 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problemy z silnikiem/ DPF |
Autor |
Wiadomość |
Pablo1976
Nowy Forumowicz
Auto: L200 storm SS 2011/2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2016 Posty: 1 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 12-07-2016, 12:38 Problemy z silnikiem/ DPF
|
|
|
Witam,
kupiłem w 2013 L200 w wersji storm (SS). Aktualnie jest na gwarancji. Serwisowany w ASO. Przeglądy co 20000 km. Jeździ 1/4 w trudnym terenie (po Beskidach), pozostały przebieg po twardych drogach, A teraz przechodzę do konkretów. Do 40000 km jeździło się bez problemów. Gdzieś w okolicach 52000 dojechał do ASO na lawecie, po zapaleniu się kontrolki awarii silnika. Panowie wymienili olej, cos pogrzebali w komputerze i było OK. Przeszedł następny przegląd. Kolejna analogiczna sytuacja miała miejsce po przejechaniu 8000 km po wymianie oleju. Kolejna chyba po 6000 km. Kontrolka awarii silnika. Jazda w trybie awaryjnym. Rozpędzał się do około 50 km/h. Następnie Kontrolka DPF z poleceniem z instrukcji nie kontunuowania jazdy. Laweta. Warsztat. etc.
Powiedzcie mi Drodzy Państwo, czy normalna rzeczą jest (nawet w warunkach eksploatacji auta w trudnych warunkach), żeby wizyty w warsztacie związane z wymiana płynów i części, które się zużywają w trakcie eksploatacji miały miejsce co 6000- 8000 km, podczas gdy z warunków gwarancji wynika, że powinny następować co 20000. Co radzicie?
Paweł |
|
|
|
 |
Jaad
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2014 Posty: 130 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-08-2016, 11:38
|
|
|
Naciągane wydłużanie terminu przeglądów i co za tym idzie pewnych czynności okresowych jest dobrym chwytem marketingowym, ale z całą pewnością silnikowi nie służy. Takie jest moje zdanie. |
_________________ Pozdrowionka ! |
|
|
|
 |
MANT
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-08-2016, 15:15
|
|
|
Pablo1976, Kolego Pablo1976 jestem użytkownikiem L200 od 1,5 roku. Może krótko, ale mam duże doświadczenie w serwisowaniu L200 z wielu powodów, ostatnio podobno z powodu DPF, temat rzeka.
[ Dodano: 26-08-2016, 15:19 ]
Pablo1976 musimy się jakoś skontaktować. |
|
|
|
 |
|
|