JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE |
Autor |
Wiadomość |
co_hipi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-07-2007, 20:20 JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELISCIE
|
|
|
WITAM
Mam taki zamysł abyscie wpisywali przebieg swoich aut ,jaki silnik i rocznik oraz co w swoich miskach do tej pory nawaliło
Ja mam aktualnie 145tysi w moim DID z 2002 roku( wersja po face liftingu) i powiem ze troche ubolewam nad jakoscia auta poprzedni MSS 1999 rok mial 170 tys i nic mnie w nim nie draznilo wszystko poprostu wzorowe nic sie nie psulo nic nie skrzypialo ,a w tym jakby dokuczacz kierowcy byl w cenie auta tu cos piszczy tu cos skwierczy troche mnie to drazni
W aucie nic nie wymienilem jeszcze no wiadomo klocki oleje i jeden komplet tarcz ale poza tym wszystko ok Ostatnio stardartowo właczniki szyb ale poza tym spokoj .
Poza tym zastanawiam sie ile wytzrymuja te silniki DID
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-07-2007, 21:53
|
|
|
No to zacznę. MSS 1.9 DID 90 tys. km. Jestem tydzień po przeglądzie. ASO dopatrzyło się:
- mocowanie amortyzatora prawy przód - do wymiany
- tuleje w wahaczach tylnych - do wymiany
- wahacze tylne wzdłużne - do wymiany
- wahacze tylne krótkie - do wymiany
Tak więc zamawiam części i zabieram się za wymianę ale tylko pkt. 1 i 2 bo ASO jak to ASO - wymienić by chciało wszystko.
Przy 75 tys km wymiana klocków hamulcowych tył (z przodu cały czas mam pierwsze klocki i stwierdzono, że do następnego przeglądu wystarczą).
Gdzieś przy 65 tys. km zaniepokoiła mnie praca pompy wspomagania kierownicy - ASO stwierdziło, że pompa do wymiany. Wizyta w niezależnym warsztacie zakończyła się sugestią, że w sumie to można jeździć a jak klęknie całkiem to się wtedy coś zrobi. I tak jeżdżę już 30 tys, km - różnicy nie widać i nie słychać.
Przy 30 tys. km nastąpiła inwazja "myszy na rozrząd Spejsa". Efekt - przeskok paska o 1 ząbek -> wymiana paska rozrządu
Przy 15 tys. km wymiana rolety bagażnika (rozklejała się) i jakieś manewry serwisu przy hałasujących szybach w przednich drzwiach, manewry oczywiście nieudane
W ub. roku połamał się najczęściej używany przycisk otwierania szyb.
I to chyba byłoby na tyle ..... Więcej grzechów nie pamiętam |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
minimus [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 12:42
|
|
|
2002 DiD z przed liftingu.
Sporo małych napraw jak był na gwarancji (oprócz jednej sprawy ale to dalej). Jak się gwarancja skończyła to w zasadzie nic sie nie psuje
Co prawda ASO też twierdził, że wachacze lada chwila do wymiany, ale to było ok 15tys temu i jest nadal dobrze.
Ale mam dwa pytania:
1. Czy nie lepiej serwisować poza ASO?? Ostatni przegląd w AutoTW i wyglądało mi na pełen profesjonalizm.
2. Czy w DiD'ach nie macie problemów z cieknącym olejem (poci się)?? Bo u mnie było to od samego początku i nikt sobie z tym nie mogł poradzić. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 10-07-2007, 14:29
|
|
|
minimus napisał/a: | Czy w DiD'ach nie macie problemów z cieknącym olejem (poci się)?? | Zwracałem na to uwagę przy ostatnim przeglądzie ale odpowiedź była taka, iż mechanik umył wszystko i uznał, że ilość tego pocenia nie jest znaczna, raczej typowa, normalny objaw eksploatacji. Mam obserwować. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
kazan [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 20:22
|
|
|
Schowek na okulary 4600
Klocki hamulcowe tył 4500.
to tyle jak na razie. Ten schowek na okulary to mnie z równowagi wyprowadził. Ale o tym już pisałem
AD JHC
Te twoje wahacze, to mnie przeraziły, W mojej starej Xsarze po 140kkm wymieniłem drążki stabilizacyjne (tak to sie chyba nazywa) i to dlatego, że mnie mechanik namówił a nie że już na gwałt trzeba było. No jest przerażony I nic więcej (a sorki akumulator się rozleciał po 6 latach (ale to i tak było dobry jak diesla).
KAZAN |
|
|
|
 |
space-star [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 20:46
|
|
|
Teraz ja:
rok 2004, DID 40000 przebigu:
1. roleta rozklejona
2. wku...ce terkotanie w skrzyni biegów (na luzie) niestety ASO twierdzi, że tak ma być nie do naprawienia...
