Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana alternatora z 65A na 90A w pajero II 2,5TD
Autor Wiadomość
bylet 
Mitsumaniak

Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-07-2016, 23:03   Zmiana alternatora z 65A na 90A w pajero II 2,5TD

Witam,

Niedawno nabyłem Pajero II 2,5TD z 1992 (niestety bez klimatyzacji), jednym z problemów okazał się niesprawny alternator 65A model MD147245. Mam już drugą sztukę, tyle że 90A model MD162964 (wyszukana po VINie jako zgodna) i wolałbym zamontować mocniejszy.

Problem jest tylko w kole pasowym alternatora, w starym było na pasek 17mm, a w nowym na pasek 13mm. Zastanawiam się, czy mogę założyć cieńszy pasek i nie będzie problemów na pozostałych kołach (kolizji przy montażu, przekręcania paska, zerwania etc.)? Czy niestety muszę szukać nowego koła pasowego do tego alternatora, bo stare jest z jakimś wiatrakiem i chyba nie podejdzie?

Może i głupie pytanie, ale łatwiej mi wymienić pasek, bo stary i tak już się nie nadaje do ponownego montażu, niż szukać tego koła, zwłaszcza, że i tak nie mam jak go odkręcić.

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 30-07-2016, 11:44   

Niestety musisz wymienic to kolo pasowe. Mysle ze ze starego powinno bez problemu podejsc.[/list]
_________________

 
 
 
bylet 
Mitsumaniak

Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-07-2016, 14:36   

Dzięki za odpowiedź, ale właśnie wróciłem z firmy zajmującej się regeneracją alternatorów i dowiedziałem się, że tak prosto nie jest z tym kołem, a kombinować nie chcę, bo ustaliłem ze sklepem, z którego kupiłem alternator po VINie, że jak się nie da zrobić typowego p'n'p to wymienią mi alternator na 65A, także w poniedziałek wymieniam alternator, kupuję poprawne paski i jak mi starczy czasu to od razu zamontuję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.