 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zmiana alternatora z 65A na 90A w pajero II 2,5TD |
Autor |
Wiadomość |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-07-2016, 23:03 Zmiana alternatora z 65A na 90A w pajero II 2,5TD
|
|
|
Witam,
Niedawno nabyłem Pajero II 2,5TD z 1992 (niestety bez klimatyzacji), jednym z problemów okazał się niesprawny alternator 65A model MD147245. Mam już drugą sztukę, tyle że 90A model MD162964 (wyszukana po VINie jako zgodna) i wolałbym zamontować mocniejszy.
Problem jest tylko w kole pasowym alternatora, w starym było na pasek 17mm, a w nowym na pasek 13mm. Zastanawiam się, czy mogę założyć cieńszy pasek i nie będzie problemów na pozostałych kołach (kolizji przy montażu, przekręcania paska, zerwania etc.)? Czy niestety muszę szukać nowego koła pasowego do tego alternatora, bo stare jest z jakimś wiatrakiem i chyba nie podejdzie?
Może i głupie pytanie, ale łatwiej mi wymienić pasek, bo stary i tak już się nie nadaje do ponownego montażu, niż szukać tego koła, zwłaszcza, że i tak nie mam jak go odkręcić.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 30-07-2016, 11:44
|
|
|
Niestety musisz wymienic to kolo pasowe. Mysle ze ze starego powinno bez problemu podejsc.[/list] |
_________________
 |
|
|
|
 |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 30-07-2016, 14:36
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, ale właśnie wróciłem z firmy zajmującej się regeneracją alternatorów i dowiedziałem się, że tak prosto nie jest z tym kołem, a kombinować nie chcę, bo ustaliłem ze sklepem, z którego kupiłem alternator po VINie, że jak się nie da zrobić typowego p'n'p to wymienią mi alternator na 65A, także w poniedziałek wymieniam alternator, kupuję poprawne paski i jak mi starczy czasu to od razu zamontuję. |
|
|
|
 |
|
|