
|
|
|
JCH napisał/a: | Uwex napisał/a: | rezon napisał/a: | Dzwonił do was kiedyś ktoś po serwisie z pytaniem o zadowolenie z obsługi? Do mnie tak - w wyśmiewanej przez wielu Skodzie i to nie raz. |
do mnie też dzwonią po każdej wizycie w ASO.... | Do mnie też dzwonili. Tylko co z tego skoro nie można było zgłosić żadnych uwag jedynie udzielać odpowiedzi na zadawane pytania.
Pytania, (jak to pytania) są tendencyjne | Bo to nie ASO dzwoni, tylko firma marketingowa działająca na zlecenie ASO. Nawet jak zgłosisz uwagi do jakości obsługi, to i taktrafi to do kosza |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3269 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 21-03-2011, 19:57
|
|
|
JCH napisał/a: | Do mnie też dzwonili. Tylko co z tego skoro nie można było zgłosić żadnych uwag jedynie udzielać odpowiedzi na zadawane pytania. |
mitsu00 napisał/a: | Bo to nie ASO dzwoni, tylko firma marketingowa działająca na zlecenie ASO. Nawet jak zgłosisz uwagi do jakości obsługi, to i taktrafi to do kosza |
Dwa razy nie ! Dzwonił pracownik ASO - nikt z tych którzy mnie obsługują i pytania nie są tendencyjne - jak najbardziej można zgłosić swoje uwagi i sugestie i na koniec wystawić swoją ocenę i wyrazić zadowolenie ( lub nie ) z jakości wykonanej usługi i podejścia do klienta. Piszę o "swoim" ASO (Rybnik) - nie wiem jak jest gdzie indziej. Więc powtarzam - proszę nie uogólniać. Kto nie wierzy - prosta sprawa - zapraszam do Rybnika . |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 21-03-2011, 20:02
|
|
|
Uwex napisał/a: | Dwa razy nie ! Dzwonił pracownik ASO - nikt z tych którzy mnie obsługują i pytania nie są tendencyjne - jak najbardziej można zgłosić swoje uwagi i sugestie i na koniec wystawić swoją ocenę i wyrazić zadowolenie ( lub nie ) z jakości wykonanej usługi i podejścia do klienta. Piszę o "swoim" ASO (Rybnik) - nie wiem jak jest gdzie indziej. Więc powtarzam - proszę nie uogólniać. Kto nie wierzy - prosta sprawa - zapraszam do Rybnika . | W Warśawce było jak pisałem, a serwisowałem w 3 różnych ASO. Wczesniej miałem BMW i to samo, dzwoniła nic ne wiedząca laluna z firmy zewnętrznej, wyłącznie od zadawania pytań. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-03-2011, 22:10
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Bo to nie ASO dzwoni, tylko firma marketingowa działająca na zlecenie ASO. | Oooo dokładnie. A raczej nawet na zlecenie MMC. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3269 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 22-03-2011, 08:18
|
|
|
Już pisałem - nie uogólniajcie ! Wiem co piszę - dzwonią z ASO ( nie twierdzę ,że wszędzie tak jest - nie korzystałem z ASO w Wa-wie, więc nie piszę, że zawsze i wszędzie ). Ale chyba to nie jest tematem tego wątku, więc koniec OT. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 22-03-2011, 09:20
|
|
|
Dobrze, że w niektórych ASO dzwonią (niezależnie czy sami czy zewn. firma), ale w Skodzie dzwoni firma na zlecenie importera (SAP), który dba o to aby mieć informację o jakości usług autoryzowanych przez siebie stacji obsługi, zwłaszcza wtedy, kiedy klienci nie są zadowoleni. Od kiedy zamieniłem Octavię na Outlandera mam spokój z telefonami nt. jakości serwisu - jest jakiś pozytyw. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|