Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] Szarpanie na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
futrix 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: WLKP
Wysłany: 01-06-2019, 15:09   [II 2.2 DID] Szarpanie na ciepłym silniku

Cześć, to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość :roll:

Od około miesiąca jestem właścicielem Outlandera II po lifcie z 2010r. 2.2 DID. Problem z nim zaczyna się po rozgrzaniu i polega na szarpaniu w zakresie 2000-2500 obrotów. Po przekroczeniu 2.5 nie zdarzyło się to ani razu.
Dwa razy (krótko po zakupie) pojawił mi się check z błędem EGR. Wcześniej samochód użytkowany był sporadycznie, przez kobietę (a jakże). Serwis zasugerował, że błąd EGR mógł się pojawić na skutek zmiany stylu jazdy i zwiększenia częstotliwości. Tak czy inaczej, błąd przestał się pojawiać.
Idąc tym tropem zawiozłem auto do mechanika w celu wyczyszczenia EGR. Niestety nie pomogło to na problem z szarpaniem.
Ktoś sugerował, że turbina może wymagać regeneracji, aczkolwiek w komputerze żadnych błędów związanych z turbo nie było. Czy da się diagnostyką komputerową stwierdzić jaki jest stan turbiny? Gdzie jeszcze szukać przyczyny problemu?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 01-06-2019, 15:59   

Diagnostyka to tylko sprawdzisz czhy turbo dmucha ale i to niedokladnie
Dla dokładnej pracy turbiny potrzeba zrobić logi gdzie tam dokładnie pokaże ile ma dmuchac i jak dmucha
 
 
unicode 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 19
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-06-2019, 11:41   

A pojeździj bez włączonej klimatyzacji i zobacz czy szarpie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.