;a tak to ładny jest ten Space Star... ale ta skrzynia mnie dobija, chyba będę muisiał sprzedac zanim rozsypie mi się na dobre. Jak Japońce mogli pozwolić sobie na taką francuską chałe!!! |
|
|
|
 |
co_hipi [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 21:13
|
|
|
Dzieki za takie zainteresowanie piszcie dalej
Zeczywiscie w moim tez roleta jest rozklejona ale nie przejmuje sie tym zadnego dyskomfortu nie odczuwam istotna sprawa natomiast jest w DID pocenie sie silnika ale jest to spowodowane dosc luznym pasowaniem sprezarki TURBO na poczatku zalalem olejem 5W40 i sie zaczeło lac ,serwis naszczescie naprostowal mnie i nakazal zmienic olej na minimum 10W40 i zeczywiscie skonczyl sie wyciek ale pocenie moge zaobserwowac ,powiem tak olewam to oleju nie musze dolewac miedzyprzegladami wiec nie ma sie co martwic czyli podsumowanie :
Przebieg -140 000 km
- roleta rozklejona ( nieistotne nie ruszam dziala nadal prawidłowo)
- komplet tarcz chamulcowych (120 000km)
- włacznik otwierania szyb (140 000km)
- pocenie sie turbo ( nieistotne normalka)
- jakies wsciekłe swierszcze tu i tam oczywiscie odgłosy paliwa slyszalne w kabinie |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 10-07-2007, 21:36
|
|
|
space-star napisał/a: | wku...ce terkotanie w skrzyni biegów (na luzie) niestety ASO twierdzi, że tak ma być nie do naprawienia... | Jak ma być
Nie ma tak być. Nic nie terkocze na luzie w skrzyni. Biegiem do ASO - rok 2004 to póki gwarancja jeszcze jest niech wymieniają
[ Dodano: 10-07-2007, 21:42 ]
kazan napisał/a: | Te twoje wahacze, to mnie przeraziły | Rozmawiałem wczoraj na GG ze stefanem - też się zdziwił, bo jego MSS ma 160 kkm przebiegu i nic. No cóż .... jak już napisałem wcześniej ASO trochę zapobiegawczo diagnozuje. Inny warsztat stwierdził, że wystarczy wymienić tuleje. I to też mam zamiar wkrótce zrobić. Nie są to jakieś straszne pieniądze więc chyba warto. Podobno da się je wymienić (tuleje) bez demontażu całych wahaczy (w Dziale Carismy było). No zobaczymy |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
Ostatnio zmieniony przez JCH 10-07-2007, 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 10-07-2007, 22:06
|
|
|
Rocznik 2002 po liftingu. Przebieg 105tys.
Przy 40tys pęknięta osłona katalizatora - wymieniona na gwarancji.
Przy 95tys zwariował czujnik temperatury (urwany przewód we wtyczce) - mechanik naprawił gratis przy przeglądzie.
Na początku roku wysiadł tzn wyskoczył przycisk sterowania szybą kierowcy.
Niedawno schowek na okulary sam się otwiera |
|
|
|
 |
arek 69 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2007, 09:30
|
|
|
SS 1.6 comfort-cik 2004 ,przebieg 40.000km
2000km- zalożony cd blaupunkt rozladował akumulator-taki feler tego modelu, wymiana na Alpine i jest ok.
przy 5000km założony lpg- sekwencja,na poczatku troche sie musial dopasować-drobne regulacje ale do teraz spoko bez problemow.
20.000km- wymieniona w ASO tylna-lewa szyba (jakiś debil pod makro kosił trawę i...)
37.000km- wymienione klocki
środek spokój |
|
|
|
 |
kartuz [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2007, 20:22
|
|
|
mam MSS z 2000 roku, z przebiegiem 180000, ostatnio musiałem wymienić alternator i regulator napięcia a tak jest jak nówka |
|
|
|
 |
przem20 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-08-2007, 09:21
|
|
|
Cześć.
Comfort 2004, przebieg 53 000 km.
- w drugim roku wymiana klapy bagażnika i maski - korozja ocynku - na gwarancji
- czyszczenie przepustnicy: po 25 000 i 40 000 km.
- klocki hamulcowe z tyłu po 35 000
- tarcze i klocki przód po 52000 - tarcza się zwichrowała i biło po kierownicy przy hamowaniu
- luźny przewód klimatyzacj wychądzący z kompresora - podobno szczelność trzyma ale jak się skończy lato to go dam do naprawy - trochę to bedzie kosztować: obspawanie przewodu 50-70 pln, napełnienie układu+próby szczelności 150-250 pln.
Poza tym jak u wszystkich coś trzeszczy w tapicerce itp.
Ogólnie nie jest źle.
P. |
|
|
|
 |
bogdan [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 17:46 Re: JAKI MACIEPRZEBIEG W SWOICH AUTACH I JAKIE USTERKI MIELI
|
|
|
Witam!
Space Star 1,6, 2003 r., 90 tys. przebiegu. Jedyna usterka to przewody wysokiego napięcia po 80 tys.
Pozdrowienia! |
|
|
|
 |
slo_mo [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:02
|
|
|
MSS 1.9 DI-D 2003 Box Office, przebieg 75000:
- wymiana kompletu klocków przód i tył
- wymiana oleju na Mobil1 5W50
- wymiana płynu hamulcowego
Niedługo przy 90000 czeka mnie rozrząd i olej.
W zasadzie jak na razie wymiany typowo serwisowe |
|
|
|
 |
dager [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 21:32
|
|
|
Space Wagon - 1994r., 2,00 16V + Lpg - przebieg 324 tys.km z małym hakiem ,
- wymiana akumulatora / przy 290 tys./
- amortyzatory przód i tył / przy 300 tys./
- klocki i tarcze przód przy 315 tys./
- świece średnio co 10 tys.km
- olej Mobil 1 5W50
- ostatnio zaszalałem i wymieniłem kable wysokiego napięcia/ chyba niepotrzebnie /
- tuleje gumowe stabilizatora średnio co 20-30 tys.km
a wszystko to od momentu kupna miśka i przebiegu 247 tys.km , oby tak dalej |
|
|
|
 |
|