 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
GALANT E5x 2.4 USA ASB - kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
Domino_s
Nowy Forumowicz
Auto: Galant e5x 2.4 USA ASB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-09-2016, 07:22 GALANT E5x 2.4 USA ASB - kilka pytań
|
|
|
Witam serdecznie
Przymierzam sie do kupna pierwszego galanta (chcialem moja od zawsze wymarzona Sigme ale chyba sobie "poki co" daruje )
Mam na oku wersje USA z 1997 roku z silnikiem 2.4 L4
O ile dobrze rozumiem to jest silnik SOHC 8V 4G64
i skrzynia 4 biegowa bez triptronica
W zwiazku z tym mam kilka pytan poniewaz wiekszosc informacji w necie dotyczy albo wersju EU albo nastepnej generacji
Ponoc ten konkretny silnik jest jako jednyny z Siriusów bezkoliozyjny - czy to prawda?
Czy np paski, rolki rozrzadu beda trudne do kupienia u nas?
Rowniez w Hyundaiu Sonacie ten silnik wytepowal ale podobnie glownie/tylko w USA
W Eu 2.0 lub V6
jakie sa ogolnie istotne z punktu widzenia ekspoloatacji i dostepnosci częsci roznice miedzy tym Galantem a wersjami europejskimi....? na co zwrocic szczegolnie uwagę?
z góry uprzejmnie dziekuje za wszelkka pomoc i POZDRAWIAM
DOMINIK |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2016, 07:32
|
|
|
Silnik to SOHC 16V, Elementy rozrządu do doastania w dobrych sklepach z częsciami albo takich specjalizayjacych sie w japońcach/amerykańcach
Elementy zawieszenia tez do dostania j.w.
Róznice są napewno we wnętrzu i zderzakach - zakłądając oczywiście ze oswietlenie zostalo już dostosowane do norm EU
Zwracaj uwagę na spód auta, końcówki progów, podłużnice, w szczególności tył auta pod kątem korozji |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Domino_s
Nowy Forumowicz
Auto: Galant e5x 2.4 USA ASB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 08-09-2016, 08:19
|
|
|
aha, czyli jednak 16v i szukac rdzy rdzy rdzy (brat mówi zebym lepiej kupiul Camry 3:) ) OK - dzieki !!! |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-09-2016, 10:48
|
|
|
Mimo wszystko ja bym szedł w wersję europejską. USA nie ma nic co byłoby lepsze od wersji europejskiej, a w serwisowaniu będzie mimo wszystko bardziej kłopotliwe. |
|
|
|
 |
|
|