Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GALANT E5x 2.4 USA ASB - kilka pytań
Autor Wiadomość
Domino_s 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e5x 2.4 USA ASB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-09-2016, 07:22   GALANT E5x 2.4 USA ASB - kilka pytań

Witam serdecznie

Przymierzam sie do kupna pierwszego galanta (chcialem moja od zawsze wymarzona Sigme ale chyba sobie "poki co" daruje ;) )

Mam na oku wersje USA z 1997 roku z silnikiem 2.4 L4
O ile dobrze rozumiem to jest silnik SOHC 8V 4G64
i skrzynia 4 biegowa bez triptronica

W zwiazku z tym mam kilka pytan poniewaz wiekszosc informacji w necie dotyczy albo wersju EU albo nastepnej generacji

Ponoc ten konkretny silnik jest jako jednyny z Siriusów bezkoliozyjny - czy to prawda?
Czy np paski, rolki rozrzadu beda trudne do kupienia u nas?
Rowniez w Hyundaiu Sonacie ten silnik wytepowal ale podobnie glownie/tylko w USA
W Eu 2.0 lub V6

jakie sa ogolnie istotne z punktu widzenia ekspoloatacji i dostepnosci częsci roznice miedzy tym Galantem a wersjami europejskimi....? na co zwrocic szczegolnie uwagę?


z góry uprzejmnie dziekuje za wszelkka pomoc i POZDRAWIAM :)
DOMINIK
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-09-2016, 07:32   

Silnik to SOHC 16V, Elementy rozrządu do doastania w dobrych sklepach z częsciami albo takich specjalizayjacych sie w japońcach/amerykańcach
Elementy zawieszenia tez do dostania j.w.
Róznice są napewno we wnętrzu i zderzakach - zakłądając oczywiście ze oswietlenie zostalo już dostosowane do norm EU
Zwracaj uwagę na spód auta, końcówki progów, podłużnice, w szczególności tył auta pod kątem korozji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Domino_s 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant e5x 2.4 USA ASB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 2
Skąd: Skądinąd
Wysłany: 08-09-2016, 08:19   

aha, czyli jednak 16v i szukac rdzy rdzy rdzy (brat mówi zebym lepiej kupiul Camry 3:) ) OK - dzieki !!!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-09-2016, 10:48   

Mimo wszystko ja bym szedł w wersję europejską. USA nie ma nic co byłoby lepsze od wersji europejskiej, a w serwisowaniu będzie mimo wszystko bardziej kłopotliwe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.